Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikaisin muistonne seksuaalisesta ahdistelusta? Myös henkisestä. Mitä tapahtui?

Vierailija
15.08.2021 |

Olimme kaverin kanssa 12, kun mies lähestyi meitä ehdotellen rivoja. Kerroimme vanhemmilleni ja he soittivat poliisille. Silloin ei ollut kännyköitä, joten viive oli pitkä, eikä häntä takuuvarmasti saatu kiinni.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö teitä ole koskaan seksuaalisesti ahdisteltu??

Vierailija
2/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisimmat selkeät muistot on kun olin n. 9v, setämiehet yritti saada autokyytiin, kadulla kuuli kommentteja. Kun aloin kehittyä kunnolla siitä tuli aika arkipäivää. Muutamia hataria muistikuvia on vieläkin aikaisemmasta vaiheesta kun oon n.5v, mutta ne on niin hataria etten oo niistä ihan varma.

Nyt 44v. Koko iän saanu ahdistelua osakseni, mutta en onneksi oo ollu missään tosi vakavassa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihan pikkulapsena uima-altaalla joku setämies tuli takaa ja yritti hipelöidä ja kaapata.

Vierailija
4/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin veljeni kanssa leikkimökissä omalla pihallamme kun naapurin setä tuli avoinaisessa kylpytakissa esittelemään meille vehjettään ja sanomaan että voi opettaa meille hauskan leikin.

Lähti aika nopsaan kun isä saapui paikalle huutamaan.

Olin 7 ja veljeni oli 9.

Vierailija
5/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä vietettiin jotain puutalkoita. Naiset olivat ensin saunassa, heti perään meni miehet. Naiset olivat rannalla ja terassilla sen ajan. Sitten miehetkin tulivat jäähdyttelemään.

Olin uimassa, ehkä 8-9 vuotias. Ilman uimapukua. Miehet alkoivat huudella kauheita rivouksia. Kaikki olivat humalassa, kukaan naisista ei auttanut. Kommentit olivat tyyliin "kun olisi tissit kasvaneet olisi enemmän katsomista".

Tilanne syöpyi mieleeni. Edelleen pelkään humalaisia miehiä, tilanne oli mielestäni niin ahdistava. Vaikka en silloin oikein tiennyt miksi.

Vierailija
6/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitopaikan mies riisui alaosan paljaaksi ja kosketteli. En uskaltanut puhua kellekään, en silloin enkä nykyään. Elettiin 80 - luvun alkupuolta, olin alle kouluikäinen. Tätä jatkui kauan.

Teininä hevostallilla oli ehdottelua ja nipistelyä takapuolesta, siihen aikaan se oli normaalia eikä teinitytöistä kukaan pitänyt sitä outona, siihen oli niin tottunut jo. Aikuiset hevosnaiset maksoi siihen aikaan esim kengittäjälle luonnossa, ei sitä kummasteltu saati oudoksuttu. Ukkomiehet kävi panettamassa itseään usein talleilla.

Vierailija
7/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 4-5-vuotias, kun hoitotäti hipelöi penistäni. Muistan saaneeni jonkunmoiden pikkuerektion jo silloin.

Vierailija
8/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana kuulin eräältä naiselta, että opettajani oli sanonut, että olen hänen mielestään seksikäs. Minulle itselleni opettaja ei puhunut sellaisia, mutta sen jälkeen oli kiusallista olla oppitunnilla.

Vierailija
9/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 5v, kun äidin isä ahdisteli saunaa lämmitettäessä.

Vierailija
10/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, miten kamalia asioita.

Ekalla kerralla anhemmat miehet alkoi ehdotella seksiä ollessani kävelemässä kirjastoon. Toisella kerralla joku äijä puristi pyllystä kun jonotin grillillä ruokaa. Nämä tapahtui aika lähekkäin toisiaan, en muista kumpi oli eka, mutta molemmilla kerroilla olin 13.

Vierailija
11/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12v, kävelin kotiin parin km matkaa. Seuraan lyöttäytyi egyptiläinen, joka kertoi nähneensä minut joka aamu bussissa, jolla kuljin kouluun. Minulla ei ollut mitään muistikuvia hänestä, mutta oli koko syksyn tarkkaillut minua. Kyseli seksijuttuja, yritti halailla "kaveruuden" varjolla, seurasi postilaatikoille saakka, kunnes naapurit pelastivat tilanteesta.

Äiti ei reagoinut mitenkään, käski vaan olla katsomatta "turkkilaisia" silmiin.

Vierailija
12/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on henkinen seksuaalinen ahdistelu?

Vierailija
13/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran ollessani 3-4 -vuotias. Samassa korttelipihassa oli pedofiili. Onneksi hän jäi kiinni, kun vähän vanhemmat lapset osasivat kertoa kotona.

Vierailija
14/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö teitä ole koskaan seksuaalisesti ahdisteltu??

On niin paljon, etten muista, mikä kerta oli ensimmäinen vastatakseni aloitukseen.

Vierailija
15/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena (alle 10 vuotiaana ja vähän ylikin) enoni kysyi aina mennessämme kylään sinne ”onkos ne Liisan tisut jo kasvanut?”

Vierailija
16/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12, saman luokan poika puristeli väkisin rintoja. Julkisesti ennen tunnin alkua.

Henkinen seksuaalinen ahdistelu on siis psyykkistä ahdistelua: seksuaalisuuteen tai ulkonäköön liittyvää haukkumista, hu 0 rittelua, ei-toivottua ehdottelua ja painostamista tai haukkumista kun yrittää kieltäytyä, ja tietysti myös esim videoiden katseluun pakottamista tao huijaamista, mitä kyllä tapahtui esim koulussa jo.

Vierailija
17/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulun mopokasteessa tyttö seksuaalisesti ahdisteli. Jouduttiin yksitellen kulkemaan silmät sidottuna pisteeltä toiselle ja lopussa tyttö läimäytti kädellään takapuolelleni.

Vierailija
18/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin kokemus on muistaakseni se, kun ehkä noin 11-vuotiaana kävellessäni yksin koulun pihalla erään oletettavasti yläasteikäisen pojan ohi, hän sanoi mulle anna p*llua.

Vierailija
19/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikin veljeni kanssa leikkimökissä omalla pihallamme kun naapurin setä tuli avoinaisessa kylpytakissa esittelemään meille vehjettään ja sanomaan että voi opettaa meille hauskan leikin.

Olin 7 ja veljeni oli 9.

Just joo.

Vierailija
20/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 7 ja veljeni oli 9.

Minkähänlainen se "hauska leikki" olisi ollut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi