Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vaikka Muhku onki palstan suosikki ja niin ihana prinssi, nii mun mielestä käyttäytyy vähän ristiriitaisesti nuita naisia kohtaan.
Hyvä keskustelija ja taitava puhumaan, joten pienillä eleillä/sanoilla saa joko tahalleen tai tahattomasti jokaisen naisen ajattelemaan että ois Muhkun ns. ykkösvalinta. Melkein kaikille naisille tulee fiilis, että Muhku on just musta kiinostunut ja kaikille naisille tulee sellanen olo et juttu luistaa hyvin ja helppo olla.
Ois mielenkiintoista tietää et miten tuo Muhkun ja Oonan juttu "loppu", ku ensin Oona oli yks vaihtoehto mutta sit se jäi iha yhtäkkiä pois laskuista. Varmasti joku keskustelu on käyty asiasta, mutta sitä ei näytetty. Oliko Oona itse sanonut että haluaa kattoa Kimi-kortin loppuun tms. Vai sopivatko yhteisesti tän jotenki...
Setämies75 kirjoitti:
Rafael paras miehistä.
Minäkin olisin halunnut nähdä häntä enemmän, harmi, että joutui jo nyt lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli on kyllä valtavan kaunis. Nuo silmät! Olisivat upea pari Muhkun kanssa.
Mieti, jos ne sais lapsia. 🤩
Toivottavasti ei. Olisi palvelus ihmiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Muhku onki palstan suosikki ja niin ihana prinssi, nii mun mielestä käyttäytyy vähän ristiriitaisesti nuita naisia kohtaan.
Hyvä keskustelija ja taitava puhumaan, joten pienillä eleillä/sanoilla saa joko tahalleen tai tahattomasti jokaisen naisen ajattelemaan että ois Muhkun ns. ykkösvalinta. Melkein kaikille naisille tulee fiilis, että Muhku on just musta kiinostunut ja kaikille naisille tulee sellanen olo et juttu luistaa hyvin ja helppo olla.Ois mielenkiintoista tietää et miten tuo Muhkun ja Oonan juttu "loppu", ku ensin Oona oli yks vaihtoehto mutta sit se jäi iha yhtäkkiä pois laskuista. Varmasti joku keskustelu on käyty asiasta, mutta sitä ei näytetty. Oliko Oona itse sanonut että haluaa kattoa Kimi-kortin loppuun tms. Vai sopivatko yhteisesti tän jotenki...
Onko prinssillä nakki? Just asking.
Vierailija kirjoitti:
Tatusta vaan tulee mieleen mopojonne. Energiajuoma vaan toiseen käteen.
joku 35-vuotias nainen jodelissa piti häntä kuumana. millaisia efebofiileja jotkut naiset oikein ovat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus vie kalatkin vedestä :D säälin sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhamed olisi ollut mies jos olisi tarkottanu totta lirkutellessaan Sallille. Oletko teini kun mietit jos ne sais lapsii🤠
Niina pyöritteli sytkäriä käsissään, tuskimpa nuotion sytyttämisessä sitä tarvitsee? Enpä oisi uskonut että tuollaista amishommaa harrastaa, kaunis tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatusta vaan tulee mieleen mopojonne. Energiajuoma vaan toiseen käteen.
joku 35-vuotias nainen jodelissa piti häntä kuumana. millaisia efebofiileja jotkut naiset oikein ovat..
Love Island Suomi ketjun puumat kuolaa täällä eli mikä sinun pointti on?
Vierailija kirjoitti:
Niina pyöritteli sytkäriä käsissään, tuskimpa nuotion sytyttämisessä sitä tarvitsee? Enpä oisi uskonut että tuollaista amishommaa harrastaa, kaunis tyttö.
Höh ihme jeesusteluu. Niinalla rööki huulessa parillaan nuuska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhamed olisi ollut mies jos olisi tarkottanu totta lirkutellessaan Sallille. Oletko teini kun mietit jos ne sais lapsii🤠
No kyllähän se totta puhuikin. Sanoi vain, ettei oo ollu Sallin suhteen missään vaiheessa epävarma. Tarkoitti siis, että Salli on koko ajan kiinnostanut. Muhku on ollu Niinan suhteen välillä empivä ja epävarma ja on siitä suoraan sanonut monessa eri jaksossa. On ihan luonnollista, että kiinnostusta on useampaa ihmistä kohtaan samaan aikaan. Muhkusta on koko ajan huomannut, että Salli kiinnostaa.
Mikähän mulla menny taas ohi, eikö Rosa ja Eeli just vähän aikaa sitten puhunu, et jatkavat parina, jos vaan voivat? Mistä takavasemmalta toi Markus tohon pomppas? Ois saanu lähtee kotiin mumisemaan, saako joku muu sen puheesta selvää??
Mitenkähän alkaa sujumaan Rosalla ja Markuksella? Markus on kyllä kans melkonen,aina löytyy pelastava enkeli. Jos Rosa ois vielä halunnut Eelin,niin luulenpa,että Salli ois mieluummin valinnut Tobben kuin jatkanu Markuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Setämies75 kirjoitti:
Rafael paras miehistä.
Minäkin olisin halunnut nähdä häntä enemmän, harmi, että joutui jo nyt lähtemään.
Niinpä. Harmi ettei natsannut kenekään kanssa, ehkä naiset olivat kuitenkin vähän liian nuoria. Minusta hän oli kiinnostavin mies tuolla, vaikutti symppikseltä ja kivan näköinenkin.
Jaa Muhku taitaakin olla pelimiehiä. Vähän naiivisti ajattelin, että se on liian kiltti sellaiseen, mutta nyt vähän epäilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se totta puhuikin. Sanoi vain, ettei oo ollu Sallin suhteen missään vaiheessa epävarma. Tarkoitti siis, että Salli on koko ajan kiinnostanut. Muhku on ollu Niinan suhteen välillä empivä ja epävarma ja on siitä suoraan sanonut monessa eri jaksossa. On ihan luonnollista, että kiinnostusta on useampaa ihmistä kohtaan samaan aikaan. Muhkusta on koko ajan huomannut, että Salli kiinnostaa.
Hannari. Pelaa peliä ja naiset nauraa.
Oon nyt aika ällö, mutta Salli ja Muhku näyttää semmosilta, että niillä vois olla hyvää seksiä keskenään. En näe mitään seksuaalista kemiaa Niinan ja Muhkun välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mulla menny taas ohi, eikö Rosa ja Eeli just vähän aikaa sitten puhunu, et jatkavat parina, jos vaan voivat? Mistä takavasemmalta toi Markus tohon pomppas? Ois saanu lähtee kotiin mumisemaan, saako joku muu sen puheesta selvää??
Kyllä sulla on mennyt pahasti jotain ohi.
Rosa otti Markuksen koska Salli oli ykkönen Eelille.
Rosan ja Eelin keskustelu oli muistaakseni maanantain jaksossa.
Eihän tuo Markus edes puhu mitään eikä sitä paljoa edes kuvata.
Ehdin jo miettiä 😄