Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
2821/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimin ylistys Sallista tuli vähän puun takaa. En tiedä oonko sitten tosi mustasukkanen ja epävarma, mutta itse en tykkäis jos tapailemani mies, jonka kanssa on molemminpuolista ihastusta (niin kun Kimillä ja Oonalla näyttää olevan), puhuisi toisen naisen ulkonäöstä noin ihastelevasti. Neutraalimmat kehut esim. tyylistä ei haittaa.

Hetkonen, ethän sä tiedä mitä sun miehes puhuu mitäkin jonkun kanssa. Miten voisit olla mustis😀

Vierailija
2822/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ton millan insta on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oona heitti että vois harrastaa seksiä ilman sen kummempaa, Salli nyökytteli mä kans. Missä kaikki tuntee näiltä?

Ei se järvi soutamalla kulu.

Ei järvi, mut sydän voi kulua pahastikin.

Seksi tekee hyvää sydänterveydelle.

Vierailija
2824/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimin ylistys Sallista tuli vähän puun takaa. En tiedä oonko sitten tosi mustasukkanen ja epävarma, mutta itse en tykkäis jos tapailemani mies, jonka kanssa on molemminpuolista ihastusta (niin kun Kimillä ja Oonalla näyttää olevan), puhuisi toisen naisen ulkonäöstä noin ihastelevasti. Neutraalimmat kehut esim. tyylistä ei haittaa.

Hetkonen, ethän sä tiedä mitä sun miehes puhuu mitäkin jonkun kanssa. Miten voisit olla mustis😀

Tietysti olettaen että kuulisin sen, niin kuin Oona varmaan saa kuulla kun katsoo jaksoja. 🤔

Vierailija
2825/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten Rosaa näytetään edelleen tosi vähän (vaikkakin enemmän kuin aiemmin) ja miksei se tosiaan ole koskaan siellä ”huvimajassa”? Ei edes kovin reilua tuotannolta että joillekin annetaan noin vähän ruutuaikaa. Vaikea nousta katsojien suosikiksi ja voittaa, jos tyypistä ei tiedetä mitään.

Vierailija
2826/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti olettaen että kuulisin sen, niin kuin Oona varmaan saa kuulla kun katsoo jaksoja. 🤔

Voi per..korjaa asennettas. Suomalaiset kehuu toisiaan korkeintaa muistotilaisuudessa.

Vierailija
2827/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oona heitti että vois harrastaa seksiä ilman sen kummempaa, Salli nyökytteli mä kans. Missä kaikki tuntee näiltä?

Seksi kyllä tekee hyvää monessa mielessä, mutta ei kenen tahansa kanssa.

On MUN mielipide, mutta sinä saat bylsiä just kenen kanssa haluat/ onnistaa ;)

Vierailija
2828/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu et nuo tuolla villalla puhuu(etenkin miehet!) vähä kaikista ja kaikesta tosi tuollai avoimesti ja suoraan, eikä siinä välttämättä oo sen ihmeempää.

Vierailija
2829/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tuu pitää tuo Kimin lupaus olla harrastamssa seksiä, ainakaa jos yhtään pidempää pysyy villalla

Ei kai siitä kannattaa mitää numeroa tehdä, ku eihän tässä ohjelmassa edes näytetä yhtään mitään

Vierailija
2830/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan oliko Salli jo talossa kun Muhku alkoi epäröidä Niinan suhteen? Ensin ajattelin että onpa Muhku fiksu kun ei katso vain ulkonäköä vaan myös naisen luonteella ja käytöksellä on tosi iso merkitys, mutta nyt tulikin mieleen, että johtuuko kaikki epäily vain siitä että ihastuikin heti Salliin.

Vierailija
2831/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli musta vähän irrallinen pätkä. Jos on Muhkun kanssa puhunut tämän kipuilusta kahden naisen välillä, ehkä Kimi sanoi Sallista nuo jutut saadakseen Muhkun yrittämään Sallia Niinan sijaan. Jos jo telkkarista näkee, miten väkinäistä Muhkun ja Niinan keskustelu on, niin kai nyt paikalla olevat ihmisetkin ovat sen huomanneet.

Vierailija
2832/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi kyllä tekee hyvää monessa mielessä, mutta ei kenen tahansa kanssa.

On MUN mielipide, mutta sinä saat bylsiä just kenen kanssa haluat/ onnistaa ;)

Sinä moralisoit noiden asukkaiden paneskeluja. Bylsi sinä keskenäs kahden kätesi kanssa, heeehhhheee

Vierailija
2833/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin katsoa jaksoa joku 10-15 yli enkä ymmärrä yhtään, miten kaikki sanoo Millaa niin pirteäksi. Siinä, mitä minä näin, oli ihan tavallinen, jopa vähän pirteän vastakohta. Varmaan oli sitten alussa erilainen. :D

Vierailija
2834/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan oliko Salli jo talossa kun Muhku alkoi epäröidä Niinan suhteen? Ensin ajattelin että onpa Muhku fiksu kun ei katso vain ulkonäköä vaan myös naisen luonteella ja käytöksellä on tosi iso merkitys, mutta nyt tulikin mieleen, että johtuuko kaikki epäily vain siitä että ihastuikin heti Salliin.

Niinahan oli se, jota alkoi ahdistaa Muhkun kanssa oli. Siinä välissä taisi tulla Salli.

Vierailija
2835/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli musta vähän irrallinen pätkä. Jos on Muhkun kanssa puhunut tämän kipuilusta kahden naisen välillä, ehkä Kimi sanoi Sallista nuo jutut saadakseen Muhkun yrittämään Sallia Niinan sijaan. Jos jo telkkarista näkee, miten väkinäistä Muhkun ja Niinan keskustelu on, niin kai nyt paikalla olevat ihmisetkin ovat sen huomanneet.

Voi olla että oli vähän kontekstista irrotettu joo. 👍

Vierailija
2836/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa, katsooko sitä joku oikeasti?

Vierailija
2837/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mäkin sen on otin. Pointti ei ollut Sallin ylistyksessä, vaan Kimi rohkaisi Muhkua. 

Plus kyllä minusta pitää saada puhua kauniita asioita toisista ihmisistä, jopa vastakkaisesta sukupuolesta ilman sairaalloista mustasukkaisuutta. Itse ainakin olen iloinen, että oma mies mieluummin kehuu kuin haukkuu muita.

Vierailija
2838/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun kerroit. Melkeen pääs unohtuu.

Vierailija
2839/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun kaikki villan miehet oikeasti ihastuneita Salliin :D Kimikin ylisti tässä jaksossa Sallin maasta taivaisiin, Tatu-raketti, Muhkullakin pyörii vaan Salli mielessä eikä Niina kiinnosta. Eelilläkin tunteet alkaa heräämään, Markus oli tosi sad, kun Sallilla ei heränny tunteita. Jotenkin huvittavaa :D Salli on kyllä aivan täydellinen barbie, lumoavilla silmillä ja täydellisellä kropalla, että en sinänsä ihmettele yhtään!

Vierailija
2840/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kiusallista katsoa, kun Salli ja Muhamed ovat selvästi kiinnostuneita toisistaan, mutta koko ajan tulee uusia esteitä.

Eeli tykkää Sallista tosissaan, ja Niina on yllättäen päättänyt esittää ihastunutta.

Selkeesti esittää! Ehkä hoksannut, että katsojien äänestämän villan suosituimman miehen mukana saattaapi päästä kisassa pitkälle.. 

Ketju on lukittu.