Kirpputoritavaran palautus?
Voi dääm, olen tehnyt paljon kauppaa mm. nettikirpparilla ja myin sitten uudehkon Reiman haalarin niillä tiedoilla mitkä minulla oli - ostaja tuli katsomaan, sovitti ja tarkasti puvun moneen kertaan, tinkasi vielä hinnasta 5e pois ja kaupat tuli.
No, nyt sitten ei haluakaan haalaria, koska siinä ei ole tec ominaisuutta. Kaupoista on yli viikko aikaa jo. Soittelee, viestittelee ja juoksee ovella - en ole kuuluma ainut kenen kanssa käynyt näin :( periaatteesta en haluaisi purkaa kauppoja, koska tämä on kaiketi hänen yleinen toimintatapa. Poliisilla uhkailu tosin ei ole kauhean kivaa.. Mitä te tekisitte?
Kommentit (23)
Mitään velvollisuutta ei ole palautukseen, mutta joskus on vaan helpompaa antaa periksi.
Toisaalta, jos kukaan ei nouse mahdollista mulkeroa vastaan (mahdollista siksi, koska emme tiedä kuin toisen osapuolen version) tämä ei tule koskaan joutumaan tilille todella häiriöllisestä käytöksestään.
Kohteliasta se on palauttaa, itse antaisin hänen palauttaa tuotteen ja palauttaisin toki rahat takaisin. OStaja itse toki on vastuussa minkä ostaa, etkä sinä ole valehdellut mistää tässä tapauksessa. Hänen mokansahan se oli mutta olisin ystävällinen, ja ottaisin tuotteen takaisin ja ehkä paremmalla onnella saisin myytyä paremmalle ostajalle :D
Joo. Semmonen keski-ikänen sekopää. Mun rekkarista selvitti missä mä asun ja sattumalta sattui kauppoihin tms samaan aikaan. Joskus tuntui että joku seurasi mun liikkeitä. Mutta kun ei mitään todisteita ollut, niin ei siinä oikein mahtanut mitään. Pelkäsin ihan sairaasti sitä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:39"]
12: siis aivan käsittämätöntä! Ja tämä mielipuoli oli vielä aikuinen ihminen? :O AP
[/quote]