Mihin kehtaisit mennä sotkisella rasvaisella tukalla ja kuluneilla lökäreillä?
Mä kehtaisin mennä saunaan ja heittää roskat. Mutta muualle en kyllä kehtaisi tuon näköisenä mennä. ;-)
Kommentit (16)
Riihiimäelle kaltaistensa joukkoon
Olen mennyt tuollaisena esimerkiksi kauppaan, vanhemmilleni, lääkäriin, kaverille... osa noista tosin kipeänä :) ehkä ravintolaan tai baariin en noin menisi :D
Kyllä mä lähikaupassa kehtaisin käydä, jos vetäisin hiukset sotkunutturalle ettei näyttäisi likaisilta.
En menisi ravintolaan tai pankkiin.
En varmaa mihkää muualle kun roskia viemään.. :) kipeenä olen joutunu kaupassa käydä, koska on ollut ihan pakko, ja silloin näytin aivan kammottavalta ( kalpea, hiki valui vaikka oli kuumetta, silmät kiilui jne).
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 13:41"]
Siwaan.
[/quote]
Uskomatonta! Näin vaan otsikon , ja eka fiilis oli "Siwaan hakeen sidukkaa" En juo siideriä.
Lähikauppaan, lenkille, roskia viemään,hakemaan postia, kuntosalille, bussiin, kaupungille, heselle/mäkkärille, pissattaan koiria, ja olen siis 14 vuotias. Enkä kärsi itsetunnosta.:)
Vaikka minne, ei ole nyt miehen haku päällä niin ei ole tarve kerätä ihailuja miehiltä. Varmaan palaan markkinoille ens vuoden puolella niin alan pynttäytymään..
Kauppaan, kirjastoon,postiin, naapuriin esim.
Siis sotkuisella tukalla. ;-)