Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uraorientoitunut, mutta mieheni alkoi menestymäänä, joten

Vierailija
05.09.2014 |

alkaa tuntua, että aivan hyvin voisin nyt keskittyä kotiin, opiskeluihin, tehdä lapsia ja kasvattaa heitä ihan rauhassa. Olen itse tosin vasta 24-vuotias, mieheni kolmekymppinen.

Aina olen ajatellut, että tarvitsen oman taloudellisen turvan ja vakauden elämääni, enkä koskaan jäisi "kotiäiti"-tyyppiseen systeemiin, mutta nyt se tuntuisi tosi mieluisalta ja luonnolliselta. Emme ole naimisissa, ja varallisuuttakin on alkanut tullaa vasta äskettäin. Meillä ei siis myöskään ole lapsia, mutta mies toivoisi niitä kovasti. Rakastan häntä älyttömästi ja hän kai vielä enemmän on hulluna minuun. Pääsemme matkustelemaan todella usein hänen töittensä vuoksi ja elämä tuntuu ihanalta. Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta.

Opiskelen yliopistossa sekä avoimessa yliopistossa. Onko aivan hullu ajatus, että nyt pian jättäytyisin yliopistosta poissaolevaksi, jäisin kotiin ja aloittaisimme perheen perustamisen? Ajatus tuntuu ihanalta, mutta koen olevani vielä kovin nuori.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puskea yliopisto loppuun ja nauttia miehen seurasta kaksin. Tehdä kahdenkeskisiä ulkomaanmatkoja vaikka. Tuskimpa sinulla on montaa vuotta yliopistoa enää jäljellä? 26 - 28 ikäinenkin on vielä suht nuori äidiksi :)

Vierailija
2/2 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 21:23"]

Kannattaa puskea yliopisto loppuun ja nauttia miehen seurasta kaksin. Tehdä kahdenkeskisiä ulkomaanmatkoja vaikka. Tuskimpa sinulla on montaa vuotta yliopistoa enää jäljellä? 26 - 28 ikäinenkin on vielä suht nuori äidiksi :)

[/quote]

Olen jo kandi, kauppatieteiden. Mutta suuntaudun nyt toiselle alalle maisteriopintoihin, johtuen näistä korkeakoulumuutoksista, jotka mutkistavat mahdollisuuksia useampaan tutkintoon. Voisin siis opiskella kyllä kotoa käsin (kai - jos edes pari tuntia ehtii vauvan luota juosta koneelle). Töihin ei mieheni minua työnnä. Tuntuu vain ristiriitaiselta, haluaisin kovasti lapsia, mutta jotenkin aina on "väärä" aika perheen perustamiselle. Ollaan köyhiä/ on opiskelut kesken/ on juuri valmistuttu ja työelämään mentävä/ ollaan uraputkessa parhaimmillaan jne.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi