Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Miun mummo sano aikonaa, et juottakaa tytöt ne poikaystävät känniin ni näkkee onko ne väkivaltasia hulluja.
Viisas mummo. Tämä on täysin totta. Ihmisen peitellyt ja piilevät luonteenpiirteet paljastuvat humalassa. Samoin "kannattaisi" hankkiutua johonkin todella hermoja raastavaan ja koettelevaan tilanteeseen niin näkee kuinka toinen reagoi. Vastoinkäymisten käsittely kertoo ihmisestä enemmän kuin onnelliset lässyti lässyti -hetket.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ketjuun kirjoittavista taitaa olla näitä työpaikkojen hapannaama kiusaajia jotka ottaa nuoremmat ja kauniimmat naiset silmätikuikseen.
Taas tätä että päättelet kiusaajien ikää. Anna kuule olla kun et tiedä viestin kirjoittajista mitään.
Ei jaksa jatkuvasti tätä.
Tämä! Ketjun keskustelun aihepiirinä on Love Island, villalaiset, heidän edesottamuksensa. Keskitytäänpä siis olennaiseen! Me av:laiset emme siihen kuulu tässä yhteydessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeli näyttää ihan 40-vuotiaalta perheen iskältä. Silleen hyvä viba, et ois varmaan kiltti mies.
Eeli ei kuule ehdi kuin treenata ja välissä vetää kaksin käsin kanafilettä ja rahkaa. Jos tykkäät samanlaisesta meiningistä, niin sit varmaan toimii. Muuten ei. Jättäisin väliin. Torso on kiva, mutta tuo kaljuuntuminen häiritsee (steroidit?) nuorella miehellä. Samoin silmät ovat liian viirut ja syvälle hautautuneet minun makuuni.
Eeli älykkäin noista miehistä. Kyllä miehen päässä pitää olla muutakin kuin tukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eeli näyttää ihan 40-vuotiaalta perheen iskältä. Silleen hyvä viba, et ois varmaan kiltti mies.
En tiedä miksi, mutta näen myös hetkittäin Tobiaksen jo sellaisena 45+ ikäisenä setämiehenä - silleen hellyttävällä tavalla. Kroppa, ryhti ja hampaat jotenkin helposti muokkautuvat mielessä 20 vuotta eteenpäin :). Ja siis tykkään hänestä kyllä, don't get me wrong!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ketjuun kirjoittavista taitaa olla näitä työpaikkojen hapannaama kiusaajia jotka ottaa nuoremmat ja kauniimmat naiset silmätikuikseen.
Taas tätä että päättelet kiusaajien ikää. Anna kuule olla kun et tiedä viestin kirjoittajista mitään.
Ei jaksa jatkuvasti tätä.
Se koira...
Silleen, tälleen ja tolleen, tiiäks niinku mutku ja niinku silleen. Henkevää keskustelua ja mielenkiintoista, tiiäks et silleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ihmiseltä, joka eksyy aiheesta ja on siksi töissäkin vähän rasittava besserwisser.
Olin oikeassa. Aiheena Niina Uusi-Autti?
?????
Et kyllä ole oikeassa.
Itse olen vanhempi nainen ja en arvostele ulkonäköä mutta noille ketkä arvostelee niin ei voi mitään ja kas kun en tiedä mitä ikäluokkaa ovat.
Etkä tiedä sinäkään niin älä ala syyttämään.
Siinäkin olet väärässä että aiheena olisi Niina kun monet muutkin talon asukkaat on haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Missikisan tuomarina ollut kirjoitti:
Niinan ulkonäkö 9/10
Sellainen 8½
En tosiaan myöskään tajua tätä Niinan kauneushehkutusta. Ihan tavallisen näköinen tyttö. Nykyaikana on ilmeisesti kaunis,kun on kroppa suht kuosissa (ei 20 kiloa ylipainoa) ja silkkarit siihen päälle. Minun silmääni Niinalle vois heittää lappalaispuvun päälle; kasvonpiirteet, vinot pienet silmät ja nyherönenä ovat ilmettyjä jänkhäläisen tunnusmerkkejä. Ei niitä meikkikään muuksi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa jatkuvasti tätä.Se koira...
Typerä kommentti. Saa täällä puolustautua jos aiheettomasti syytellään. Ei tarvitse hyväksyä kaikkea paskaa.
kaija kirjoitti:
Silleen, tälleen ja tolleen, tiiäks niinku mutku ja niinku silleen. Henkevää keskustelua ja mielenkiintoista, tiiäks et silleen.
