Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

2241/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä uusien kundien instat.

Nico-nicokola_

Rafael-rafael__vr

Ollos hyvä

Vierailija
2242/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa ottaa Markuksen ja Salli ottaa Eelin.

Eeliä kiinnostaa Salli ja sitten Rosa.

Rosaa kiinnostaa Eeli ja Markus.

Rafael haluaisi Rosan tai Sallin.

Rosa sanoi suoraan että ei käy.

No ei saa Rafael Salliakaan.

Rosa puhui suoraan eikä kangistellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei uskalla arvata millaisia pareja tulee :D

Pitää odottaa että tuleeko taloon uusi nainen kun vaikea uskoa että kaksi joutuisi lähtemään pois.

En siis vielä halua arvailla.

Arvailuhan on ihan leikkimielistä :D vai ottaako niin koville jos ei arvaakaan oikein :D

Vierailija
2244/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Niina on tässä oudon näköinen? Huulet laitettu ja nyt palautuneet normaaleiksi? Nyt telkussa minusta kauniimpi ja luonnollisempi.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006221914.html 

Vierailija
2245/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa ottaa Markuksen ja Salli ottaa Eelin.

Eeliä kiinnostaa Salli ja sitten Rosa.

Rosaa kiinnostaa Eeli ja Markus.

Rafael haluaisi Rosan tai Sallin.

Rosa sanoi suoraan että ei käy.

No ei saa Rafael Salliakaan.

Rosa puhui suoraan eikä kangistellut.

Miten niin Rafael ei saa Sallia? Yleensä uudet saa valita ensin. Jos Rafael saa valita ensin niin miksi ei valitsisi Sallia?

Vierailija
2246/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Niina on tässä oudon näköinen? Huulet laitettu ja nyt palautuneet normaaleiksi? Nyt telkussa minusta kauniimpi ja luonnollisempi.

On huulitäytettä, mikä tuossa on niin ihmeellistä? Muutama vuosi sitten oli tämä ankkahuuli buumi. Lähivuosina monet ottaneet täytteet pois kun ei ole enää muodissa. Miten ihmiset on niin pihalla täällä ja kyselee tyhmiä? 🤦‍♀️

Vierailija
2247/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huulitäytettä, mikä tuossa on niin ihmeellistä? Muutama vuosi sitten oli tämä ankkahuuli buumi. Lähivuosina monet ottaneet täytteet pois kun ei ole enää muodissa. Miten ihmiset on niin pihalla täällä ja kyselee tyhmiä? 🤦‍♀️

Sinusta ankkahuulet on ihan normijuttu? Ei meidän porukoissa vain ;) 

Mutta loistavaa jos luomumeininki alkaa kiinnostaa julkkupimatsujakin! Yleensä vaan he jotka näitä täytteitä laittaa ei tajua lopettaa, lisäävät kerroksia vain... Nyt nousi Niinan pisteet ainakin kahdella!

ps. Minä itse opettajana opetan, et saa kysellä tyhmiä, ja oikeastaaan tyhmiä kysymyksiä ei ole!

Vierailija
2248/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta loistavaa jos luomumeininki alkaa kiinnostaa julkkupimatsujakin! Yleensä vaan he jotka näitä täytteitä laittaa ei tajua lopettaa, lisäävät kerroksia vain... Nyt nousi Niinan pisteet ainakin kahdella!

ps. Minä itse opettajana opetan, et saa kysellä tyhmiä, ja oikeastaaan tyhmiä kysymyksiä ei ole!

Muutama vuosi sitten kaikilla julkkisnaisilla, somevaikuttajilla, tosi tv tähdillä ja mitä näitä nyt on, niin kaikilla oli ankkahuulet 👄👄👄 parin viime vuoden aikana ne on vähitellen hävinnyt ja nykyään ankkahuulet on jopa nolot.

Vierailija
2249/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne huulitäytteet lähde ihan ajan kanssa itsestään, vai olenko ymmärtänyt väärin?

Vierailija
2250/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon,että juuri ennen seuraavaa parinvalintaa tuonne menisi vielä sinkkutyttö,joka saisi valita ekana. Sitten uudet sinkkupojat ja lopuksi tyttöjen valinta.

En usko,että loppujen lopuksi kumpikaan uusista ottaa Kreteä. Oona arpoo Kimin ja Muhkun välillä,Emilia jatkanee Tatun kanssa,Rosa vaihtaa Eelin Markukseen, jompi kumpi uusista ottaa Niinan. Krete jatkaa Tobiaksen kanssa. Salli haluaisi Eelin.

Vierailija
2251/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Niinassa olla lappilaista/saamelaista verta sukunimen ja naaman pyöreyden perusteella.

Vierailija
2252/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten kaikilla julkkisnaisilla, somevaikuttajilla, tosi tv tähdillä ja mitä näitä nyt on, niin kaikilla oli ankkahuulet 👄👄👄 parin viime vuoden aikana ne on vähitellen hävinnyt ja nykyään ankkahuulet on jopa nolot.

Luojan kiitos tästä kehityksestä=) 

Vierailija
2253/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos tästä kehityksestä=) 

Ootko kuullu ns. filttereistä?

Vierailija
2254/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Niinassa olla lappilaista/saamelaista verta sukunimen ja naaman pyöreyden perusteella.

Joo, tulee mieleen se BB-Jenna! Pohjoisen tytöt lähteneet etelän kirkkaisiin valoihin etsimään suuntaa elämälleen...

Vierailija
2255/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ääni meni just Kimille.

Vierailija
2256/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä äänestys?

Vierailija
2257/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ääni meni Muhikselle.

Vierailija
2258/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appissa oleva äänestys suosikkimiehestä

Vierailija
2259/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta, ei vielä parin valintaa, noooou :DD

Vierailija
2260/12627 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta, ei vielä parin valintaa, noooou :DD

Arvasin. Aina ei mennä saman kaavan mukaan.

Veikkaan ettei uudet pojat eivät ole huomenna turvassa.

Ketju on lukittu.