Olisiko sinusta OK jos tuore aviomiehesi kehuskelisi sänkytaitojasi häissänne?
Oikein reippaalla äänellä kajauttaisi kaikille kuinka mahtavat olet sängyssä ja kiittelisi kilistellen vielä päälle. Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kamalinta on jos mummot kuulevat seksistä! Eikö seksi keksitty vasta 90-luvulla? Kyllä mummo menee ihan sijoiltaan.
Parempi on jos haukkuu uuden kumppanin sänkytaitoja, se sitä tutumpaa tyyliä.
Kyllä mummot seksistä tietää, mutta heidän ei tarvitse silti minun seksistäni tietää yhtään mitään. Tuskin sinäkään haluaisit että vaikka jompi kumpi omista vanhemmistaisi alkaisi ruotia omaa seksielämäänsä julkisesti jossain juhlissa, vaikka tiedossa on että hekin ovat seksiä harrastaneet.
Ja paras olisi jos kukaan ei kommentoisi millään tavalla kenenkään seksitaitoja sen enempää häissä kuin muissakaan juhlissa.
Ei pelkoa, että noin kävisi, olisi tuollain mies jo jäänyt ensikohtaamisella.
Seksi on mulle hyvin intiimi asia, joten niitä juttuja ei jaeta eteenpäin. Järkyttyisin minkälaisen juntin kanssa tullut mentyä naimisiin ja toteaisin, etten tuntisikaan tuota miestä yhtään. En halua olla tuollaisen kanssa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kamalinta on jos mummot kuulevat seksistä! Eikö seksi keksitty vasta 90-luvulla? Kyllä mummo menee ihan sijoiltaan.
Kaikki kunnioitus mummoille mutta ei ole kyse heistä nyt. Ei kiinnosta muiden seksielämä tai sen puute. Silmät päästä sain hävetä kaveriani (morsian) ja tämän sulhasta ollessani heidän häissä kaasona.
Kerran olin häissä jossa morsian tokaisi että kyllä saa nyt munaa, oli saanut jo vähän alkoakin... Ei pelastanut kumpikaan heidän liittoaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, ettei mummoni tarvitse kuulla minun seksielämästäni, eikä päinvastoin.
En halua kuulla mitään seksiin liittyvää. Jos olisin häissä jossa tuollaisia puhuttaisiin, niin lähtisin heti pois.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilisin tyynesti.
En tykkäisi, mutta olen jo ollut sellaisissa häissä, joissa näin on käynyt.
Entä oletko ollut joissa tuo perinteinen häätilaisuuden ohjelma morsiammen ryöstö olisi karannut sekstailuksi?
Onko joku päätynyt harrastamaan seksiä morsiammen kanssa tuon ryöstön yhteydessä?
Tiedän että tulee kommentteja että painu runkkaamaan fantasioittesi kanssa mutta kysyn tätä ihan tosissaan ja mielenkiinnosta sillä maailmassa on paljon oudompiakin asioita tapahtunut kuin seksin harrastaminen.
Vielä enemmän nolottaisi jos häävieraista kaikki ne, joiden kanssa olen pannut, yhtyisivät miehen kehuihin.