Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supermood kosmetiikka- ja kauneudenhoitotuotteet! Kokemuksia?

Vierailija
05.09.2014 |

Bongasin joskus viime kuun aikana Sokokselta sarjan näytteet, mutta itse myyntikappaleet ei olleet kuitenkaan vielä ehtineet saapua tavarataloon, kun niistä kysäisin.. Joku jo ennättänyt kokeilemaan? Kiinnostaisi ainakin silmänympärysvoiteen toimivuus, mutta myös kasvovoiteesta ja seerumeista olisi kiva kuulla kokemuksia! 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo incien perusteella ei mitään kummoista, ja todella kallista! Liian kallista edes kokeiltavaksi. Ja kyllä ihmeen nopeasti kaikki on koottu. Takana ei voi olla kovin pitkää tutkimustyötä.

Vierailija
2/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet ovat super hyviä ja ihania !! Tuotteet sisältävät sertifikaatin arvoisia tuotteita, mutta koska tuotteet sisältävä pakurikääpää, ei olla sitä voitu sertifioida (?)

Olen kokeillut puhdistus tuotteita ja mishelin vettä. Ovat tehneet ihostani super hyvä kuntoisen ja huomattavasti paremman (akne tausta)

Moisture kik on unelma kuivalle suomalaiselle iholle. Enää ei ole kuiva iho edes näin alku talvena.

Tuotteet ovat kyllä hintavia.. Mutta itse puhtaan ruoan ja kosmetiikan puolesta puhujana sanon että rahansa väärti <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään voiteet EIVÄT nuorenna ihoa! Tämä on FAKTA! Jotkut voiteet saavat ihon näyttämään nuoremmalta hetkellisesti, kiristävän vaikutuksen ansiosta, mutta mitään TODELLISTA muutosta ei ole tapahtunut. Ainut keino, millä iho saadaan nuorekkaampaan kuntoon on säännöllinen kasvolihasten treenaus. Muutos (positiivinen) on taattu, mutta täytyy olla sinnikäs ja treenata säännöllisesti ja pitkän aikaa, jotta tuloksia näkyy. Poppakonstia nuoremmuuteen ei ole olemassa!

Vierailija
4/7 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaassa on kalaa. I rest my case.

Vierailija
5/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm veikkaan että ylihinnoteltua kuraa.... Kukkohovi ei ole mikään kemisti ja nuo hänen tuotteensahan on tehnyt luultavimmin jokin halvimmalla mahdollisella hinnalla ostettu kosmetiikkalabra... Tuollaset julkimo sarjat on vähän niinkuin Rainbow tai pirkka, ostetaan omalle merkille samaa kuraa jonkun isomman tuottajan tekemänä.... Tuotteen luonnonmukaisuudesta en myöskään ole ihan varma, kuvataan luonnollisina tai bio-orgaanisina ns ihmesanoilla tuotteita, kun niitä ei pysty kuitenkaan sertifioimaan, koska eivät ole täysin luonnonmukaisia... Kerta kaikkiaan epäilyttävä merkki. Ja, KALLIS. 

Vierailija
6/7 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä myös kiinnostaa. Onko enempää kokemuksia?

Vierailija
7/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut kyllä, eikä mistään ihmeestä ollut kyse. Samalla rahalla ja halvallakin saa paljon laadukkaampaa. Pakurikääpää - just joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi