Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Siis onpa tolla uudella naisella jotenkin outo naama.
En ole vielä nähnyt, mutta villi veikkaus: on tosi kaunis. Kauniiden kohdalla alkaa arvostelu heti :D
Oona ja Kimi on ihania yhdessä, ihan mun lemppareita! Toivottavasti pysyisivät parina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä nähnyt, mutta villi veikkaus: on tosi kaunis. Kauniiden kohdalla alkaa arvostelu heti :D
Loppuuko Niinan arvostelu😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kauneudesta, mutta liian laiha ainakin on. Uikkarikuva löytyy kokonaisuudessaan sivun alalaidasta:
https://www.seiska.fi/telkkari/rankka-tuplapudotus-shokeerasi-love-isla…
Ei nyt säväytä tämä Milla. Salli edelleen kaunein. Mutta ei tämä missikisa ollut. Eniten tykkään Gretestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt säväytä tämä Milla. Salli edelleen kaunein. Mutta ei tämä missikisa ollut. Eniten tykkään Gretestä.
Salli kaunein? Leveä nenä ja sillä kropalla pystyy heittelee miehiä seinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallilla on upeat silmät. Ja upea treenattu vartalo. Ei mikään pikkurimpula silikonitisseillä ja viirusilmät kilon tekoripsillä.
No onhan Salli aivan upea, ihan omassa luokassaan. Kropassa ei ole mitään vikaa myöskään, ei mitään. En tiedä, olenko ikinä nähnyt kauniimpaa suomalaista naista.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallilla on upeat silmät. Ja upea treenattu vartalo. Ei mikään pikkurimpula silikonitisseillä ja viirusilmät kilon tekoripsillä.
Hartiat leveet ku ladonovet ja hauri iso ku seittemän leivän uuni. Blondattu tukka järkky.
Eeihhh...ei tämä uusi säväytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tän hetken potentiaalisimmat parit:
Oona ja Kimi, selkeästi hyvä kemia ja sopivat yhteen. Musta tuntuu että välillä oli vähä jarru pohjassa, ku ei uskaltanut lähteä täysillä mukaan. Selkeästi klikkaa monella tasolla, ja mun mielestä hyvä merkki että puhuvat siitä miten toinen ymmärtää ja osaa tukea oikealla tavalla.
Emilia ja Tatu, samanhenkisiä höpsöttelijöitä molemmat. Viihtyvät toistensa seurassa, ehkä ei vielä kuitenkaan ole uskaltautunut heittäytyä täysillä mukaan. Mikä on ihan hyvä asia, että ei käy niinkuin Empulle ja Tobbelle.
Sallissa ja Muhkussa on myös potentiaalia, mutta vaikea vielä sanoa muuta ku ei mitään konkreettista. Mutta selkeästi kipinöitä on, ja ulkoisesti sopivat hyvin yhteen. Voi kyllä olla että se jääkin tuohon kipinöintiin, mutta ois ihan mielenkiintoinen nähdä miten nämä toimis parina.
Mä oon samoilla linjoilla tän kanssa - potentiaalisimmat parit :-)
Vastaat itelles😂
Siehän vasta hullu oot - eikö sun kaaliin mahdu, että joku muukin voi tykätä näistä?
Minäkin tykkään mutta tuon yhden on vaikea hyväksyä asia.
Se on sama tyyppi, käyttää kivikautisia hymiöitä😁
Meidän muksut muutes käyttää Whatsapissa noita kivikautisia hymiöitä, ovat alta 20-vuotiaita :-)
Sama, olen ihmetellyt! Halunnevat erottua meistä kalkkiksista... ?? Mutta en minä läppärillä ollessani saakaan muita kuin vanhanaikaisia, joten laitan nyt ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli sanoi jo esittelyvideossaan, että unelmamies on sporttinen herrasmies, jolle hän on heti se ainoa. Ettei pyörittele montaa naista. Muhku teki elämänsä virheen. Estoinen ja kiree Niina ei sovi hänelle, mutta pakko oli jäädä roikkumaan. Niinaa ei kiinnosta, mutta pakko oli vähän esittää, että kiinnostaisi.
Juu, Muhamed ei ole oikea mies Sallille. Aika ristiriitaista kun sanoi ettei ole ollut Sallin suhteen missään vaiheessa epävarma/tuuliviiri, mutta valitsi parikseen kuitenkin Niinan. Ihan selvä pleijeri. Veikkaan että kauden edetessä tullaan vielä näkemään, kun Muhamed yrittää saada Sallia taas kiinnostumaan, kun asiat eivät Niinan kanssa -yllätys yllätys- etene. Ja voi olla että Salli on ihan messissä, vaikka kertookin haluavansa kiltin miehen, joka ei pyörittele montaa.
Katsotaan nyt ensin millanen uus asukki on.
Ai niin, sekin. Siinä voisi olla kolmas pelinappula.
Täällä on kovasti toivottu, että osallistujat tutustuisivat muihinkin kuin omaan pariinsa. Pelkkä oman alkuperäisen parin kanssa lomaromanssin viettäminen on tylsää. Kuitenkin mies, josta useampi nainen on kiinnostunut, on automaattisesti ilmeisesti pleijeri.
