Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin oikeasti miehen joka lyö mua.

Vierailija
06.09.2014 |

Mutta en kuitenkaan väkivaltasta miestä. Joka osais olla myös hellä ja kiltti. Periaattessa ei löis tosissaan, mutta kuitenkin..

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mun exän.

Vierailija
22/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole kaikki kunnossa. Tai sitten et ole tosissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa osote niin lähetän sulle mieheni. Oisko sulla vaihdossa lähettää joku semmonen joka ei lyö vaikka mikä olisi?

Vierailija
24/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten ihmeellisiä fantasioita, joiden ei ole mahdollista realisoitua sopivalla tavalla.  

onko naista lyöty lapsena ja haluaa saman fiiliksen että mies kontrolloi naisen ja näyttää näin voimansa. mutta lyö vain sopivasti. 

miehenä tiedän että jos joku ärsyttäisi mua niin paljon että tekisi mieli lyödä niin se olisi eron paikka. 

t. mies 

Vierailija
25/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mikä persoonallisuushäiriö sulla on?

Vierailija
26/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot Jaana, se perusteella mitä oon kuullut, sä voisit hyötyä todella paljon terapiasta. Esim nuorten kriisipisteeltä saa ilmaista. Ja muuta pois niiden sun alkoholistivanhempien luota, hae vaikka kaupunginasuntoa, jos et oo edelleenkään töissä. Ja sanon tän kaikella ystävyydellä, en ilkeilyllä.

Vierailija
27/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

halveksuisin naista joka pyytää lyömään.  suhde ei olisi sama enää sen jälkeen, en haluaisi olla fyysinen ja henkinen dominoija.  

Vierailija
28/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, sä et halua miestä joka sua lyö. Sä haluat ehkä miehen, joka on perheen pää ja tavallaan kykenee laittamaan sut kuriin tarvittaessa, eikö niin? Mutta lyöminen ei ole oikeasti yhtään siihen viittaavaakan, eikä se tosiaan ole todellisuudessa mitään sellaista kuin sun fantasiassa.

Vierailija
29/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lyödä sinua jalkaan tai pakaraan. Mennäänkö treffeille? Olen se lyöjä.

-Mies 29v-

Vierailija
30/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:19"]

Sulla ei ole kaikki kunnossa. Tai sitten et ole tosissasi.

[/quote]
Oon tosissani, miksei olis?

Vierailija
31/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:21"]

Kerropa osote niin lähetän sulle mieheni. Oisko sulla vaihdossa lähettää joku semmonen joka ei lyö vaikka mikä olisi?

[/quote]
Sellasia miehiä löytyy ja paljon.:D

Vierailija
32/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:25"]

Usko pois, sä et halua miestä joka sua lyö. Sä haluat ehkä miehen, joka on perheen pää ja tavallaan kykenee laittamaan sut kuriin tarvittaessa, eikö niin? Mutta lyöminen ei ole oikeasti yhtään siihen viittaavaakan, eikä se tosiaan ole todellisuudessa mitään sellaista kuin sun fantasiassa.

[/quote]
Hyvin paljon mahdollista, mutta tollasiakin miehiä on niin vaikea löytää..ainakin sitä oikeaa.

Vierailija
33/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:22"]naisten ihmeellisiä fantasioita, joiden ei ole mahdollista realisoitua sopivalla tavalla.  

onko naista lyöty lapsena ja haluaa saman fiiliksen että mies kontrolloi naisen ja näyttää näin voimansa. mutta lyö vain sopivasti. 

miehenä tiedän että jos joku ärsyttäisi mua niin paljon että tekisi mieli lyödä niin se olisi eron paikka. 

t. mies 
[/quote] Mä veikkaan että tässä on kyse just tästä. Turvaton lapsuus ja ylivahva isähahmo, ap ei oo oppinut seisomaan omilla jaloilla ilman että joku "pistää paikoilleen" Ap, hakeudu terapiaan, ennen kuin hankit itsellesi jonkun vaimonhakkaaja-luuserin. Koska vaan sellaisen saat, jos etsit tuollaista miestä. Hyvä ja kiltti mies EI lyö.

Vierailija
34/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa edelleen että miksi ap haluat sinua lyötävän? Avaatko vähän?

Vierailija
35/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:32"]

[/quote]
En osaa tähän oikeastaan vastata, saatte toki kertoa mielipiteitänne mistä tää vois johtua..

Vierailija
36/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään vaikka siitä jos mies vihaisena heittää mut lattialle tai muuta tollasta. 

Se on pelottavaa just sopivalla tavalla ja kun se turhautuminen ja avuttomuuden tunne siitä kun en voi tehdä mitään vielä purkautuu, niin se vaan tuntuu jännällä tavalla hyvältä. Koko vartalo tärisee ja joudun haukkomaan henkeä. Luulen että voisin saada orgasmin tosta jos mies joskus jatkaisi hiukan pidempään mut tietenkään se ei halua satuttaa mua liikaa. 

En ole ikinä kertonut tästä kenellekään. En edes miehelle.

Vierailija
37/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

masokismi saattaa juontaa juurensa lapsuuden kokemuksista. Negatiivinenkin huomio, nöyryyttämällä rankaiseminenkin on huomiota. Ja jos lapsi ei muuten saa huomiota, hän alkaa tehdä asioita joilla tulee rangaistuksi. Nöyryyttäytymisvaihde jää päälle.

Vierailija
38/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon et tän keskustelun perusteella palstalla pyörivät ylilauta-ääliöt ei nyt aatele että "Niin niin KAIKKI naiset fantasoi lyömisestä vaikka haluaa kiltin miehen, sen takia naiset vihaa miehiä"

Vierailija
39/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:32"]

[/quote]
En osaa tähän oikeastaan vastata, saatte toki kertoa mielipiteitänne mistä tää vois johtua..
[/quote] Ap kyllä sun kannattais tota ihan itsesi takia pohtia.

Vierailija
40/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyömisen uhri vapautuu taakasta olla vastuussa omista tekemisistään. Hän voi heittäytyä tai alistua toisen vallan alle ja olla uhri. Usein tuota nöyytyystä kun vielä seuraa se lohduttelu- ja silittelyvaihe, niin sitten on hyvä olla. Eiköhän tuo ole lapsuuden peruja, vahvasti kuritetun, nolatun, syyllistetyn ja syyllistyneen ihmisen "tunnekoti". Väkivallan uhrina voi leijua irti kehostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän