046 prepaid numerona? Mitä kertoo ihmisestä?
Olen kuullut, että tällainen numero löytyy yleensä näistä syistä: ulosottovelkainen, muut elämän hallinnan ongelmat, ettei saa muuta kuin prepaidin, tinder-numero häirikköjen tai puolison varalle.
Pitääkö paikkansa?
Muita syitä miksi henkilöllä on prepaid?
Onko syy aina negatiivinen...
Kommentit (48)
Miksi maksaisin turhasta, lataan vuodessa 10€ puheaikaa ja se riittää hyvin, nytkin on puhelin suljettuna laatikossa koska en tarvitse sellaista 24h.
Fiksuin valinta. Yksityisyys on turvassa eikä ole pelkoa joutua rikoksen uhriksi.
Todella halpa kun puhelut hoidan 90-prosenttisesti netillä. Minulla menee apaut 10 eur kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan asiallinen ihminen ei koskaan ole soittanut mulle 046 numerosta. Ala peukuttakaa minkä haluatte mutta tämä nyt vaan on faktaa.
Alapeukutin. Ja tämäkin on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan asiallinen ihminen ei koskaan ole soittanut mulle 046 numerosta. Ala peukuttakaa minkä haluatte mutta tämä nyt vaan on faktaa.
Alapeukuttakaa on yhdyssana. Asiallinen ihminen olisi tiennyt sen. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luovuin laskutusliittymästä kun hinta nousi jonnekin kymppiin. En soittele sillä hinnalla kuussa, ehkä vuodessa menee. Nyt luovuin halvasta hitaasta netistä ja voisi ehkä olla sama ostaa laskutusliittymä netillä, mutta ehkä ihan sama kun en niitä puheluita tarvitse.
Elämänhallintaongelmani on se että yritän köyhänä säästää mistä voin, ja maksaa asuntolainani.Miten oot onnistunut saamaan asuntolainan?
Hyvin? Ei ole iso kyllä.
Ihan periaatteesta rekisteröin prepaidiin kaikki nettipalvelut ettei vahingossakaan tarvitse oikeaa numeroa vaihtaa jos on joku tietovuoto yms. Plus vieraiden ihmisten kanssa aina ensin prepaidillä ja vasta kun tuntee paremmin voi antaa "oikean" numeron, tosin usein sitä ei tarvitse kun menee Whatsappilla kuitenkin viestit ja puhelut.