Ihan normi nuorten juttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinan ulkonäkö 9/10
Sellainen 8½
En tosiaan myöskään tajua tätä Niinan kauneushehkutusta. Ihan tavallisen näköinen tyttö. Nykyaikana on ilmeisesti kaunis,kun on kroppa suht kuosissa (ei 20 kiloa ylipainoa) ja silkkarit siihen päälle. Minun silmääni Niinalle vois heittää lappalaispuvun päälle; kasvonpiirteet, vinot pienet silmät ja nyherönenä ovat ilmettyjä jänkhäläisen tunnusmerkkejä. Ei niitä meikkikään muuksi muuta.
Totta, hän näyttää lappalaiselta, mutta onko jänkhäläiseksi nimittely ihan viisasta? Suomalaista saa stereotypioda, mutta ei talon ei-niin kantasuomalaisia?
Yksi kysymys ilmoitettu ylläpidolle. En lainaa koska muuten se jää näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi kun taas löllypyllyt hyllyy
Hohhoijaa
Vierailija kirjoitti:
Yksi kysymys ilmoitettu ylläpidolle. En lainaa koska muuten se jää näkyviin.
Tämä ketju pitäisi poistaa.
Eipä täällä Nicon istassa kauheesti mitään ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeli ei kuule ehdi kuin treenata ja välissä vetää kaksin käsin kanafilettä ja rahkaa. Jos tykkäät samanlaisesta meiningistä, niin sit varmaan toimii. Muuten ei. Jättäisin väliin. Torso on kiva, mutta tuo kaljuuntuminen häiritsee (steroidit?) nuorella miehellä. Samoin silmät ovat liian viirut ja syvälle hautautuneet minun makuuni.
Eeli älykkäin noista miehistä. Kyllä miehen päässä pitää olla muutakin kuin tukkaa.
Miten tämä älykkyys on näkynyt?
Toivottavasti sitten seuraavan pudotuksen jälkeen tulee vastavuoroisesti kaksi uutta naista, ja nykyisistä naisista putoaisi ainakin yksi pois.
Tää ketju on kyllä tällaista "tyhjät tynnyrit kolisee" -sisältöä. No ei tämä sarja toki nyt olekaan kovin älyllinen, mutta kun itse uteliaana selailen tätä ketjua sen takia, että Love Island on mulle hyvän mielen sarja, niin kurja lukea sivukaupalla jotain ulkonäön haukkumista. Tai sitä, että jonkun naisosallistujan epävarmuus ärsyttää tai miesosallistuja "luulee liikaa itsestään". Nuo on ne aika vakkarireaktiot.
Minusta jotenkin ihana yhteishenki talossa, ja kun Rafael ja Nico tulivat, niin mietittiin oikein, miten heidät saisi vähän rentoutumaan. Muutenkin nuo talon miehet puhuvat tunteista enemmän kuin oman sukupolveni miehet.
Oonasta jotenkin aistin, että jos hänen kohdallaan tapahtumat menisivät toisin, niin hänenkin pintansa alla kytee sellainen draamaihminen. Mutta on käynyt hyvä tuuri, hänellä on mennyt tasaisesti ja kivasti ja draama on mennyt muille osallistujille.
Musta useampi talon osallistuja on sellainen, että on muuten varsin tavis, mutta treenattuaan hyvän vartalon kokonaisuus on parempi tai jopa hotti. Tämmöisiä minusta ovat Rosa, Eeli, Tatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinan ulkonäkö 9/10
Sellainen 8½
Ai minusta niina on tosi kaunis. Olin yllättynyt, että on niinkin "lyhyt". Näyttää pitkältä. Kaunis vartalo, ei vain laiha, mutta myös pitkät jotenkin elegantit (:D) raajat. Vaikka mä laihduttaisin yhtä hoikaksi, en todellakaan näyttäis tuolta. Hänessä kieltämättä on lappilaista näköä, mikä on minusta just hyvä juttu! Ei kaikkien tarvitse näyttää geneerisiltä instapissiksiltä. Voitti muuten aikanaan iltasanomien tai iltalehden miss helsinki kisojen äänestyksen ylivoimasesti. Ääni tuli kymmeniä tuuhansia.
Olin oikeassa. Aiheena Niina Uusi-Autti?