Akateemisia TYÖLLISTÄVIÄ koulutuksia?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:34"]
Minkä aineen opettaja olet? Itse hankin opettajan pätevyyden entisen tutkinnon päälle lukemalla pedagogiset ja luokanopen monialaiset. Töitä on riittänyt hienosti, vaikka ollaan yliopistokaupungissa ja pk-seudun ulkopuolella. Itsellä opetettavat aineet matematiikka ja kemia + luokanopettajan pätevyys.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:41"]
Olin työttömänä ja hankin opettajan pätevyyden. Olen edelleen työtön, jokaista paikkaa hakemassa on n. 30 pätevää opettajaa.
[/quote]
[/quote]
Matikan ope taitaakin olla niitä harvoja joista on pulaa? Missä sait suoritettua erilliset monialaiset opinnot? Esim. Helsinkiin haki em. opintoihin 170, otettiin 12.
Mulla bi+ge
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:53"]
Olin työttömänä ja hankin opettajan pätevyyden. Olen edelleen työtön, jokaista paikkaa hakemassa on n. 30 pätevää opettajaa.
[/quote]
Jotain kaupan kassan hommia hakee 5-kertainen määrä, eli ole onnellinen vähästä kilpailusta.
[/quote]
No niitä kaupan paikkoja on avoinnakin paljon enemmän. Näitä mun hakemia paikkoja on ehkä 1-2 koko maassa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 21:09"]
[/quote]
30 ei oikeasti ole paljonkaan... siis todellakaan. Jatka vain yritystä, kyllä se joskus tärpää!
[/quote]
Kyllä se on paljon jos kaiken kaikkiaan esim. puolen vuoden aikana on vain pari paikkaa auki!
[/quote]
30 ei oikeasti ole paljonkaan... siis todellakaan. Jatka vain yritystä, kyllä se joskus tärpää!