Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tyylikäs" kalustettu kaksio

Vierailija
06.09.2014 |

http://www.tori.fi/uusimaa/Tyylikas_kalustettu_kaksio_maaratylle_ajalle_13429698.htm?ma=1

Eihän tuossa pokka pitänyt, kun kehutaan asuntoa ja kalusteita tyylikkäiksi.. Jotenkin heti arvasi, että miehen kämppä ja ilmoitus :D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta kuin tyylikäs, mutta toisaalta en osaa pitää myöskään nykytrendien mukaisia ns. tyylikkäitä sisustuksia tyylikkäinä.

Vierailija
2/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika wt. Mutta taitaa olla yhtä monta tyylikästä kuin ihmistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on oma makunsa. Mä pidän itse enemmän sellaisesta uusmodernista sisutuksesta. Toi oli silti omalla tavallaan ihan tyylikäs, vähän sellainen boheemi poikamiesboxi tosiaan :)

Vierailija
4/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat oli sen verran pimeitä, että asunto ei oikein "auennut" minulle. Naisena haluan tietää varsinkin, millainen ja kuinka hyvin varustettu keittiö on. Makuuhuone näytti ahtaalta, sen verran kuin siitä nyt näki. Pohjakuva asunnosta olisi ollut paikallaan. Ja mitä tyylikkyyteen tulee, niin se suuri pyykkipussi tai mikä lie säkki siellä nojatulin takana kohotti kämpän suorastaan sfääreihin!

Vierailija
5/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olkkarin takaseinä + pappanahkasohvat saavat aikaan allergisen reaktion täällä. Mistä lähtien ruma seinä on yhtäkkiä tyylikäs? Rouhea 800 euron vuokra rumasta, ei-vakinaisesta kämpästä, johon ei varmaan saa teehdä mitään hmm "parannuksia"... Täytyy olla todella epätoivoinen, että tuo kelpaa...

Vierailija
6/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahha :D olisi edes siivonnut ennen kuvia.

Vierailija
7/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hinta neuvoteltavissa ja sisältää kaikki mahdolliset maksut (vesi, sähkö, autopaikka, saunavuoro) ja tyylikkäiden kalusteiden käyttö."

Vuoden vitsi!

Vierailija
8/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kyllä todella oudosti sisustettu, mitä ihmettä siellä keittiössä on esim tehty? Joka puolella vaaterättiä ja olohuoneen katossa roikkui johdot. Entäpä se seinänpätkä olohuoneessa jossa oli kaakelia? Hieman voisi ilmoitusta varten siivota ja laittaa vaikka päiväpeiton sänkyyn. Kiva tosin että asunnon "tyylikkäät" kalusteet voi myös vuokrata...

Vierailija
9/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiö ihan kiva  1-2 hengen asuntoon ja olohuoneessa on kivasti ne lamput kiertämässä huonetta. siinä se olikin :D

Vierailija
10/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivaikutelma "tyylikkäästä" olkkarista on se, että seinä on koottu jostain rakennusliikkeen jäämäeristä. Vähän isoa vaneripaneellia tiiliefektillä, loppuerä mosaiikkilaattoja ja näillä on kyhätty erikoinen, tee-se-itse pystysuorien linjojen hässäkkä olohuoneen ja viereisen tilan (eteinen?) rajapintaan?

Aika moneen makuun "selkeys" on tyylikästä. Ihan vaan vinkiksi kämpän omistajalle.

Vierailija
11/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä vaivalla olisi saanut asunnosta paljon paremman noillakin kalusteilla... Kaikki ylimääräinen pois näkyviltä. Ei se nyt niin toivoton ollut (toki teillä on varmasta aaaivan aaaivan eri planeetalta ;)

Vierailija
12/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hauska kuva....itku tuli

Vierailija
13/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkyydestä on jo sanottu kaikki tarvittava, mutta hinnasta sen verran, että ei tuo 800e/kk kalustetusta huoneistosta ole kovin paha. Muutamaksi kuukaudeksi ei pk-seudulta paljon halvempaakaan asuntoa löydä. 

