Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hellareita vai lestadiolaisia vai mitä?ov

Vierailija
29.08.2006 |

Mikä uskonto kieltää telkkarin, tietokoneen yms? Lapsia on kolme, joten lestadiolaisuus tuskin on kyseessä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kieltää itseltään esim. telkkarin.

minun vanhemmat ovat helluntalaisia, mutta telkkari löytyy. mutta muutamassa hell. seurakuntalaisen kodissa ei ole telkkaria.

Vierailija
2/4 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa ystäväperheissä ei ole telkkaria, mutta mikään uskonto ei heillä sitä kiellä. Ovat vain itse tulleet siihen tulokseen, että eivät pidä tarpeellisena tai siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Ja kyseessä ihan tavalliset uskovaiset luterilaiset, ei lestadiolaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Monissa ystäväperheissä ei ole telkkaria, mutta mikään uskonto ei heillä sitä kiellä. Ovat vain itse tulleet siihen tulokseen, että eivät pidä tarpeellisena tai siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Ja kyseessä ihan tavalliset uskovaiset luterilaiset, ei lestadiolaiset.

Jos kerran haluat sen pois niin kanna vain pihalle äläkä voivottele että kun on se televisiokin...

Vierailija
4/4 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei taida olla valmis niin radikaaliin ratkaisuun. Ja lapsille pikku2 tärkeä. Tosin viimeaikoina olen oikeastaan lähes päivittäin miettinyt tuota tv-asiaa, joten prosessi perheessämme varmaan käynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi