Minttu Virtanen on tyrmäävän kaunis!
Kommentit (85)
Brittityylinen, liikaa oranssia aurinkopuuteria ja liikaa silmämeikkiä ja liian kiiltävät huulet verrattuna muuhun meikkiin.
Kenen näköiseksi on laittautunut ja meikannut tuossa tokassa kuvassa, joku missi Chafak tms?
* Istuu suu suppusella vatsaa silitellen että kaikki varmasti muistais että odotan vormulavauvaa ja annan ottaa kuvia, vaikka haluankin odottaa vormulavauvaa rauhassa ilman että kukaan häiritsee *
On ihan nätti mutta onko sekin tehnyt naamalleen jotain? Tai huulet vähän näyttää.. :D
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:51"]
* Istuu suu suppusella vatsaa silitellen että kaikki varmasti muistais että odotan vormulavauvaa ja annan ottaa kuvia, vaikka haluankin odottaa vormulavauvaa rauhassa ilman että kukaan häiritsee *
[/quote]
Anteeksi repesin! :-DDDDDDDD
*Vrommulavauva tulossa, eikö kukaan ulkomaan lehtikuvaaja muka tajua? Miks vain suomalaiset kuvaavat?*
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:52"]
Ei kyllä tossa musavideolla näytä yhtään samalta?
[/quote]
Apua tätä myötähäpeän määrää! Minttu on ihan hoomoilaisena videossa :D
Minttu on paljon kauniimpi kuin Jenni. Näyttää kyl siltä, että Mintun ylähuuli on saanut täytettä mut on ihan luonnollisen näköinen eikä mikään grillimakkara.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:29"]
Minttu Virtanen on tyrmäävän kaunis!
[/quote]
Sanoo kuka?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:31"]
Kauhee wt lippis ja ed hardy tyylinen paita.
[/quote]
On tuo nyt paremman näköinen lippis kuin tämä kuvan juntti lippis jonka mun kaveri toi mulle Bulgarian turistirysästä!
http://i1.cpcache.com/product/46079267/golddigger_cap.jpg?height=225&width=225
PS. Sori kaveri jos satut näkemään tämän viestin mutta tuo ei sovi mulle.
Hehe, mulle selvisi vasta nyt, että saavat Kimin kanssa lapsen. Ei sillä että tuo tieto sivistykseen kuuluisi mutta kuitenkin.
Oivoi, nyt on kyllä jotain laitettu naamaan!! Siis muutakin kuin meikkiä :D Toivottavasti ei käy samassa paikassa kuin rouva Ruusila!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:52"]
Ei kyllä tossa musavideolla näytä yhtään samalta?
[/quote]
Esitys on vähän saman näköistä kuin alakoulun juhlassa tyttöjen tanssinumerossa. Katson vähän että mitä ne muut tekee kun en ihan muistakaan niitä muuveja mitä sovittiin ja sipaisen sit aina välissä hiuksia, etkun apua, ne tulee mun kasvoille.
Miten paljon eloisampia ja iloisempia ne videon muut tytöt onkaan?! Joku aikaisemmin intti että Minttu on ihana, iloinen, räiskyvä persoona -joo, räiskyvä kuin mäntytukki.
Miksi hän ostelee suomalaisia blogituotteita ihan urakalla??! Kaikki mahdolliset blogituotteet muutaman kk sisällä :DDD Ensin kaikki mahdolliset logolaukut, logohuivit ja kengät. Nyt hänellä on tuo sama luksusmerkin tiikericollegepaita joka löytyy jo vaikka keneltä ja ensimmäisiltä suomalaisilta bloggaajilta yli vuoden takaa, esim. Mussu, sitten Mungo oli pari muuta joiden nimet unohdin jotka te varmaan muistatte paremmin...
En minä mitään blogituotteita todellakaan ostaisi jos pääsisin ulkomaille noin usein, ostaisin paljon mielenkiintoisempia ajankohtaisia edelläkävijätuotteita sieltä eikä perässälaahaajajuttuja täältä.