Linkitetään itsestämme meikittömiä kuvia!
Kommentit (514)
Mä oon kohta kolmekymmentä! T. Yksi kuvia laittaneista, arvatkaa vaan kuka :). Näytän kyllä ikäiseltäni.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:35"]
Mä oon kohta kolmekymmentä! T. Yksi kuvia laittaneista, arvatkaa vaan kuka :). Näytän kyllä ikäiseltäni.
[/quote]
Mä taas oon 34, terv. yksi kuvan laittaneista, etteköhän arvaa kuka!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:33"]Siis lävistyksiä näin monella? Ei sit ole yhtään kivan näköistä... Ottakaa ne pois niin ulkonäkönne kohenee monta pykälää!
[/quote]
Jotkut tykkää lävistyksistä. Eikä lävistykset kylläkään rumenna.
[/quote]
se "lesta"
Miksi lävistykset aiheuttaa niin paljon ennakkoluuloja? :D Oma ulkonäköni ei kerro paljoakaan persoonastani, olen erittäin kiltti ja hiljainen ihminen. Tykkään vaan kehonmuokkauksista niin ehkä siksi musta saa sellaisen 'rajumman' vaikutelman mitä oikeasti oon. :) T. Sinihiuksinen
[/quote]
Se jota sanottii narttumaiseksi hymyksi
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:37"]
Miksi lävistykset aiheuttaa niin paljon ennakkoluuloja? :D Oma ulkonäköni ei kerro paljoakaan persoonastani, olen erittäin kiltti ja hiljainen ihminen. Tykkään vaan kehonmuokkauksista niin ehkä siksi musta saa sellaisen 'rajumman' vaikutelman mitä oikeasti oon. :) T. Sinihiuksinen
[/quote]
Ne menee jotenkin yli. Mun mielestä korvat kieli ja pillu lävärit enemmän ok
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:35"]
[/quote]
[/quote] Näin on. :) ..en kyl tunnusta et mun hymy on narttumainen :D
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:38"]
[/quote]
[/quote]
Et ole tosissasi!? Mielestäni kukaan kuvansa linkittäneistä ei näyttäisi olevan lähelläkään kolemakymmentä. Tämä siis miehen silmin arvioituna.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:37"]
[/quote]
Jotkut ihmiset rakastaa ennakkoluulojaan, on tullut huomattua :) Mullakin on ollut yht. 4 kasvolävistystä - tosin harva uskaltaa päin naamaa sanoa mitään.
Terv. Lars Levi, 34 v.
Ei kun hemmetti, viishän niitä on ollut.
- Lars
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:37"]Miksi lävistykset aiheuttaa niin paljon ennakkoluuloja? :D Oma ulkonäköni ei kerro paljoakaan persoonastani, olen erittäin kiltti ja hiljainen ihminen. Tykkään vaan kehonmuokkauksista niin ehkä siksi musta saa sellaisen 'rajumman' vaikutelman mitä oikeasti oon. :) T. Sinihiuksinen
[/quote]
Jaa, mun mielestä ne on vaan rumia. Ja wt.
Kaikki kuvansa laittaneet on kauniita tyttöjä. Pari "rajumpaa" mimmiä ja yksi "turvallinen" elovena tyttö.
-mies-
Mulla on yhteensä 6, koska on kielilävistys ja smiley myös. Tosin kielikoru saa lähteä sitten kun menen halkaisemaan kieleni joskus ensi vuonna. :D - Sinihiuksinen
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:45"]
Mulla on yhteensä 6, koska on kielilävistys ja smiley myös. Tosin kielikoru saa lähteä sitten kun menen halkaisemaan kieleni joskus ensi vuonna. :D - Sinihiuksinen
[/quote]
Ai semmonen käärmeenkieli tulee sitten?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:45"]
Kaikki kuvansa laittaneet on kauniita tyttöjä. Pari "rajumpaa" mimmiä ja yksi "turvallinen" elovena tyttö.
-mies-
[/quote]
On narttyhymyksi sanottukin varmaan aika turvallinen perus misu. Kiltin näköinen ainakin
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:51"]Kehtaisiko..
[/quote]
Ollaan me muutama kehdattu niin mikset säki.
Joo käärmeenkieli tulee! Oon niin innoissani koska se on ollut haaveena jo pitkän aikaa. :'3 - Sinihiuksinen
Aika munatonta, kun ei oikein kuvia uskalleta laittaa, edes naamasta.
No joo taidampa lähtee tästä hilluu ja yrittää saada pill--