Vanha mies psykiatri oli kirjoittanut tyttäreni lausuntoon: "Viehkeä nauravainen nuori nainen"
Kommentit (16)
Ei muuta kirjoitti:
Tuon statuksen tekee jokainen lääkäri heti alussa, eli huomioi esimerkiksi vaatetuksen jne...
Ei huomioi.
No onhan nuo lääkäreiden kuvailut sellaisia että ärsyttää aina. Minulle yksi sanoi suoraan että olen leuhkan näköinen. Sanoisin että aika huonosti lääkäriltä ujon ja aran ihmisen ollessa kyseessä. Ja minkä sille voin jos on sellainen perusilme.
Vai että on harakka nauraa räkättänyt lekurin vastaanotolla.
Antoiko ymmärtää että ymmärtää antaa?
Kuulostaa asiattomalta. Minustakin kerran kirjattiin, että olen lihava
No mutta... tottahan se on. :(
Tyttäresi on todella pirtsakka ja kaunis naisen alku, ansaitsee tulla kohdelluksi kuin kuningatar!
Jos mahdollista seuralaista ei löydy, minä olen aina täällä häntä varten. ;)
Ei muuta kirjoitti:
Tuon statuksen tekee jokainen lääkäri heti alussa, eli huomioi esimerkiksi vaatetuksen jne...
Itse olimme neuvolassa Oulussa ipanan kaa. Nainen pöydän takana kirjoitti koko ajan jotain koneelle.
Joku tuli ovelle ja pyysi käymään. Minä nousin ja kävin katsoon koneelta et mitä ihmettä se naputtelee niin paljon?
Lapsella vain Äitiyspakkauksen vaatteita.
Eikö niitä olekaan tarkoitus käyttää?
Mitä järkee ja TARVETTA ostaa vaatteita 3 viikon ikäiselle kun valtio antaa ison läjän sopivia vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kirjoitti:
Itse olimme neuvolassa Oulussa ipanan kaa. Nainen pöydän takana kirjoitti koko ajan jotain koneelle.
Joku tuli ovelle ja pyysi käymään. Minä nousin ja kävin katsoon koneelta et mitä ihmettä se naputtelee niin paljon?
Lapsella vain Äitiyspakkauksen vaatteita.
Eikö niitä olekaan tarkoitus käyttää?
Mitä järkee ja TARVETTA ostaa vaatteita 3 viikon ikäiselle kun valtio antaa ison läjän sopivia vaatteita?
Miten uskalsit katsoa hänen konettaan?
Jos ei ole viehättävä, kirjoittavatko vaatimattoman näköinen?
Ei mikään kaunotar?
Luotaantyöntävä?
Tai olisiko päätellyt että tyttärellä huono itsetunto ja halusi nostaa sitä?