Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
tuo uusi ukko on töpselinenäinen versio Aki Mannisesta :D voisi luulla homoksi ulkonäön puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Olipas ikävää tuotannolta laittaa ensimmäinen paripudotus juuri tässä kohtaa näistä pareista, joista osa meni täysin sekaisin ja joutuivat pakosta toistensa pareiksi. Ja äänestyksen kysymyksenasettelukin on epäreilu ja johdatteleva: millä parilla näet vähiten kemiaa? Nyt pelottaa, että Kimi tippuu, koska hänelle jäi Milla, joka tuskin on katsojien suosikki. Toinen vaihtoehto on Niina ja Markus, mutta veikkaan katsojien pelastavan Niinan.
Kiinnostais tietää, ketkä halusi pelastaa Niinan? Itse en ole täälläkään nähnyt fanitusta.
No miks tuossa poikien suunnitelmassa Kimi laitettiin maksumieheksi?
Eikö Muhkulla ole munaa suoraan Kimille sanoa että aikoo valita tämän naisen. Että pitää oikein keksiä tollanen juoni et Make ottaa Niinan nii Muhkun on "pakko" valita Oona. En ihan usko tähän että olis noin tarkkaan suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset naiset alapeukuttaa kun Sallia kehutaan. Iloinen, nuori ja kaunis nainen on myrkkyä suomalaisille naisille
Kaunis nainen toki, mutta sille epätasaiselle ja ruman väriselle meikkipohja+itseruskettava-kerrokselle naamassa vois tehdä jotain. Jäätävät rajat.
savolaiselta näyttää kirjoitti:
tuo uusi ukko on töpselinenäinen versio Aki Mannisesta :D voisi luulla homoksi ulkonäön puolesta.
Sori tästä👉🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Olipas ikävää tuotannolta laittaa ensimmäinen paripudotus juuri tässä kohtaa näistä pareista, joista osa meni täysin sekaisin ja joutuivat pakosta toistensa pareiksi. Ja äänestyksen kysymyksenasettelukin on epäreilu ja johdatteleva: millä parilla näet vähiten kemiaa? Nyt pelottaa, että Kimi tippuu, koska hänelle jäi Milla, joka tuskin on katsojien suosikki. Toinen vaihtoehto on Niina ja Markus, mutta veikkaan katsojien pelastavan Niinan.
Kiinnostais tietää, ketkä halusi pelastaa Niinan? Itse en ole täälläkään nähnyt fanitusta.
Jotku Muhkun fanit?
Parienmuodostusilloissa ja pudotuksissa tuotantoko se valitsee ketkä ekoina valitsee. Pudotusiltanahan viimeisten valitsijoiden ns ylijäämät putoaa. Vakiparit valitsevat aina toisensa. Milla jää aina yli jos miehet valitsee ja nyt vähiten kemiaa parit eli Milla ja Kimi, Markus ja Niina ja Nico ja Krete.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotku Muhkun fanit?
Fanittaako joku näitä pelaajia.
Vähiten kemiaa äänestys epäreilu sille parille jolle jäi valittavaksi vain toisensa. Kimi olisi valinnut Oonan mutta tuotanto halusi Kimin valitsevan viimeisenä.
Ihmeen reippaasti Kimi otti Oonan menetyksen, hyvä asenne!
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset naiset alapeukuttaa kun Sallia kehutaan. Iloinen, nuori ja kaunis nainen on myrkkyä suomalaisille naisille
Myssy päähän, pyssy käteen ja sukset jalkaan ja avot sie! Mäkäräisen Kaisahan se siinä.
Vierailija kirjoitti:
Siis luuletteko oikeesti et noita pareja ei ois päätetty etukäteen? Tottakai miehet on sopinu nuo parit etukäteen.
Mä en ihan noin selkeeseen kuvioon usko. Luulen et ovat puhuneet asiasta ja kaikilla on mietittynä pari vaihtoehtoa, mut tilanne määrittyy vapaasti sen mukaan, monentenako saat valita. Tyhmää olis, jos ovat 100% päättäneet, omia tunteita täysin syrjään pistäen.
Muhamed käyttää usein valkoista teurastajan lakkia. Markuksella musta pelimannin hattu.
Vähän säälittää, miten ulkopuoliseksi tuo Milla jätetään koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotku Muhkun fanit?
Siis mitä? Muhku ja Niina ei sovi toisilleen yhtään, miksi Muhku-fanit halsi kidutuksen jatkuvan?
Vierailija kirjoitti:
Vähän säälittää, miten ulkopuoliseksi tuo Milla jätetään koko ajan.
Ulkopuoliseks?
Ei Markusta ja Niinaa kotiin!
Haluan nähdä, miten mustasukkaiseksi Niina yltyy ja millaiset keinot hän ottaa käyttöön Muhkun pitämiseksi.
Neliödraama on ensimmäinen kiinnostava käänne koko tylsimyskaudella.
Kimi yllättyi kait siitä että Nico valitsi sittenkin Kreten ..kaiken muun jäbät tiesivät keskenään..siltä vaikutti. Oletin ett Nico valkkaa Millan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luuletteko oikeesti et noita pareja ei ois päätetty etukäteen? Tottakai miehet on sopinu nuo parit etukäteen.
Mä en ihan noin selkeeseen kuvioon usko. Luulen et ovat puhuneet asiasta ja kaikilla on mietittynä pari vaihtoehtoa, mut tilanne määrittyy vapaasti sen mukaan, monentenako saat valita. Tyhmää olis, jos ovat 100% päättäneet, omia tunteita täysin syrjään pistäen.
Tuotanto vaikutti ainakin järjestykseen, jolla kukin sai valita parinsa. Markus sai vuoron heti tulokkaan Mikon jälkeen, koska arvattiin hänen valitsevan itselleen uuden parin. Eeli sai aikaisen valintavuoron, koska orastavaa lempeä Sallin kanssa ei haluttu rikkoa. Muhku puolestaan sai aika myöhäisen valintavuoron.
"Menestyskypärä" :oDDDDDDD Kiitos nauruista! Otan termin välittömästi käyttöön.