Kukaan naisista ei ole kertonut kiinnostuksen tunteistaan ja vakuutellut tunteitaan aidoiksi ja heti seuraavaksi istunu selittämässä muuta toisen sylissä.
? Eikös Muhku ole kertonut rehdisti, että häntä kiinnostaa aidosti sekä Salli että Niina, ja Oonakin mut jättää tämän Kimille?
Ja onko sinusta sylissä istuminen jotenkin iso sitoumus? Nuohan istuu milloin kenenkin sylissä, sukupuolet sekaisin, ei sen tartte olla seksuaalista, eikä varsinkaan avioliiton merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, kuinka Kimi on sinkku? Noin hauska, fiksu, sosiaalinen? Uskalsi itkeäkin, kun T ja R lähti.
Kimi on lyhyt. Sehän riittää. Naiset haluavat aina pitkän miehen.
No kuule ei aina halua :D Lyhyen kanssa naimisissa, enkä ole pitkä itsekään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, kuinka Kimi on sinkku? Noin hauska, fiksu, sosiaalinen? Uskalsi itkeäkin, kun T ja R lähti.
Kimi on lyhyt. Sehän riittää. Naiset haluavat aina pitkän miehen.
No kuule ei aina halua :D Lyhyen kanssa naimisissa, enkä ole pitkä itsekään....
Oma mies myös vähän ale 170cm. En kyllä itsekään ole pitkä. Ei haittaa ollenkaan, just sopiva. Muut ominaisuudet korvaa "puuttuvan" pituuden :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli sanoi jo esittelyvideossaan, että unelmamies on sporttinen herrasmies, jolle hän on heti se ainoa. Ettei pyörittele montaa naista. Muhku teki elämänsä virheen. Estoinen ja kiree Niina ei sovi hänelle, mutta pakko oli jäädä roikkumaan. Niinaa ei kiinnosta, mutta pakko oli vähän esittää, että kiinnostaisi.
Juu, Muhamed ei ole oikea mies Sallille. Aika ristiriitaista kun sanoi ettei ole ollut Sallin suhteen missään vaiheessa epävarma/tuuliviiri, mutta valitsi parikseen kuitenkin Niinan. Ihan selvä pleijeri. Veikkaan että kauden edetessä tullaan vielä näkemään, kun Muhamed yrittää saada Sallia taas kiinnostumaan, kun asiat eivät Niinan kanssa -yllätys yllätys- etene. Ja voi olla että Salli on ihan messissä, vaikka kertookin haluavansa kiltin miehen, joka ei pyörittele montaa.
Katsotaan nyt ensin millanen uus asukki on.
Ai niin, sekin. Siinä voisi olla kolmas pelinappula.
Täällä on kovasti toivottu, että osallistujat tutustuisivat muihinkin kuin omaan pariinsa. Pelkkä oman alkuperäisen parin kanssa lomaromanssin viettäminen on tylsää. Kuitenkin mies, josta useampi nainen on kiinnostunut, on automaattisesti ilmeisesti pleijeri.
Kukaan naisista ei ole kertonut kiinnostuksen tunteistaan ja vakuutellut tunteitaan aidoiksi ja heti seuraavaksi istunu selittämässä muuta toisen sylissä.
? Eikös Muhku ole kertonut rehdisti, että häntä kiinnostaa aidosti sekä Salli että Niina, ja Oonakin mut jättää tämän Kimille?
Ja onko sinusta sylissä istuminen jotenkin iso sitoumus? Nuohan istuu milloin kenenkin sylissä, sukupuolet sekaisin, ei sen tartte olla seksuaalista, eikä varsinkaan avioliiton merkki.
Ota ne muhkulasit silmiltäsi. Onko M kertonut Niinalle Sallin olevan "ykkönen"? Niina kertoi olevansa oikeesti kiinnostunut M:stä. Jätkä aiksisemmin kävi lämmittelemässä Sallia.
Paremmin tälle Muhkulle sopis joku mies.
Paksut posket uudella asukkaalla. Liekö hormonaalista kun muuten on niin laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElisaG kirjoitti:
Siis nyt mä tajusin! Muhkuhan näyttää aivan Dara Chafakilta! Kattokaa vaikka. Vois mennä veljestä.
Muhku näyttää korppikotkalta.
Efekti korostuu iän myötä, kun koukkunokka kasvaa ja huulet surkastuvat entisestään. Julmat kulmat vielä tehostavat vaikutelmaa.
Eihän sillä ees oo mikään koukkunokka tai kyömy. Suora nenä, pitkä tosin, mutta mun mielestä täysin sopusuhtainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElisaG kirjoitti:
Siis nyt mä tajusin! Muhkuhan näyttää aivan Dara Chafakilta! Kattokaa vaikka. Vois mennä veljestä.
Muhku näyttää korppikotkalta.
Efekti korostuu iän myötä, kun koukkunokka kasvaa ja huulet surkastuvat entisestään. Julmat kulmat vielä tehostavat vaikutelmaa.
Eihän sillä ees oo mikään koukkunokka tai kyömy. Suora nenä, pitkä tosin, mutta mun mielestä täysin sopusuhtainen.
Oikeesti? Sopusuhtainen? Jäätävä klyyvari kato vaikka instakuvia.
Tolla on väkäleuka.