Vierailija
14/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ensin siivonnut kämpän ja raivannut ylimääräiset rojut pois pöydiltä ja lattioilta. Sitten olisin laittanut kohdevaloja päälle ja antanut päivänvalon virrata sisään, jotta kuviin olisi saatu enemmän valoa. Kuvaamista varten voi myös esim. istua johonkin, jotta kuvakulmasta tulee miellyttävämpi. Istuma-asento myös antaa vakautta käteen ja käsivarallakin kuvista tulee tarkempia. Lopuksi käyttää kuvat pienen käsittelyn läpi. Ihan perusasiat kuntoon, eli suoristus, ja valkotasapainon ja kirkkauden säätöä. Ja heti olisi ollut tyylikkäämmän näköinen kämppä...

Vierailija
15/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, 3/2014 rempattu ja näyttää pinnoiltaa ysäriltä! Toi olkkarin paneloitu alaslasku noille spoteille on ihan kamala! 

Vierailija
16/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:21"]

Tyylikkyydestä on jo sanottu kaikki tarvittava, mutta hinnasta sen verran, että ei tuo 800e/kk kalustetusta huoneistosta ole kovin paha. Muutamaksi kuukaudeksi ei pk-seudulta paljon halvempaakaan asuntoa löydä. 

[/quote] No en minä ainakaan maksaisi muutamasta kuukaudesta vantaalla 820/e, itse asun Torkkelinmäellä ja vuokrani on 800e ja sentään pysyvä astunto!

Vierailija
17/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:21"]

[/quote] No en minä ainakaan maksaisi muutamasta kuukaudesta vantaalla 820/e, itse asun Torkkelinmäellä ja vuokrani on 800e ja sentään pysyvä astunto!
[/quote]

Vuokrasitko sinä asuntosi valmiiksi kalustettuna? Sehän tuossa on se juju, että omia kalusteita ei tarvitse ostaa jos vaikka tarvitsee väliaikaista asuntoa pk-seudulta. Kalliimmaksi tulee vuokrata tyhjä asunto ja ostaa sinne huonekalut. Toki niin kannattaa tehdä, jos hakee pysyvää kämppää, mutta monet nimenomaan tarvitsevat sellaista vain väliaikaisesti.

Vierailija
18/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:47"]

[/quote]Sitä nimenomaan tarkoitin, ettei asuntoon tarvitse sitoutua pitemmäksi aikaa! Kyllähän näitä min. 1v sopimuksen edellyttäviä vuokra-asuntoja löytyy paljon halvemmallakin, mutta lyhytaikaisen (remontin, työkomennuksen tms. ajaksi) löytäminen on vaikeampaa. Lähinnä vaihtoehtoina ovat hotellit ja Forenomin murjut, jotka eivät ainakaan halvempia ole, eikä etenkään jälkimmäisissä sisustus yllä edes tuolle tasolle.

En muuten minäkään maksaisi 800e/kk Kallion kaksiosta vaan 400e/kk kuten nyt :)

Vierailija
19/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää mikä tee-se-itse -miehen alelaarikämppä. Olkkarin seinällä on kymmenen eri materiaalia ja keittiössä kahdet erilaiset kaapistot ja tasot. Ehkä "tyylikäs" tässä ilmoituksessa tarkoittaakin, että asunnossa pn lukemattomia eri tyylejä.

Vierailija
20/26 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:47"]

[/quote]Sitä nimenomaan tarkoitin, ettei asuntoon tarvitse sitoutua pitemmäksi aikaa! Kyllähän näitä min. 1v sopimuksen edellyttäviä vuokra-asuntoja löytyy paljon halvemmallakin, mutta lyhytaikaisen (remontin, työkomennuksen tms. ajaksi) löytäminen on vaikeampaa. Lähinnä vaihtoehtoina ovat hotellit ja Forenomin murjut, jotka eivät ainakaan halvempia ole, eikä etenkään jälkimmäisissä sisustus yllä edes tuolle tasolle.

En muuten minäkään maksaisi 800e/kk Kallion kaksiosta vaan 400e/kk kuten nyt :)

[/quote] no tuolla 400e et varmaan kovin paljon neliöitä ole saanut tai sitten et asu yksin tai ainakaan "paremmilla" alueilla kalliossa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä