Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tyylikäs" kalustettu kaksio

Vierailija
06.09.2014 |

http://www.tori.fi/uusimaa/Tyylikas_kalustettu_kaksio_maaratylle_ajalle_13429698.htm?ma=1

Eihän tuossa pokka pitänyt, kun kehutaan asuntoa ja kalusteita tyylikkäiksi.. Jotenkin heti arvasi, että miehen kämppä ja ilmoitus :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mun on pakko osallistua tähän kilpa-ajoon hinnasta. Minäpä oon asunut Torkkelinmäellä 200e/kk ja sain rempata asunnon mieleiseksi omistajan piikkiin. Yllättekö tähän? :D

Vierailija
22/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 13:51"]

Nyt mun on pakko osallistua tähän kilpa-ajoon hinnasta. Minäpä oon asunut Torkkelinmäellä 200e/kk ja sain rempata asunnon mieleiseksi omistajan piikkiin. Yllättekö tähän? :D

[/quote] neliöömäärä ja kaikki mielestäni vaikuttaa tähän aika paljon. On Torkkelinmäelläkin ne kadut joissa on edullista ja ne kalliimmat kadut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika... öö... mielenkiintoinen sisustus. Oliko sillä aikomus asentaa suihku olkkariin, vai miksi siellä on tuollainen suihkulaatoitus? Ja mitä ihmettä nuo epämääräiset viivat seinässä on? Ja KÄDENJÄLJET?

Olisi voinut ehkä hieman siivota myös ja suoristaa ylös hilatut sälekaihtimet.

Vierailija
24/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 13:51"]

[/quote] neliöömäärä ja kaikki mielestäni vaikuttaa tähän aika paljon. On Torkkelinmäelläkin ne kadut joissa on edullista ja ne kalliimmat kadut.
[/quote]

Niin, asuin siinä romanttisen pikkupuiston varrella. Torkkelinkujalla. Siinä ei maisemat parane. Mummot kastelee kesäkukkia takorautaporttien alla jne. :). Sievä vanha talo oli mullakin. Se 200e/kk.

Vierailija
25/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:31"]

"Hinta neuvoteltavissa ja sisältää kaikki mahdolliset maksut (vesi, sähkö, autopaikka, saunavuoro) ja tyylikkäiden kalusteiden käyttö."

Vuoden vitsi!

[/quote]

liekkö vaan sarkasmia.

Vierailija
26/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku väittää, että asunnon/kaksion vuokra Kalliossa on 200 tai 400 euroa kk, jotain on ymmärretty väärin tai jätetty sanomatta tyyliin asun vanhempieni omistamassa asunnossa nimellisellä vuokralla tai sekoitetaan yhtiövastike vuokraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä