Lue keskustelun säännöt.
Rohmuaako lasten kaverit teidät ruokakomeroista herkut?
05.09.2014 |
Taidan olla nipo: pännii kun lapsen kaverit kaivelee meillä iltapäivällä ruokakaappeja ja syö sieltä keksit ja suklaat. Jotenkin oisin sillä kannalla että tarjotaan, mutta itse ei saa mennä kylässä ottamaan.
Comments?
Kommentit (23)
Meillä lastenlapsetkaan eivät tee tuollaista!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä on muutaman kerran kaivellut lapseni kaveri.. Itse asiassa hän penkoi jääkaappia, otti sieltä limua ja kakkupalan.
Sanoin kyllä lapselleni myöhemmin, ettei tuo enää kavereitaan penkomaan mitään. Eipä ole sen jälkeen tullut :))
Ei missään nimessä koskaan kylässä mennä omin lupineen mihinkään kaapille, eikä varsinkaan oteta sieltä mitään, ei syötävää eikä mitään muutakaan. Tuohan on aivan kummallista touhua, onko tosiaan niin että tuollainen mustalaisten touhu on sallittua joidenkin vanhempien mielestä? Availevatko ne vanhemmatkin kyläpaikan kaapit ja ottavat mitä mielivät?