Miksi Heset on nykyään niin sairaan hitaita? Siis aivan hullu odotus
Ennen meni nopeammin kun jonotettiin normaalisti. Nykyään pöydissä odotetaan puoli tuntia ja myyjät pyytelevät anteeksi. Ihme meininkiä! Näin ainakin Helsingin Konalassa...
Kommentit (96)
Pyöriihän kaikilla muillakin tässä ketjussa mäkkärin mainokset 😁
Kuninkaantien abc:n hese on toistaiseksi ollut pahin. Viimeksikin oli yksi henkilö jonossa ennen meitä. Tilasin yhden simppelin aterian ilman mitään erikoistoiveita. Odotettiin 20 minuuttia. Meidän jälkeemme tulleet saivat ruokansa ennen meitä, ilmeisesti siksi koska he söivät paikan päällä, me taas otimme ruoat mukaan.
Työntekijöitä oli silloinkin 3!! Ja drive inniä tuolla ei edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan täsmälleen samaa mietin tänään. Kävelylenkin jäljiltä oli nälkä ja mielessä kävi että lounaan voisi hoitaa kotimatkan varrella olevassa Hesessä. Sit onneksi muistin että siellä menee vähintään puoli tuntia ruoan odottamiseen, nopeampi jopa käväistä lähikaupassa ja tehdä joku salaatti tai helppo safka itse kotona.
Aina kun olen ollut Hesessä viimeisen vuoden aikana, on paikalla pyörinyt 2-5 ruokalähettiä odottelemassa. Ja aina ne ruoat ovat valmistuneet ennen kuin omani.
Aivan älytön tilanne.
Tappaa liikeidean, kun ei voi mennä ex tempore ostamaan ruokaa.
Just näin! Muutaman kerran olin tilanteessa, että oli kiire junaan tms. Ja piti saada nopeasti lounas. Ja ajattelin napata heseltä ohi mennessä.
Vartin jälkeen seisoin yhä jonossa. Näin kun oli käyny 2 kertaa, en enää mennyt vaan kävin muualla.
Harmi sinänsä, koska tykkäsin niistä majoneesimääristä.
Mullakin kokemuksena että Hesessä toiminta on kuin hidastetussa elokuvassa. Pari kolme työntekijää paikalla, ymmärrän kyllä... Mäkkäreissä puolestaan aina hirveä hässäkkä tiskin takana. :D Henkilövajauksen seurausta varmasti sekin, mutta asiakkaan suuntaan homma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki = hese
Hesburger = hesse
Missä puhutaan näin?
On muuten joku yliksen juttu vaihtaa samalta kuulostavan asian tarkoitusta kuten hesa ja hese. Tää "hese on Helsinki" juttu on jo klassikko. En tiedä yritetäänkö sillä provosoida vai ärsyttää kun tulee usein vastaan.
*siis provosoida vai hämmentää tarkoitin!
Vierailija kirjoitti:
Sellon Hesburger on jo jonkun aikaa ihan mahdoton. Aina pitkä jono, joka matelee niin hitaasti että 1h ruokis ei tahdo riittää.
Sitte odotat ruokaa ihan järjettömän kauan. Niin loppui hesellä käynti kun naapurin BK hoitaa tupla määrän asiakkaita puolet nopeammin 🤷🏻♀️
Kannattaa ottaa omat eväät töihin mukaan, niin hyvin ehdit syömään ja säästät huomattavan summan rahaakin. Mutta on kyllä turhan pitkä tuo tunti ruokatauon pituudeksi, siinähän työpäiväkin pitenee aivan tarpeettomasti.
Ainahan kaiken tekeminen työpaikoilla on kiinni resursseistakin. Tammistossa viimeksi oli muuten ihan sama homma. Kävivät sääliksi kylläkin vain ne nuoret siellä tiskin takana. Mahdottoman edessä olivat. Työnantaja säästää...?
Olen ollut Hesessä töissä, maakunnassa ja Helsingissä. Tästä tosin aikaa jo kauan. En ole missään tehnyt niin paljon fyysisesti töitä, kuin Hesellä. Se oli nuorena tosi rankkaa, mutta teki hyvää, antoi perspektiiviä.
