Linkitetään itsestämme meikittömiä kuvia!
Kommentit (514)
Useimmat av-mammat eivät ikinä julkaisisi täällä itsestä kuva meikeissä, saati sitten meikeittä. Harva uskaltaa olla palstamamma julkisesti. Ap on nätti!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:53"]Useimmat av-mammat eivät ikinä julkaisisi täällä itsestä kuva meikeissä, saati sitten meikeittä. Harva uskaltaa olla palstamamma julkisesti. Ap on nätti!
[/quote]
Kiitti :) ei täs ny niin hävettävää oo. Kaikkihan me täällä ollaan. :D
Ap on nätti :) suuret kauniit silmät, niin ethän sä mitään meikkiä edes tarvitse :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:56"]Ap on nätti :) suuret kauniit silmät, niin ethän sä mitään meikkiä edes tarvitse :)
[/quote]
Kiitti. :)
Jos haluat, että muutkin laittaa kuvia mene Demiin, kukaan ei täällä yksinkertaisesti kehtaa paljastaa käyvänsä täällä :D
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:57"]Jos haluat, että muutkin laittaa kuvia mene Demiin, kukaan ei täällä yksinkertaisesti kehtaa paljastaa käyvänsä täällä :D
[/quote]
Tai Kaksplussalle. Siellähän ne näitä kuvia jakelee. ;-)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:57"]Jos haluat, että muutkin laittaa kuvia mene Demiin, kukaan ei täällä yksinkertaisesti kehtaa paljastaa käyvänsä täällä :D
[/quote]
[/quote]
Ootte tylsiä. Johan tääl on jaettu tissienkin kuvia. :D
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:01"]En meikkaa koskaan.. :)
[/quote]
No kuvaa kehiin vaan :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:57"]Jos haluat, että muutkin laittaa kuvia mene Demiin, kukaan ei täällä yksinkertaisesti kehtaa paljastaa käyvänsä täällä :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tisseistä vaan harvemmin tunnistaa, että hei toihan on naapurin Pirkko.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:00"]
[/quote]
Mä en tunnistaisi yhtään ketään pelkkien tissien perusteella.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:57"]Jos haluat, että muutkin laittaa kuvia mene Demiin, kukaan ei täällä yksinkertaisesti kehtaa paljastaa käyvänsä täällä :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No mitä se haittaa jos joku tääl tunnistaa? Käyhän ne tunnistajatkin ite tääl.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:57"]Jos haluat, että muutkin laittaa kuvia mene Demiin, kukaan ei täällä yksinkertaisesti kehtaa paljastaa käyvänsä täällä :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No mitä se haittaa jos joku tääl tunnistaa? Käyhän ne tunnistajatkin ite tääl.
[/quote]
Käy mutta ne voi vaan hiljaaa hissuksiin jatkaa salaista ja noloa käyntiä tietäen, että Pirkko käy täällä.
Rohkea olet ap, me muut ei uskalleta :)
Mä voisin laittaa kuvani etusivulla olevaan rumuuskeskusteluun kun siellä kiivaasti suurinosa väittää ettei ole rumia ihmisiä. Jos laittaisin kuvani tähän, niin varmaan sanositte sen mitä siellä eivät suostu jaloina ihmisinä sanomaan.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:07"]Mä voisin laittaa kuvani etusivulla olevaan rumuuskeskusteluun kun siellä kiivaasti suurinosa väittää ettei ole rumia ihmisiä. Jos laittaisin kuvani tähän, niin varmaan sanositte sen mitä siellä eivät suostu jaloina ihmisinä sanomaan.
[/quote]
Jokainen on omalla tavallaan kaunis ja jokaisessa on kauniita piirteitä.
Vastaukseni numero 16. Mun osittainen naamakuva löytyy blogista. catinkontti. vuodatus.net
Ja voin koko naamankin antaa. Ei haittaa yhtään :)
pankaa se pimpin tai tissin kuvia.
ei tarvi naamaa näkyä niissä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:12"]Vastaukseni numero 16. Mun osittainen naamakuva löytyy blogista. catinkontti. vuodatus.net
Ja voin koko naamankin antaa. Ei haittaa yhtään :)
[/quote]
Koko naama vaan :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:35"]Täysin ilman meikkiä oleva kasvokuva.
Minä aloitan.
http://aijaa.com/0EtC2t
[/quote]
mä tunnen sut!!
[/quote]
Ou shit. :D pistä säki kuvas :D