Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
First Lookin perusteella, Salli vaihtaa Eeliin, Nico tykkää kauhukolmikosta, mutta voisko ottaa jopa Emilian, jos saa valita, eli jääkö Krete taas toiseksi ja T&E suutelevat, mitenkä Tobias tän ottaa. Jos vielä on elätellyt toiveita Emilian suhteen. Entä voisko Rosa olla sittenkin enemmän Tobiaksen olonen?
Ennemmin voisin kuvitella Rosalle Markuksen. Mutta mistäpä sitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
First Lookin perusteella, Salli vaihtaa Eeliin, Nico tykkää kauhukolmikosta, mutta voisko ottaa jopa Emilian, jos saa valita, eli jääkö Krete taas toiseksi ja T&E suutelevat, mitenkä Tobias tän ottaa. Jos vielä on elätellyt toiveita Emilian suhteen. Entä voisko Rosa olla sittenkin enemmän Tobiaksen olonen?
Ennemmin voisin kuvitella Rosalle Markuksen. Mutta mistäpä sitä tietää.
Rosa voi olla se, joka ratkaisee, kuka/ketä pojista lähtee seuraavaksi. Soppaa vois hämmentää kyllä nyt naispuoleinen yllätyssinkku, joka saisi valita ihan kenet vaan.. Eikö se yllätyssinkku (nimeä en muista) tullut viime kaudellakin ja oli valinnut Vanessan parikseen. Vanessa olisi varmaan muuten ollut aika lähellä kotimatkaa..
Rafael on ihan komea, mutta menis hermo tuohon sen hoonosoomeen ja en tykännyt kun heti alkuun leviteltiin jäbän seksijutut visan muodossa koko köörille sekä suurelle yleisölle.
Kivaa kun pojat "painii" ja kosketelee toisiaan. Vielä kun löytäisivät ihan parin toisesta pojasta itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa kun pojat "painii" ja kosketelee toisiaan. Vielä kun löytäisivät ihan parin toisesta pojasta itselleen.
Voi toivottavasti, ei tätä nykyistä touhua kauaa jaksa seurata, naisia ahistaa ja kukaan ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei Tatu ei Emiliaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi su alkaa Big Brother, kuinkahan paljon tämäkin ohjelma menettää katsojia, jos villalla jatkuu sama meno tämän viikon..
Ainakin minä siirryn BB:n katsojaksi. Siellä on sentään hyviä keskusteluja. Nämä naiset ei osaa keskustella mistään. Mihinköhän aikaan BB päälähetys tulee, klo 22 vai 21?
Tämän formaatin idea ja ongelma on, että lähetyksiin leikataan vain parinvalintakeskustelut, ei mitään ns. normaalia keskustelua. Sama ongelma UK-versiossa.
Vierailija kirjoitti:
Oonalla 5kg voidetta naamassa. Huh! Valossa kiiltää kummallisesti.
Samoin Sallilla hirveet pakkelit.
Salli muuten ihan tosi tavis naamasta. Isohko nenä ja voimakas leuka , aika miehiset piirteet lopulta.
Salli on todella kaunis. Hän ei kuitenkaan ole pikkulapsen tai menninkäisen näköinen, kuten pari muuta tuolla.
Tunikaan pukeutuvat ylipainomaammat täällä määrittelevät Niinan normaalin näköiseksi. Jaahas, sanoisin että kevyesti 95 prosenttia suominaisista ei pärjää hänelle.
Kyllä, Niina on missiainesta. Miss Helsinki -finalisti Niina, 24, vilahti Cheek-elokuvassa räväkässä roolissa: ”Se oli rohkea kohtaus, mutta ei mauton”
Miehen näkökulma kirjoitti:
Tunikaan pukeutuvat ylipainomaammat täällä määrittelevät Niinan normaalin näköiseksi. Jaahas, sanoisin että kevyesti 95 prosenttia suominaisista ei pärjää hänelle.
100 %:lla villan naisista on parempi runko kuin Niinan kovilla implanttipalleroilla viritetty tikkukroppa. Naamasta on kyllä ihan kivan näköinen. Tiuskivan nirppanokkaprinsessan luonnekaan ei vaikuta mitään kultaa olevan.
Olin kerran tutustumassa yhteen kuntosaliin. Siinä täyttelin narkkarin näköisen miehen kanssa liittymispapereita. Hän kysyi syntymäaikaani , tästä minä suutuin ja laitoin pistoolin miehen ohimolle ja kysyin mitä se sulle kuuluu. Tämän jälkeen mies kysyy "Oletko siis hullu?"
Hämmästyin kysymyksestä ja tokaisin että en mä kyl oo. Mietin vaan edelleen, että miksi tämmöistä luulee, yrittääkö se iskeä vai mitä ihmettä.
Tuli vähän kiusallinen hiljaisuus siinä, kunnes mies tokaisee "Niin juu voisitko ottaa pistoolin pois ohimolta." Menin ihan punaiseksi ja oikein kiekaisin "Juuuu voinhan minä" Mies vaan hymähti ja kysyi haluanko lähteä vankilaan. En halunnut, poistuin paikalta ja no sitä miestä ei enää ole.
Oonalla hailaittia naamassa ihan liikaa. Sallilla pitkä nenä sivusta katsoen ja ylöspäin nokka nousee.
Toisen miehen näkökulma kirjoitti:
Miehen näkökulma kirjoitti:
100 %:lla villan naisista on parempi runko kuin Niinan kovilla implanttipalleroilla viritetty tikkukroppa. Naamasta on kyllä ihan kivan näköinen. Tiuskivan nirppanokkaprinsessan luonnekaan ei vaikuta mitään kultaa olevan.
Tuota luonnetta miettinyt kun ei saa oikein mitään irti. Itse en kyllä kenenkään ulkonäköä arvostele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi su alkaa Big Brother, kuinkahan paljon tämäkin ohjelma menettää katsojia, jos villalla jatkuu sama meno tämän viikon..
Ainakin minä siirryn BB:n katsojaksi. Siellä on sentään hyviä keskusteluja. Nämä naiset ei osaa keskustella mistään. Mihinköhän aikaan BB päälähetys tulee, klo 22 vai 21?
Tämän formaatin idea ja ongelma on, että lähetyksiin leikataan vain parinvalintakeskustelut, ei mitään ns. normaalia keskustelua. Sama ongelma UK-versiossa.
Uk versiossa on noita tehtäviä ja niihinkin on satsattu. Osallistujat osaavat tanssia.
Eelin päätettävissä onko Salli vai Rosa Eelin pari.
Olarin Teppo kirjoitti:
Hei håmå runkkarit palstalaiset. Otetaan ehdotuksia vastaan mitä lautapeliä voisin pelata 16-v tyttäreni kaverin kanssa alasti. Sellainen mitä voi pelata kaksin alasti, ilman vaatteita. Eikä tarvitse olla mitään vaatteita. Emme oli erityisen älykkäitä, mutta rakastamme toisiamme. Tytöllä tosin lukihäiriö, joten ei mielelellää pitkiä tekstejä, jota joutuisi lukemaan yksin. Erotiikkapelitkin käy, jotka käy nuoremmillekin.
Nakin piilotusta?
Kyllä alkaa vaikuttamaan,että ensimmäinen mieslähtijä on Tobias. Ellei käy niin että kumpikaan uusista ei ota Kreteä,joka voisi pelastaa vielä Tobiaksen.