Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen omalla nimellä

Vierailija
05.09.2014 |

Minä niin toivon, että tänne kirjoittelu muutettaisiin omalla nimellä olevaksi tai vaikka fb:n profiililla. Miten voi olla näin sisäsiittoista sakkia... Ja tuo arvostelu. Ihmiset on erilaisia ja sillä hyvä. Erilaisuus on rikkautta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minä olen Maria. En yleensä arvostele täällä ihmisiä.

Vierailija
2/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:58"]

Minä niin toivon, että tänne kirjoittelu muutettaisiin omalla nimellä olevaksi tai vaikka fb:n profiililla. Miten voi olla näin sisäsiittoista sakkia... Ja tuo arvostelu. Ihmiset on erilaisia ja sillä hyvä. Erilaisuus on rikkautta.

[/quote]

Olisipa tosiaan jännää, kun olisit tämänkin heittänyt omalla nimelläsi ja Face-profiilillasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää etsiä joku toinen foorumi missä olla. Tää on just hyvä näin. Tai perusta vaikka ihan oma.

Vierailija
4/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole sitten sinun paikkasi.

Vierailija
5/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää pahasti silta, että emme voi saada kaikkea.

Vierailija
6/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi Nöjd on nimeni. Ja olen ainut tällä nimellä oleva Suomessa. Tv.. AP. Uskalsin. :D

Vierailija
7/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea

T: Jeesus

Vierailija
8/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on ihan hyvä, että me kaikki olemme Vierailijoita. Jos haluat jutella omalla Facebook-profiilillasi, niin liity vaikkapa Äitylit -ryhmään. 

Vierailija
9/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laitoinpa oman nimen. Onko kukaan muu moista tehnyt tällä palsaltalla? ;) Keskustelu on ok, mutta kun se menee järjettömään haukkumiseen ja nälvimiseen nimettömänä, niin sitä en ymmärrä. Hyvä se on puskista huudella...

Vierailija
10/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaamista koitetaan karsia kaikin tavoin, mutta täällä kiusaaminen rehottaa ihan avoimenaan. Ihminen puhuu väärin, on vanhat paskat sohvat, on liikaa lapsia, on vääränlainen mies, on läski, on ruma, on tyhmä, syö halvinta ketsuppia. herra jee joku syö nakkeja ja ranskalaisia jne. Näitä saanu lukea joka ikisen ohjelman jälkeen, kun esim. erilaiset äidit ohjelma tullu tv:stä. Mistähän nämä haukkumiset juontaa. Onko kaikki ne, jotka on näiden kommenttien takana, entisiä koulukiusaajia? T: Kirsi

Vierailija
11/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuolisi tämän palstan keskustelu, jos jokainen omalla nimellään esiintyisi :)

Vierailija
12/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halina Laakso on nimeni.

Vierailija
13/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta nro 12 :D Harva uskaltaa sanoa yhtään mitään omalla nimellä tai naamatusten T:ap... Mulla on oma blogi catinkontti.vuodatus.net    Ja mun ei tarvii piiloutua ainakaan jatkossa minkään anonyymin taakse. Aion jatkossa aina kirjoittaa kommentit omalla nimellä. Olin pitkään poissa tältä palstalta ja nyt kun tulin takas, niin luin vaan ihmeissäni näitä juttuja...

Vierailija
14/14 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi, Billy Mays here.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme