Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin oikeasti miehen joka lyö mua.

Vierailija
06.09.2014 |

Mutta en kuitenkaan väkivaltasta miestä. Joka osais olla myös hellä ja kiltti. Periaattessa ei löis tosissaan, mutta kuitenkin..

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ennen tuollainen, ja kyllähän mieheni löi. Sitten kun suhde jossain vaiheessa päättyi, tajusin että lyömisen ja nöyryyttämisen mukana mies oli vienyt minulta kokonaan itsetunnon ja -arvostuksen joita kesti pitkään rakentaa uudelleen. Nyt minulla on hyvä mies joka ei löisi ikinäja olen onnellisempi kuin koskaan.

Vierailija
2/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:52"]

Onko sulla ap elämänhallintavaikeuksia? Onko työpaikkaa tai opiskelupaikkaa? Onko oma asunto? Harrastuksia ja ystäviä? Haluatko miehen hoitamaan sun kaikkia asiat kuntoon muutenkin? Dominantti mies ei sun muita ongelmia ratkaise, mitä jos ratkaisisit niitä vähitellen itse?

[/quote]
Ei oo työ tai opiskelupaikkaa, oma asunto kyllä on ja ystäviä. Harrastuksia ei TÄLLÄ HETKELLÄ. Ja noiko asiat kun on kunnossa niin on koko elämä? Mielestäni ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ammattiapua?

Vierailija
4/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vittua taas

Vierailija
5/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet löytänyt etsimäsi. Otapa yhteyttä. T: Sadistinen psykomies

Vierailija
6/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei luulis olevan vaikee löytää. Lähipubiin vaan tyrkylle.

Vierailija
7/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:52"]

Onko sulla ap elämänhallintavaikeuksia? Onko työpaikkaa tai opiskelupaikkaa? Onko oma asunto? Harrastuksia ja ystäviä? Haluatko miehen hoitamaan sun kaikkia asiat kuntoon muutenkin? Dominantti mies ei sun muita ongelmia ratkaise, mitä jos ratkaisisit niitä vähitellen itse?

[/quote]
Ei oo työ tai opiskelupaikkaa, oma asunto kyllä on ja ystäviä. Harrastuksia ei TÄLLÄ HETKELLÄ. Ja noiko asiat kun on kunnossa niin on koko elämä? Mielestäni ei.

[/quote]

Kysyin myös, mutta et vastannut: Haluaisitko myös miehen, joka hoitaa kaikki muut asiat kuntoon myös?

Ja ei, kaikkia noista ei aina ole yhtäaikaan kunnossa välttämättä, mutta yritinkin selvittää sun motiiveja/elämänhallinnan tasoa. Jos sulla ei ole opiskelu- eikä työpaikkaa sä oot valitettavasti vaarassa joutua parisuhteessa miehen "armoille" kun jos päädyt jonkun miehen kanssa asumaan yhteen/naimisiin sun sosiaalietuuksiin vaikuttaa miehen tulot. Siinä tilanteessa on helppo jonkun sadistisen miehen käyttää sua hyväksi, siksi tuo sun toive kuulostaa tosi huolestuttavalta. 

Hyvä että on ystäviä, oletko heille kertonut tästä sun haaveestasi mihen suhteen? Mitä he sanovat asiaan? 

Vierailija
8/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vaan näiltä AV-ryhävalas miesvihaajilta neuvoja, niillä on ihan kartalle merkitty koordinaatit mistä löytää tällaisen miehen.

Vierailija
9/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:34"]

Kysyt vaan näiltä AV-ryhävalas miesvihaajilta neuvoja, niillä on ihan kartalle merkitty koordinaatit mistä löytää tällaisen miehen.

[/quote]

Ketään ei pidä nimitellä ryhävalaaksi. Harvempi täällä av:lla vihaa miehiä, mutta huonosta käytöksestä ei oikein kukaan pidä. Ehkä sinäkin löytäisit treffiseuraa, jos vähän kunnioittaisit muita :)

Vierailija
10/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katosit Ap? Vastailisitko sinulle esitettyihin kysymyksiin? 

Vierailija
11/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:34"]

[/quote]

Me ei vihata miehiä, mutta sinä vihaat naisia. Ja ootkos tullut ajatelleeksi, että sinäkin olet av-mamma : )

Vierailija
14/45 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä meininki?

Vierailija
15/45 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivulle kaks että heilahti (korjatkaa nyt saatana tämä, inhoon itekin näitä turhia välikommentteja)!

Vierailija
16/45 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:06"]

Siis haluatko jotain sm seksiä vai milloin haluaisit itseäsi lyötävän?

[/quote]
Sitäkin haluan, mutta tässä tarkotan esim. riitatilanteita.

[/quote]

Oot sairas! Kunhan ekan riidan ja lyönnin saat, niin saattaapi typerät halusi muuttua.

Vierailija
17/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämän paradokseja. 

Vierailija
18/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:06"]

[/quote]
Sitäkin haluan, mutta tässä tarkotan esim. riitatilanteita.

Vierailija
20/45 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli eksä, joka kuulemma aina riidoissa pyysi lyömäån häntä. Mies ei suostunut ja on ihmetellyt, kuten minäkin, MIKSI kukaan nainen haluaisi tätä? Osaatko vastata? Oletko se exä? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän