Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
2561/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen kipinää vain siinä nuotiossa.

Sama 😂😂

Vierailija
2562/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä sen keksin! Eeli näyttää ihan nuorelta Quentin Tarantinolta :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nainen kaiketi kaunotar! Sellaiset vibat...

Vierailija
2564/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana dramaattista. Tatu itkee Tobiaksen kaulassa. 😭

Te ootte kaikki mulle veljiä ja siskoja! Voi viddu, oikeesti🤣

Huomaa että et ole kokenut tuollaista intensiivistä kuplaa. Ei ole normaalimaailma, vaan ihan oma juttunsa, tunteet on paljon enemmän pinnalla kaikilla.

Vain tuolla olevat ovat kokeneet kaiken sen minkä ovat kokeneet. Meille näytetään alle 40 minuuttia vuorokaudesta, he ehtivät kokea sen koko päivän.

Vierailija
2565/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi nainen kaiketi kaunotar! Sellaiset vibat...

Uiii tosi pitkä tukka. Kyllä pojilla pyörii sukat jaloissa ja etumusta kiristää. Draamaa tiedossa.

Vierailija
2566/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Muhku onki palstan suosikki ja niin ihana prinssi, nii mun mielestä käyttäytyy vähän ristiriitaisesti nuita naisia kohtaan.

Hyvä keskustelija ja taitava puhumaan, joten pienillä eleillä/sanoilla saa joko tahalleen tai tahattomasti jokaisen naisen ajattelemaan että ois Muhkun ns. ykkösvalinta. Melkein kaikille naisille tulee fiilis, että Muhku on just musta kiinostunut ja kaikille naisille tulee sellanen olo et juttu luistaa hyvin ja helppo olla.

Ois mielenkiintoista tietää et miten tuo Muhkun ja Oonan juttu "loppu", ku ensin Oona oli yks vaihtoehto mutta sit se jäi iha yhtäkkiä pois laskuista. Varmasti joku keskustelu on käyty asiasta, mutta sitä ei näytetty. Oliko Oona itse sanonut että haluaa kattoa Kimi-kortin loppuun tms. Vai sopivatko yhteisesti tän jotenki...

Olipa jännä näkökulma. Ettei vain ruskeat silmät hämää suakin? Katsot kotona silmiin ja koet, että Muhku viestittää, et on kiinnostunut sinusta? Ruskeat silmät ON sellaiset, näyttävät intensiivisiltä silloinkin kun toista ei kiinnosta. Mut voiko ihminen mitään itse asialle?

Minsta Muhku ei ole pelannut vaan ihan rehdin oloista käytöstä. Vaikka nyt onkin useammasta kiinnostunut, mut ei liene kiellettyä?

Muhku sanoi itse, et ei halua viedä Oonaa Kimiltä kun heillä on sen verran hyvä juttu.

Vierailija
2567/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa et me nähtiin eilen maanantain jakso ja eilen nähty jakso oli lauantailta. Siksi varmaan tuntuu jotku asiat siltä, että me ollaan pudottu kärryiltä.

Esim. Tämä Kimi-Oona-Muhku juttu. Vaikka maanantain jaksossa Muhku tuntu ajattelevan Oonaa realistisena vaihtoehtona, todennäköisesti vapaapäivänä Oona ja Kimi on taas lähentynyt enemmän jolloin Muhku on hylännyt ajatuksen. Eilen sanoi Sallille että ku Oonalla ja Kimillä on nii strongi tuo juttu, että ei lähe heittää kapuloita rattaisiin. Muutenki useampi puhui että Oona ja Kimi on nyt parin päivän ajan lähentyneet tms.

Vierailija
2568/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkuhan viritteli juttua jo Oonankin kaa. Oliko sillä vaan taka-ajatuksena saada Niina havahtumaan?

Vierailija
2569/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännätään, kuka on uuden sinkun mielessä? Jos Muhamed kiinnostaa,niin mikä on Niinan reaktio..

Vierailija
2570/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana dramaattista. Tatu itkee Tobiaksen kaulassa. 😭

Te ootte kaikki mulle veljiä ja siskoja! Voi viddu, oikeesti🤣

Huomaa että et ole kokenut tuollaista intensiivistä kuplaa. Ei ole normaalimaailma, vaan ihan oma juttunsa, tunteet on paljon enemmän pinnalla kaikilla.

Vain tuolla olevat ovat kokeneet kaiken sen minkä ovat kokeneet. Meille näytetään alle 40 minuuttia vuorokaudesta, he ehtivät kokea sen koko päivän.

Sinäkö olet kokenut intensiivistä kuplaa?

Läppää siskot ja veljet hakevat seurustelukumppania😂

Vierailija
2571/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhkuhan viritteli juttua jo Oonankin kaa. Oliko sillä vaan taka-ajatuksena saada Niina havahtumaan?

Siinä oli taka-ajatuksena turvata pysyminen villassa. Pleijeri ja pelaaja kyseessä.

Vierailija
2572/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän se Niina esittelee "talenttiaan" Miss Helsinki kisoissa, alkaa 2.00 kohdalla.

Vierailija
2573/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sillä kiinnostaa sellai bad boy."

Vierailija
2574/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ohjaaja / kuvaaja / leikkaaja (tai joku?!) vaihtunu, kun yhtäkkiä pari jaksoa ollut paljon pirteämpää katsottavaa?

Niinku ihan yhtäkkiä veitsellä leikaten.

Vierailija
2575/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ohjaaja / kuvaaja / leikkaaja (tai joku?!) vaihtunu, kun yhtäkkiä pari jaksoa ollut paljon pirteämpää katsottavaa?

Vierailija
2576/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ny viitti...

Vierailija
2577/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinasta ahdistuja taas messissä.

Vierailija
2578/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko toi Veronica nyt Suomessa, kun instan mukaan näin ois? Tänään ei ilmeisesti läsnä oo pudotuksessa? Siis häh lentääks se ees sun taas tonne kuvauksiin vai mitä hittoa?

Lentelee, samanlailla oli shirlynkin kanssa tehty.

Todella ekologista... Idaria oikeesti!

Ei muuten lentele - on koko kauden Espanjassa.

Vierailija
2579/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli ja Eeli vaikutti söpöiltä yhdessä. Voisko tulla ihan oikee pari?

Ei kestä. Sokea Reettakin näki, miten Salli ja Muhku katselivat toisiaan, kun juttelivat fiiliksistään. Mä veikkaan, että niistä tulee tän kauden Patrick ja Anku. Kimin ja Oonan suhde näyttää lupaavalta myös.

t. Ennustaja-Eukko :D

Vierailija
2580/12627 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo löllöön persvakoon vedetty biksujen alaosa on aivan kaamea näky.

Tämä.

Ketju on lukittu.