Ei ihme, että enemmistö suomalaisista on nykyään ylipainoisia, kun tässäkin ketjussa näin moni jaksaa valittaa jonkun Hesen odotusajoista. Itse olen hoikka ja haen Hesestä ehkä kerran vuodessa aterian, 30min odotus kerran vuodessa ei haittaa.
Keittiön puolelle ei ole helppoa saada henkilökuntaa. Siitä se hitaus johtuu. Kassalla voi olla teinitkin ja niille ei paljoa tarvii maksaa, joten kassalla on porukkaa ja tilauksia pystytään ottamaan nopeastikin. Sitten yksi tyyppi yrittää tehdä kaikki ruoat keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Keittiön puolelle ei ole helppoa saada henkilökuntaa. Siitä se hitaus johtuu. Kassalla voi olla teinitkin ja niille ei paljoa tarvii maksaa, joten kassalla on porukkaa ja tilauksia pystytään ottamaan nopeastikin. Sitten yksi tyyppi yrittää tehdä kaikki ruoat keittiössä.
On taloudellisesti kannattavampaa olla työttömänä kokkina kuin kokkina Hesen keittiössä.
Jyväskylässä sama. Paikkakunnalla vain 2 mäkkäriä mutta niistä saa nopeasti, samoin Burger kingistä. Hesellä aivan onnetonta touhua varsinkin Keljossa. En käsitä miten ne saa sen ajan tuhrattua.
Miksi käytte paikoissa missä homma ei toimi? Ravintola yrittäjät ovat valittaneet viimeisen vuoden kuinka heikosti menee. En ikinä mene toista kertaa jos homma ei pelitä.
Nyt kun on lisääntynyt se noutoruuan tilaus hesestä jne niin musta tuntuu että resurssit eivät vain riitä. Hese on aina ollut hidas mun mielestä, nyt se vain on entistä hitaampi.
Ihmettelin aivan samaa, ja hamppareiden laatu on edelleen huonoo.
Heseltä hakee ranut ja pehmiksen ja ehkä salaatin.
Halutaan vissiin ajaa "kotimaista laatua alas" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökuntaa ei raaskita palkata tarpeeksi, siinä syy.
Älkää vaan hyvät ihmiset purkako kiukkuanne näihin nuoriin, jotka siellä ovat töissä ja juoksevat hikihatussa pikkuruisen palkkansa eteen. He ovat AIVAN syyttömiä siihen, että joudut odottamaan hampurilaistasi.
Tietenkin ovat syyttömiä. Mutta tämä pikaravintoloiden idea on nyt jotenkin romahduspisteessä.
Kai ne sitten haluavat ajaa alas normaaliasioimisen, niin ei tarvi enää pöytiäkään pyyhkiä yms. No jatkakoot foodoran ja kumppaniensa kanssa sitten.
Kehitys on kehitystä. Tulevaisuudessa kannattaa mennä buffetteihin tai lounasravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
36 jatkaa:
Carrols oli paras, harmi kun jäi kilpailun alle.
Luultavasti oli siksi paras, koska käytti laadukkaita tuotteita yms, ja oletettavasti samasta syystä ei kestänyt kilpailua.Muistan kun Tikkurilassa raitilla oli aikanaan Carrols ja mäkkäri vastakkain, ja jossain vaiheessa Carrols sitten poistui : (
Olin silloin lapsi vasta, mutta kävimme aina Carrolsissa.
Kyllä, kävin aina Carrolsissa kun oli kaksi Clubburgeria yhden hinnalla! Laadukasta ruokaa. Hesessä ja Mäkkärissä en ole juuri koskaan käynyt, ellei joku ole tarjonnut ilmaisen aterian. Paskoja paikkoja molemmat, mäkkärillä on ainakin ollut ihan yrjösapuskat 90-luvulla, sinne en mene edes ilmaiseksi syömään mitään.
T. Lidl-mies.
Tappaa liikeidean, kun ei voi mennä ex tempore ostamaan ruokaa.