pienet tissit
Oli pakko turvautua palstamammojen apuun..
Eli siis, oon 15 ja ongelmana on pienet tissit. Vuoden oon ollu a-kupilla eikä ne tosta kauheesti oo kasvanu, ja suurimmalla osalla on joku c/d ja minä oon tälläne lauta. Suvun naisilla on suht isot rinnat ja pikkusiskollakin on isommat kun mulla (ikäeroa 1,5v). Pelkään että jään tälläseks laudaks, ja kukaan mies ei halua mua pienten tissien takia:/ . Luokaa muhun jotain toivoo että nää kasvaa vielä...
Kommentit (8)
Aika pinnallinen mies, jos ei tissien takia voisi sua tyttöystäväkseen ottaa. Mulla on DD/E-kuppi, kiitos geenien, mutta mun poikaystävä tykkää silti pääasiassa A-B-kupista, vaikka kiinteät nää mun tissit mun onkin. Voita tisseihin ja saunaan ei toimi, mutta jotkut e-pillerit turvottaa tissit. Sen ajaks, mitä niitä syödään. Mut e-pillerien haitat onkin sit eri juttu... :/
t. 16v mimmi, joka btw myös itse pitää enemmän pienemmistä tisseistä
Mikäs vika pienissä rinnoissa on?
t. kaiken nähnyt mies
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:31"]Aika pinnallinen mies, jos ei tissien takia voisi sua tyttöystäväkseen ottaa. Mulla on DD/E-kuppi, kiitos geenien, mutta mun poikaystävä tykkää silti pääasiassa A-B-kupista, vaikka kiinteät nää mun tissit mun onkin. Voita tisseihin ja saunaan ei toimi, mutta jotkut e-pillerit turvottaa tissit. Sen ajaks, mitä niitä syödään. Mut e-pillerien haitat onkin sit eri juttu... :/
t. 16v mimmi, joka btw myös itse pitää enemmän pienemmistä tisseistä
[/quote]
oon nyt puolvuotta syöny yazzeja, mutta en vielä ainakaan oo huomannu mitään.
Ah, rakastan minitissejäni! T. nainen 27 vuotta
Ei sillä, että isoissa olis mitään vikaa. Mutta kaikkein parasta oiskin se, että jokainen vois rakastaa omia piirteitään mollaamatta muita. Sun rinnat on varmasti hyvät, jäi ne pieniksi tai eivät. Ja munkin rinnat on sahannu AA:n ja C:n välillä nyt 10 vuotta. Riippumatta siitä, että paino on ollu suht sama hela tiden. Hormonitasapainot heitelly sitte senkin edestä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:49"]
Ah, rakastan minitissejäni! T. nainen 27 vuotta
Ei sillä, että isoissa olis mitään vikaa. Mutta kaikkein parasta oiskin se, että jokainen vois rakastaa omia piirteitään mollaamatta muita. Sun rinnat on varmasti hyvät, jäi ne pieniksi tai eivät. Ja munkin rinnat on sahannu AA:n ja C:n välillä nyt 10 vuotta. Riippumatta siitä, että paino on ollu suht sama hela tiden. Hormonitasapainot heitelly sitte senkin edestä.
[/quote]
Eli siis pienet ollu aina, ei mulla mitään isoja oo ikinä ollu. Jos joku haluaa tulkita, että väitän C:tä isoiksi. Tosi pieni on 70C. Mutta on siinä kuitenkin vähän eroa AA: n kanssa, silleen että ite huomaa tissien koossa vaihtelua. Mies ei muuten huomaa mitään. Ihmetelly vaan miks pitää niin usein ostaa rintsikoita. :D
Itselläni on D-kuppi ja siskolla B-kuppi ja kateeksi käy. Vaatteet näyttää paremmalta ja vartalo muutenkin sirommalta!
Naisen rinnat kasvaa aika pitkään ja muutenkin elävät elämäntilanteiden mukana. Ole onnellinen terhakoita tisseistä, hyvällä tuurilla ne on vielä pirtsakat 20 vuodenkin päästä :) Ja lisäksi maailma on täynnä miehiä, jotka pitävät pienistä rinnoista!