AVn palvelin
Onkohan näiden sivujen palvelin varmasti turvallisessa paikassa jos sota syttyy? Olisi kiva lukea sotajuttuja täältä.
Kommentit (11)
Kyllä se niin on, että kaikki kuollaan eikä ole enää ketään kirjoittamassa tänne!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 01:02"]Kyllähän niiden täytyy toimia!
[/quote]Miten niin? Jos vihollinen on yhtään fiksu, katkaisee se moiset informaatioväylät heti ensimmäisenä.
Eikös ne sotilaat vain kuole? Mä en viitti osallistua tohon sotaa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 01:04"]Eikös ne sotilaat vain kuole? Mä en viitti osallistua tohon sotaa.
[/quote]Ihanan lapsellinen ajattelutapa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 01:02"]Kyllähän niiden täytyy toimia!
[/quote]Miten niin? Jos vihollinen on yhtään fiksu, katkaisee se moiset informaatioväylät heti ensimmäisenä.
[/quote]
Miten muka langaton netti katkaistaan? Mulla on wifi!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 01:02"]Kyllähän niiden täytyy toimia!
[/quote]
Miten muka langaton netti katkaistaan? Mulla on wifi!
[/quote]No nyt meni provoilu yli.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 01:04"]Eikös ne sotilaat vain kuole? Mä en viitti osallistua tohon sotaa.
[/quote]Ihanan lapsellinen ajattelutapa.
[/quote]
Ei oo munkaan juttu. Toivottavasti se ei kestä kauan.
Jaahas, sotahullu liikenteessä. :)
Tää on Sanomamedian palvelin joten tämä on varmasti turvaalisessa paikassa, koska sodassa viestit välitetään sähkösanomina eli sanomamedia hoitaa ne. Ei syytä huoleen.
Meinaatko, että netti ja mobiiliyhteydet vielä toimisi silloin? Epäilen.