Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Oona heitti että vois harrastaa seksiä ilman sen kummempaa, Salli nyökytteli mä kans. Missä kaikki tuntee näiltä?
Sallin katse, kun tanssi hidasta Eelin kanssa💞
Tyhmät ettii oikeesti Muhkua ig :D Ei löydy sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Oona heitti että vois harrastaa seksiä ilman sen kummempaa, Salli nyökytteli mä kans. Missä kaikki tuntee näiltä?
Ei se järvi soutamalla kulu.
Vierailija kirjoitti:
Oona on kiva
Kiva ja mun mielestä puhjennut kukkaan tuolla ollessaan, yksi villan parhaimman näköisistä naisista 👌
Kimin ylistys Sallista tuli vähän puun takaa. En tiedä oonko sitten tosi mustasukkanen ja epävarma, mutta itse en tykkäis jos tapailemani mies, jonka kanssa on molemminpuolista ihastusta (niin kun Kimillä ja Oonalla näyttää olevan), puhuisi toisen naisen ulkonäöstä noin ihastelevasti. Neutraalimmat kehut esim. tyylistä ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku sano että ”sama”, oliko se siis Salli? Meni ohi.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kunnon lorttoja. Ainoastaan miehet saa haluta seksiä "ilman sen kummempaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama elähtää jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä Markuksessa on,kun uusikin likka oli kiinnostunut,mutta juteltuaan,mieli oli muuttunu. Sama Sallilla,kävivät treffeillä,mutta siihen se jäi. Olisi kiva tietää,miksi Rosa kuitenkin halusi Markuksen parikseen. Mutta kun Rosan huvimajakäyntejä ei näytetä ollenkaan..
Anteeksi tyhmyyteni, mut mikä on huvimaja? Se koppi missä puhuvat kameralle, vai ulkotila?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina edelleen kaunein nainen villassa.
Mutta onko mitään sanottavaa, sisältöä , älykkyyttä... Noin kaunis ja ikääkin jo, eikö ole ottajia ollut?
Tuntuu feikkaavan ettei joudu lähtemään. Muhku ei ole julkkis.
Ai 26 v. on "ikääkin on jo"? 😂
Just ja taas Niina hampaissa.
Et sitten tajunnut. Jos jotain niin tässä pilkattiin sitä, et muka 26v olisi jo vanha...
Mamma hei, ei pitäny pilkata ketään.
Asia ei ole "ketään" ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama elähtää jossain vaiheessa.
Mikä paikka miehillä elähtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina edelleen kaunein nainen villassa.
Mutta onko mitään sanottavaa, sisältöä , älykkyyttä... Noin kaunis ja ikääkin jo, eikö ole ottajia ollut?
Tuntuu feikkaavan ettei joudu lähtemään. Muhku ei ole julkkis.
Ai 26 v. on "ikääkin on jo"? 😂
Just ja taas Niina hampaissa.
Et sitten tajunnut. Jos jotain niin tässä pilkattiin sitä, et muka 26v olisi jo vanha...
Mamma hei, ei pitäny pilkata ketään.
Asia ei ole "ketään" ;)
Mamma hei, mee heiluttaa peittoo.
Vierailija kirjoitti:
Ällö tuo Kimi kun ton äitikortin otti esiin.
Mikäs siinä on ällöä? Musta on ihan hauska vain =)
Näytetäänköhän huomenna jotain, vai olikohan kiltti kameramies joka lupas olla kuvaamatta....
Vierailija kirjoitti:
Se on tää nykymaailma :( Seksi ei ole kahden rakastavan intiimiä toimintaa, vaan nautinnon mukaan elämistä ja toisaalta arkista tarpeiden tyydytystä lähes kenen kanssa tahansa.
Tämäkään täti ei ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Milla käyttää nudepunaa, ylähuulta ei oo. Mitenhän voi suudella noilla? Ninan jutut ihan lapselliset ton Muhkun kaa, s-sssuhiseee nyt liikaa. Sallilla näkyy kalju.
Oletko yhtä ruma fyysisesti kuin henkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällö tuo Kimi kun ton äitikortin otti esiin.
Mikäs siinä on ällöä? Musta on ihan hauska vain =)
Näytetäänköhän huomenna jotain, vai olikohan kiltti kameramies joka lupas olla kuvaamatta....
Tulee mieleen tupperimies jolla napanuora ei ole vielä katkennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei järvi, mut sydän voi kulua pahastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kunnon lorttoja. Ainoastaan miehet saa haluta seksiä "ilman sen kummempaa".
Miksi muka miehetkään? Ei kannata elää kaksoisstandardien mukaan.
Kusen keltanen🙄👱♀️