Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rikki.

Vierailija
05.09.2014 |

Käytiin tuossa miehen kanssa yöpuulle ja riisuin pikkarini pois kun pitsit kutitti, mies tietoisena asiasta koska mietin viitsiskö olla ilman toisia pikkareita vai ei ettei käy niin että jompikumpi lapsista syystä tai toisesta lantustaisi makkariimme aamulla ja minä vetelisin sikeitä perä ja tuhero paljaana. No, päädyin olemaan ilman.

Niin, se asia, mies jatkoi unen odotteluaan ja nyt nukkuu, good for him. Minä nousin ylös, nukkukoot ne ken voivat, mulla on liian paha olla siihen :'(

Seksiä viimeksi toukokuussa, sitä ennen helmikuussa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olette puhuneet asiasta?

Vierailija
2/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhut, voimia sinulle.

T. Seksiä viimeksi elokuussa -13, nyt ero vireillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat härkää sarvista ja aloitat kommunikaation miehesi kanssa.

Vierailija
4/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele asiasta miehesi kanssa.

Vierailija
5/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin vuosiin kun homma ollut tällaista (n.8v) mahtuu paljon puhetta, paljon itkua, paljon raivoa, paljon muina naisina oloa kuin ei mitään, paljon kaikenlaista. Varmaksi tiesän vain sen, että olen tästä asiasta helvetillisen katkera, koen että parhaat seksuaalisuuden vuoteni (30v-->ja nyt olen 38v) ovat menneet haluttoman pihtarimiehen vierellä.

ap

Vierailija
6/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee aloite ehkä miehesi ajatteelee että SINÄ et halua??

Vierailija
7/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis, sä et sanonut mitään seksistä vaan puhuit pikkareista? Ei miehet tajua noin vaikeaa vihjettä.

Vierailija
8/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese saippualla

Vierailija
9/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjettä?? Ihan sama, pointti oli se ettei mies, taaskaan/vieläkään, osoittanut pienintäkään haluamista vaikka nainen vieressä pillu paljaana ja vaikka ed kerrasta n.4kk.

Olen aivan julmetun kateellinen naisille joita mies haluaa. Koskettelee päivän mittaan, vihjailee, antaa ymmärtää että nainen on haluttu, rupeaa koskettelemaan, puhuu "rivosti" välillä, "pyytää" seksiä jne.jne. Mahtaa tuntua naisesta hyvälle.

ap

Vierailija
10/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä? En coi uskoa, että täällä palstailisi joku noin kastemadon tasolla oleva joten kuittaan aivopierusi noin.

ap

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:20"]

Pese saippualla

[/quote]

Vierailija
11/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:23"]

Mikä? En coi uskoa, että täällä palstailisi joku noin kastemadon tasolla oleva joten kuittaan aivopierusi noin.

ap

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:20"]

Pese saippualla

[/quote]

[/quote]

toista meistä halutaan ap :)

Vierailija
12/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle, johtunee sitten varmaan siitä saippuasta jota tunget toosaasi vastoin kaikkea järkeä. Nyt voitkin poistua aivopieruinesi takavasemmalle ja muista nyt kuitenkin sen paneskelusi lomassa että mikään saippua maailmassa ei tee sinusta tunneälyn omaavaa ja siten viehättävää.

ap

Vierailija
13/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:22"]Vihjettä?? Ihan sama, pointti oli se ettei mies, taaskaan/vieläkään, osoittanut pienintäkään haluamista vaikka nainen vieressä pillu paljaana ja vaikka ed kerrasta n.4kk.

Olen aivan julmetun kateellinen naisille joita mies haluaa. Koskettelee päivän mittaan, vihjailee, antaa ymmärtää että nainen on haluttu, rupeaa koskettelemaan, puhuu "rivosti" välillä, "pyytää" seksiä jne.jne. Mahtaa tuntua naisesta hyvälle.

ap
[/quote]

Mulla mies on juurikin tuollainen ja mua ahistaa se! Joka päivä pitäs olla nussimassa miehen mieliks noin 3-4 kertaa. Halata ei uskalla kun tietää, että mies laittaa mun kädet väkisin mulkkunsa päälle ja hinkuttaa. Pussailla ei halua, kun sekin menee heti perseen ja pillun hinkuttamiseksi.

Mieluummin eläisin miehen kanssa, joka ei seksiä niin paljoa haluaisi kuin tuollaisen kanssa joka haluaa nussia kokoajan.

Tunnen oloni likaiseksi ja raiskatuksi joka kerta kun mieheni VÄKISIN ottaa ranteistani kiinni ja vie ne munalleen. Ihan kuin mun tahdollani ei olis merkitystä.

Vierailija
14/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ap. olen kirjoittaja numero 12, joka ei ole muuten sama kuin kirjoittaja numero 9. Oli vain aivan pakko saada tilapäisessä mielenhäiriössä heittää tuo välikommentti kun tuntui sopivan niin hyvin tuohon kohtaan. Oikeasti ehdotan sinulle , että puhuisit miehesi kanssa ongelmastanne asiallisesti ilman syyttelyitä tai raivoa. Mitä sitä turhia murhetta kätkemään. Toivon, että saat asiasi kondikseen makuuhuoneessa. <3

t: 12

Vierailija
15/15 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä ap, olet tuossa tilanteessa? Miksi et hanki rakastajaa!!? Niin minä tekisin, niin minä tein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän