Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElisaG kirjoitti:
Siis nyt mä tajusin! Muhkuhan näyttää aivan Dara Chafakilta! Kattokaa vaikka. Vois mennä veljestä.
Muhku näyttää korppikotkalta.
Efekti korostuu iän myötä, kun koukkunokka kasvaa ja huulet surkastuvat entisestään. Julmat kulmat vielä tehostavat vaikutelmaa.
Julmat kulmat 😂😂
Kuten pöllöllä tai huuhkajalla😂🦅
Onko täällä tietoa näiden instagrameista?
Näkyykö teillä tuo muhkun insta?
Mulla ei, onkohan mun instassa jotain vikaa.
Tuolla nimellä hain, mikä oli täällä.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä tietoa näiden instagrameista?
Sivu 68
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö teillä tuo muhkun insta?
Mulla ei, onkohan mun instassa jotain vikaa.
Tuolla nimellä hain, mikä oli täällä.
Näkyy
Mun mielestä vähän turha moralisoida Muhkua siitä että "pyörittää" kahta naista. Eikö se ole vähän kuin tuon saaren pointti, että tutustutaan kaikkiin ja yritetään löytää se sopivin pari ja sitä kautta mahdollinen rakkaus. Eikä se kellekään ole luvannut kuuta taivaalta ainakaan vielä.
Samoin Oona teki fiksusti, ku tutustui myös Muhkuun kun Muhku osoitti kiinostusta. Ja Kimi antoi viisaasti Oonalle tilaa tutustua muihinkin, eikä moralisoinut vaikka Oona oli avoin muidenkin lähentymiselle. Ei tuossa vaiheessa olla vielä sitouduttu mihinkään, ja kyllä sitä palaa sen oikean parin luo jos se vaan on se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vähän turha moralisoida Muhkua siitä että "pyörittää" kahta naista. Eikö se ole vähän kuin tuon saaren pointti, että tutustutaan kaikkiin ja yritetään löytää se sopivin pari ja sitä kautta mahdollinen rakkaus. Eikä se kellekään ole luvannut kuuta taivaalta ainakaan vielä.
Samoin Oona teki fiksusti, ku tutustui myös Muhkuun kun Muhku osoitti kiinostusta. Ja Kimi antoi viisaasti Oonalle tilaa tutustua muihinkin, eikä moralisoinut vaikka Oona oli avoin muidenkin lähentymiselle. Ei tuossa vaiheessa olla vielä sitouduttu mihinkään, ja kyllä sitä palaa sen oikean parin luo jos se vaan on se oikea.
Vielä tää yks jaksaa jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElisaG kirjoitti:
Siis nyt mä tajusin! Muhkuhan näyttää aivan Dara Chafakilta! Kattokaa vaikka. Vois mennä veljestä.
Efekti korostuu iän myötä, kun koukkunokka kasvaa ja huulet surkastuvat entisestään. Julmat kulmat vielä tehostavat vaikutelmaa.
Eihän sillä ees oo mikään koukkunokka tai kyömy. Suora nenä, pitkä tosin, mutta mun mielestä täysin sopusuhtainen.
Oikeesti? Sopusuhtainen? Jäätävä klyyvari kato vaikka instakuvia.
Mikä sua vaivaa? Olen eri, ja mustakin Muhkun nenä on just ok, en näe mitään jäätävyyttä.
Muutenkin, onko pakko olla niin kriittinen? Makuasioita, täysin turha vääntää täällä.
Mahtaa sukulaiset olla ylpeitä näistä?
Vierailija kirjoitti:
Okein toimii. Tobias keskitty Emiliaan ja sanoi että oli virhe. Menetti Emilian ja ei saanut uutta paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElisaG kirjoitti:
Eihän sillä ees oo mikään koukkunokka tai kyömy. Suora nenä, pitkä tosin, mutta mun mielestä täysin sopusuhtainen.
Oikeesti? Sopusuhtainen? Jäätävä klyyvari kato vaikka instakuvia.
Mikä sua vaivaa? Olen eri, ja mustakin Muhkun nenä on just ok, en näe mitään jäätävyyttä.
Muutenkin, onko pakko olla niin kriittinen? Makuasioita, täysin turha vääntää täällä.
Iha hirvee se on. Älä vedä herneitä nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElisaG kirjoitti:
Että olet ikävä ja ruma ihminen sisäisesti... Onko Muhku tehnyt sulle joskus oharit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okein toimii. Tobias keskitty Emiliaan ja sanoi että oli virhe. Menetti Emilian ja ei saanut uutta paria.
Tobbe oli liian rehellinen. Sen olisi pitänyt pitää muniaan samaan aikaan toisessakin korissa. Arvostan rehellisyyttä. Eikä tuollaisessa hömppäohjelmassa "pärjääminen"kuitenkaan ole maailman tärkein asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElisaG kirjoitti:
Että olet ikävä ja ruma ihminen sisäisesti... Onko Muhku tehnyt sulle joskus oharit?
On rumaa haukkua ihmisiä. "Onko Muhku tehny oharit" ei helvetti kui noloo! Etsi itsellesi mies sensijaan, että fanitat jotain LIS osallistujaa.
Vierailija kirjoitti:
Tatu, jo naamasta näkee tyyppi luonteeltaan täysi kusipää. Sanoiko hän ammatikseen masentaja?
Että tällasta tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElisaG kirjoitti:
On rumaa haukkua ihmisiä. "Onko Muhku tehny oharit" ei helvetti kui noloo! Etsi itsellesi mies sensijaan, että fanitat jotain LIS osallistujaa.
Sinä se ilkeä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElisaG kirjoitti:
Sinä se ilkeä olet.
Piristy vähän ja veikkaa kuka pojista kiljuu eniten kun Milla astuu sisälle?
First lookin perusteella Milla ihan nätti mutta näyttää nuoremmalta ku 25 -vuotias.
On hyvä saada taas uutta säpinää villalle!
Tottuvat tuolla toisiinsa yllättävän nopeasti, niin näyttää uutuudenviehätyskin katoavan yhtä salamana. Jos oikeaa kiinnostusta löytyy, jaksavat silloin olla kiinnostuneita toisistaan.
Ulkonäkö oli hyvä mutta luonne ei.
Vanhoista tiedoista löysin että tavoitelluin poikamies.