Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olette itse aivan samanlaisia kuin bloggaajat ym, keitä arvostelette

Vierailija
06.09.2014 |

Niin. Uskallan veikata että vähintään 95% teistä on HUONOMMASSA KUNNOSSA, RUMEMPI, ÄLLÖMPI, HUONOMMIN PUKEUTUVA, tai ihan mitä vaan, kuin se yksi onneton henkilö, joka on kasvonsa julkisuuteen pistänyt, ja jota te yhdessä ruoditte. Vähintään tasan samalla viivalla olette kaikki. Sitten on tällä palstalla kävijöistä ehkä se alle viitisen prosenttia, joka ei ehkä ole itseään rupsahtamaan päästänyt, ja omaa hyvät geenit. Vähintäänkin vain se älyllinen osuus puuttuu, jos toisia silti alkaa mollaamaan. Olen oikeasti alkanut ihailemaan niitä henkilöitä, jotka täällä eivät hauku muiden mukana, vaan vaikka toteavat henkilön olevan ihan perusnätti. Ehkä heillä sitten on itsetunto kohdallaan?
Tästä päästään siihen, että te haukkujat paljastatte itsestänne sen, että olette huonompia kuin se haukkumanne ihminen. Sitäpaitsi, ne bloggaajat OVAT TAVALLISIA NAISIA, NÄYTTÄVÄT VIRHEINEEN SAMOILTA KUIN TE. Mitä te olette olettaneet?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vain mutta pieleen meni :) koen että minulla on täysi oikeus haukkua rumia ihmisiä koska olen itse kaunis, hoikka ja muutenkin pidetty ihminen.

Vierailija
2/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:29"]Sori vain mutta pieleen meni :) koen että minulla on täysi oikeus haukkua rumia ihmisiä koska olen itse kaunis, hoikka ja muutenkin pidetty ihminen.
[/quote]
Sitten oot vaan henkisesti ällöttävä:D Mikä vie sut pois tosta 5prosentin joukosta, sori;) Sinne vaan marsmars kaikkien muiden mammojen sekaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:29"]Sori vain mutta pieleen meni :) koen että minulla on täysi oikeus haukkua rumia ihmisiä koska olen itse kaunis, hoikka ja muutenkin pidetty ihminen.
[/quote]
Sitten oot vaan henkisesti ällöttävä:D Mikä vie sut pois tosta 5prosentin joukosta, sori;) Sinne vaan marsmars kaikkien muiden mammojen sekaan
[/quote]

Voi kun en ole edes mamma! Enhän voisi olla kaunis ja muutenkin upeakroppainen jos olisin lapsia tehnyt!

Vierailija
4/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:29"]Sori vain mutta pieleen meni :) koen että minulla on täysi oikeus haukkua rumia ihmisiä koska olen itse kaunis, hoikka ja muutenkin pidetty ihminen.
[/quote]
[/quote]

Voi kun en ole edes mamma! Enhän voisi olla kaunis ja muutenkin upeakroppainen jos olisin lapsia tehnyt!
[/quote] Heh, jos sulla olisi pokkaa pistää vaikka kroppakuva, voin luvata että löytäisin susta vähintään 10 virhettä;) ei siis vieläkään nousua pois mammajoukosta

Vierailija
5/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeeeetkinen! Miten me ollaan "aivan samanlaisia", jos me ollaan huonommassa kunnossa, rumempia, ällömpiä ja huonommin pukeutuneita?

Vierailija
6/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:29"]Sori vain mutta pieleen meni :) koen että minulla on täysi oikeus haukkua rumia ihmisiä koska olen itse kaunis, hoikka ja muutenkin pidetty ihminen.
[/quote]
[/quote]

[/quote] Heh, jos sulla olisi pokkaa pistää vaikka kroppakuva, voin luvata että löytäisin susta vähintään 10 virhettä;) ei siis vieläkään nousua pois mammajoukosta
[/quote]

Totta kai löytäisit, olisit vaan niin kateellinen että keksimällä keksisit vikoja! Kaikille ei vaan suoda täydellistä ulkomuotoa, too bad for you :) taidankin mennä tästä peilin eteen ihailemaan itseäni, pus pus! :-*

Vierailija
7/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen saaneeni aika huonon diilin. Olen kiltti enkä ole koskaan haukkunut ketään rumaksi tai muutenkaan, mutta olen silti ruma ja ällö. :( Miten tämän tilanteen voisi korjata?

