Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän kuivausrummussa vikana?

Vierailija
05.09.2014 |

Antaa sellaisen ihmeellisen hajun käytössä, ei kuitenkaan savunhajua. Kuivaa kyllä pyykin vissiin, mutta kone on tulikuuma. Ja pyykin kun otin hajun takia pois kesken kuivauksen, niin oli tosi kuumaa ja höyrys pitkään.

Ei kuulu mitään outoa ääntä, eikä näytä mitään merkkivaloja. En uskalla enää kuivata tulipalon pelossa. Haju voi tulla jonkun osien hankauksesta, ehkä? 

En muista koneen ikää. Oisko 5-7 vuotta vanha. 

Hitsi kun vois vaan ostaa osan, ja joku mies vaihtaa sen itse. Ettei tarviis korjaajaa pyytää. Olen tosi köyhä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko puhdistanut kaikki suodattimet yms koneesta?

Meidän kuivausrummussa on siinä ovessa semmoinen siivilä tms. joka täytyy joka käytön jälkeen puhdistaa ja sen aina teenkin. Mutta sitten on vielä siinä koneen etuosassa sellaisen valkoisen osan alla (mikä pitää irroittaa) sellainen toinen siiviläsysteemi ja siihenkin kertyy sitä nukkaa tms. En ollut puhdistanut sitä varmaan vuoteen ja kuivausrumpu alkoi toimia huonosti ( jätti pyykit märiksi tai ei lähtenyt käyntiin). Puhdistin tän "alasiivilän" ja taas kone toimii hyvin.

Vierailija
2/3 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä oon puhdistanut nuo kummatkin, ja tyhjentänyt vedet. En oikein keksi syytä, miksi kämppä rupee haisemaan. Mutta jotain vikaa tuossa koneessa on. Mietin vaan, että jos se on sellainen, että vois ilman kallista korjausta itse tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkki?, mulla sama vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän