Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Tuo välispiikit puhujahan on just kuin Kimi. Onko se Kimi?
Riku Sottinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElisaG kirjoitti:
Siis nyt mä tajusin! Muhkuhan näyttää aivan Dara Chafakilta! Kattokaa vaikka. Vois mennä veljestä.
Muhku näyttää korppikotkalta.
Efekti korostuu iän myötä, kun koukkunokka kasvaa ja huulet surkastuvat entisestään. Julmat kulmat vielä tehostavat vaikutelmaa.
Että olet ikävä ja ruma ihminen sisäisesti... Onko Muhku tehnyt sulle joskus oharit?
Nyt kun kysyit, niin kestänet vastauksen, että rehellisesti sanoen en kuzaizakaan Muhamedeihin päin.
Oireellisen voimakasta sanansäilän käyttöä... Miksi evvk ei riitä? Ettei olis rasismia mukana, tai muuta ihmissuhde- ongelmaa?
Itse en fanita Muhkua, mutta ei mulla ole mitään häntä vastaakaan. Ihmetyttää tällaiset äkkijyrkät ilmaisut, ilkeät ulkomuodon ruodinnat ym. En ymmärrä mistä pahasta olosta tuollainen kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElisaG kirjoitti:
Siis nyt mä tajusin! Muhkuhan näyttää aivan Dara Chafakilta! Kattokaa vaikka. Vois mennä veljestä.
Efekti korostuu iän myötä, kun koukkunokka kasvaa ja huulet surkastuvat entisestään. Julmat kulmat vielä tehostavat vaikutelmaa.
Että olet ikävä ja ruma ihminen sisäisesti... Onko Muhku tehnyt sulle joskus oharit?
Nyt kun kysyit, niin kestänet vastauksen, että rehellisesti sanoen en kuzaizakaan Muhamedeihin päin.
Eli onko tästä pääteltävissä, että sun ongelma Muhamedin kohdalla on hänen nimensä (ja ehkä myös mahdollinen uskonto)? Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElisaG kirjoitti:
Eihän sillä ees oo mikään koukkunokka tai kyömy. Suora nenä, pitkä tosin, mutta mun mielestä täysin sopusuhtainen.
Katopa tarkemmin, kun näytetään sivuprofiilia. Nenän pää vähän kuin "roikkuu" vielä alaspäin. Ja nenän alta huulet katoavat, kun pitää pingottaa ylähuulta vielä nuuskamällin päälle. Ei hyvä.
Huoh, siis kyllä nenänpää osoittaa hieman alaspäin, mutta se ei ole sama kuin kyömynenä tai koukkunokka tai millä sitä täällä onkaan kutsuttu, vaan hänen nenänvarsi on suora. Riittäiskö jo tästä aiheesta.
U wish! Älä sinä sanale mitä täällä kirjotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Niina edelleen kaunein nainen villassa.
Mutta onko mitään sanottavaa, sisältöä , älykkyyttä... Noin kaunis ja ikääkin jo, eikö ole ottajia ollut?
Tuntuu feikkaavan ettei joudu lähtemään. Muhku ei ole julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElisaG kirjoitti:
Oireellisen voimakasta sanansäilän käyttöä... Miksi evvk ei riitä? Ettei olis rasismia mukana, tai muuta ihmissuhde- ongelmaa?
Itse en fanita Muhkua, mutta ei mulla ole mitään häntä vastaakaan. Ihmetyttää tällaiset äkkijyrkät ilmaisut, ilkeät ulkomuodon ruodinnat ym. En ymmärrä mistä pahasta olosta tuollainen kumpuaa.
Eikö sinua häiritse Niinan ruotimiset? Tyyliin jokainen ruumiinosa haukuttu ja mitä tehnyt menneisyydessään. Tyypillistä nokkimista naisilta. Mistä tämä kumpua?
Kimi on luvannut äidilleen ettei harrasta seksiä televisiossa :-D saas nähä huomenna onko tämä toteutunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElisaG kirjoitti:
Eikö sinua häiritse Niinan ruotimiset? Tyyliin jokainen ruumiinosa haukuttu ja mitä tehnyt menneisyydessään. Tyypillistä nokkimista naisilta. Mistä tämä kumpua?
Häiritsee, tietenkin. Minusta ei tarttis ruotia ketään rumasti.
Milla on tosi itsevarma. Pojat pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Muhamedet ei vieläkään saanut sanottua Niinalle , mitä oikeasti miettii.
Sitten kun pommi räjähtää tulee rumaa jälkeä.
En oikein usko, että Muhamed on loppuun asti Niinan Kanssa.
On kyllä onnetonta heidän kommunikointinsa. Mulla on fiilis, että Niinalle riittää tuo, ja on tottunut eniten siihen että seksi puhuu, eikä muuta niin tarvitsekaan? Muhku puhuu kameralle et on huonoa keskustelua, mut nyt nyökkää kun Niina sanoi, et kiva kun voi vain olla eikä tarvitse aina puhua... Mut siis ehkä joskus vois puhuakin?
Tää tosiaan voi "räjähtää" rumasti jossain vaiheessa, kun M ei jaksa enää esittää et pelkkä lähekkäin olo riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tosi laiha tuo Milla. Oikeastaan ainoa laiha. Vähän kuin minä 80-luvulla... Kiva että nykyisin arvostetaan muotoja enemmän.
Taitaa olla ainoa pienitissinen? Kiva ettei kaikilla ole silareita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, toivottavasti Muhamed ei ala taas lämmetä Niinalle, kuten klipin perusteella vaikuttaa. Niinalla oli jo tilaisuus, mutta heitti sen hukkaan. Muhkun kannattaisi nyt kokeilla Sallia, Oonaa tai Kreteä. Veikkaan, että Niina ei ole oikeasti kiinnostunut Muhkusta. Ajattelee vain rahapottia ja sitä, ettei tule seuraavaksi pudotetuksi.
Niinan kaltaiset naiset ovat juuri niitä, jotka saavat mitä haluavat.
Melkoisen vantterat jalat hänellä on.
En olisi uskonut että tykkään Eelistä. Hän ja M suosikit miehistä. Naisista E ja Salli.
Milla (uusi nainen) näyttää siltä miltä Minttu Räikkönen näyttäisi mikäli ei olisi muuttanut ulkonäköään.
Emilia vaikuttaa kyllä aina niin katkeralle jos joku muu saa huomioo.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että Milla oli kuvassa minuta ihan mitäänsanomattoman ja oudon näköinen. Nyt kun nauraa ja on eläväinen, on paljon kauniimpi =)
Ylähuuli lähes olematon, auttaisko tuossa edes botox?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että Milla oli kuvassa minuta ihan mitäänsanomattoman ja oudon näköinen. Nyt kun nauraa ja on eläväinen, on paljon kauniimpi =)
Ylähuuli lähes olematon, auttaisko tuossa edes botox?
Botox on lihasrelaksantti. Eikä olematon/pieni ylähuuli ole mikään sairaus johon tarvitsisi "apua".
Mutkattoman oloinen ja rento tämä uusi nainen.
Mun uusi suosikki on Eeli. Tosin taitaa olla Millankin mieleen.
Millalle ei sovi tuo vaalea nude huulipuna. Sopiikohan kenellekään?