Vierailija
8/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikiusaamista on tutkittu ja rajuimpia kiusaajia ovat kauniit naiset, joilla menee hyvin, joten pieleen taisi mennä veikkauksesi.

Vierailija
9/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei itse suinkaan syyllistynyt toisten mollaamiseen kun 95% on rumia ja loput 5% tyhmiä? Selvä.

Vierailija
10/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:29"]Sori vain mutta pieleen meni :) koen että minulla on täysi oikeus haukkua rumia ihmisiä koska olen itse kaunis, hoikka ja muutenkin pidetty ihminen.
[/quote]
[/quote]

[/quote]

Totta kai löytäisit, olisit vaan niin kateellinen että keksimällä keksisit vikoja! Kaikille ei vaan suoda täydellistä ulkomuotoa, too bad for you :) taidankin mennä tästä peilin eteen ihailemaan itseäni, pus pus! :-*
[/quote]
Voisin löydä ihan tosissani 1000e vetoa, että jos olis meidän kroppakuvat nyt vierekkäin, niin et ois mitään verrattuna:D et tiiä mitä sulla on vastassa;)

Vierailija
11/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:29"]Sori vain mutta pieleen meni :) koen että minulla on täysi oikeus haukkua rumia ihmisiä koska olen itse kaunis, hoikka ja muutenkin pidetty ihminen.
[/quote]
[/quote]

[/quote]

[/quote]
Voisin löydä ihan tosissani 1000e vetoa, että jos olis meidän kroppakuvat nyt vierekkäin, niin et ois mitään verrattuna:D et tiiä mitä sulla on vastassa;)
[/quote]

Ylipainoista vastaan on kyllä hankala pitää puolia :/ läskillä on ylivoima. Kiva et sulla on kuitenki itsetunto kunnossa kaikesta huolimatta! :) jaxuhali! Mä jatkan nyt tätä peilailua.

Vierailija
12/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:40"]

Nettikiusaamista on tutkittu ja rajuimpia kiusaajia ovat kauniit naiset, joilla menee hyvin, joten pieleen taisi mennä veikkauksesi.

[/quote]

Lähde, kiitos? 

Vierailija
13/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole valehdellut panneeni kuuluisan ja kauniin bloggaajan poikaystävää kesken heidän parisuhteensa. Minulla ei ole kuunaamaa ja oksettavia emäntätissejä. Minulla on oikeus arvostella Chocago- Iidaa.

Vierailija
14/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:29"]Sori vain mutta pieleen meni :) koen että minulla on täysi oikeus haukkua rumia ihmisiä koska olen itse kaunis, hoikka ja muutenkin pidetty ihminen. [/quote] Sitten oot vaan henkisesti ällöttävä:D Mikä vie sut pois tosta 5prosentin joukosta, sori;) Sinne vaan marsmars kaikkien muiden mammojen sekaan [/quote] Voi kun en ole edes mamma! Enhän voisi olla kaunis ja muutenkin upeakroppainen jos olisin lapsia tehnyt! [/quote] Heh, jos sulla olisi pokkaa pistää vaikka kroppakuva, voin luvata että löytäisin susta vähintään 10 virhettä;) ei siis vieläkään nousua pois mammajoukosta [/quote] Totta kai löytäisit, olisit vaan niin kateellinen että keksimällä keksisit vikoja! Kaikille ei vaan suoda täydellistä ulkomuotoa, too bad for you :) taidankin mennä tästä peilin eteen ihailemaan itseäni, pus pus! :-*

[/quote]

Otsikon väite todistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän