Vaimo jätti pöydälleni lapun D: Lapussa...
hän ystävällisesti kiitti minua tuesta vaikeassa elämäntilanteessa ja kertoi rakastavansa minua. Löysin lapun siis iltapäivällä töistä palatessani. Odotin häntä saapuvaksi omalta työpaikaltaan parin tunnin päästä.
Hän ei ollut ikinä näiden vuosien aikana jättänyt minulle mitään lappua, jossa kertoo tunteistaan.
Rinnastani kouraisi, ja tunsin, kuinka pelko hiipi selkäpiitäni pitkin. "Hän on tappanut itsensä", ajattelin. Epätoivoisena tahdoin ajatella, ettei näin olisi, ja seuraava ajatukseni oli, että hän on sanaakaan sanomatta vuokrannut kämpän ja muuttanut pois jättäen minulle ainakin toistaiseksi kaikki tavaransa.
Ajattelin kuumeisesti asiaa, ja SITTEN LAMPPU SYTTYI!!! Hänen on täytynyt...
- odottaa häntä saapuvaksi
- rintaa kouraisee
- pelko hiipi
- selkäpiitä pitkin
- lamppu syttyy
- ajatella kuumeisesti
- rientää harrastuksiin
Luin tätä itkien, käsiäni väännellen ja lauseenvastikkeita laskien.
Vaimosi on virkistäytymässä vieraissa, se ei halua aiheuttaa sinulle enempää paineita ja ahdistusta, jolle impotenssi on muutenkin vaikea asia. Hän halusi lapulla sinulle ilmoittaa, että kaikki on vihdoinkin hyvin. Salarakas on löytynyt ja vaimokultasi tulee himaan, kunhan kiireiltään ehtii.
Pistä sauna päälle.
teinix, on se jännä ku tulee niin paljon uusia asioita vastaan kokoajan
Hui stana kun ollaan jännän äärellä!
Siis tajusin, että hänen on täytynyt lähteä töihin ihan normaalisti. Hän on niin tunnollinen työntekijä, ettei ikimaailmassa jättäisi työpäivää väliin minkäänlaisen tekosyyn, kuten itsemurhan nojalla. Eli lapun hän jätti vilpittömästi kiittääkseen ja osoittaakseen rakkautta. Päättelin näin, koska hänen on ollut viimeaikoina jostakin syystä vaikea sanoa tällaisia asioita kasvotusten. Soitin hänelle muutama minuutti sen jälkeen, kun hänen työaikansa oli päättynyt. Sovimme treffit.
Ja töistä hän sitten saapuikin normaalisti. Ravintolassa syömässä käytyämme kiitin häntä lapusta, silittelin häntä ja kerroin kuinka ihanaa ja mieltä lämmittävää oli saada häneltä tunnustusta.
P.S. Tuo salarakas-vaihtoehto ei käynytkään mielessä, mutta ei sekään varmaan ole mahdotonta. Selittäisi "työstressin" aiheuttaman seksin vähyyden. Ja koska hänestä nyt kukaan aivan viimeisenä uskoisi sellaisia asioita, niin hän on (tältä palstalta oppimani mukaan) melkeinpä todennäköinen pettäjä. Hitto.
-AP
yäääääääääääääääääääääk. BB-Jussi on keskuudessamme ihan livenä. Tarjoiletko Laphroaigia?
:-D