Montako sammakkoa ennen prinssiä?
Sammakko: mies, jonka kanssa tapaileminen/säätö/seurustelu loppui jommankumman puolelta ja mies oli jälkeenpäin ajateltuna jonkinlainen virhe, teki väärin tai muuten itsellesi epäsopiva.
Prinssi: mies, joka kaikin tavoin sopiva itselle ja hänen kanssaan kunnollinen parisuhde
Oma luku tällä hetkellä jotain 4 sammakkoa eikä vielä prinssiä näkyvissä...
ps. älkää ottako tätä tosissanne.
Kommentit (14)
Varaudu siihen, ettei sitä prinssiä koskaan tule. Itselle sopivaa ja samankaltaista ihmistä. Olen jo luovuttanut, elämä menee varmaankin yksin hamaan loppuun.
N31
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:38"]
Varaudu siihen, ettei sitä prinssiä koskaan tule. Itselle sopivaa ja samankaltaista ihmistä. Olen jo luovuttanut, elämä menee varmaankin yksin hamaan loppuun.
N31
[/quote]
Sitä tässä yritän selvittääkin miten muilla asia mennyt.
Ei yhtään sammakkoa, ehkä. Eka prinssi oli ihan prinssi hänkin, mutta löysi paremman prinsessan. Toka prinssi on ihan tosi prinssi ja toivottavasti mun prinssi loppuelämämme.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:51"]
Ei yhtään sammakkoa, ehkä. Eka prinssi oli ihan prinssi hänkin, mutta löysi paremman prinsessan. Toka prinssi on ihan tosi prinssi ja toivottavasti mun prinssi loppuelämämme.
[/quote]
Siis muita ei ole ollut. Tarkennus.
4 sammakkoa, nyt viimein prinssi jonka kanssa olemme naimisissa ja meillä lapsia. -26v.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:38"]
N31
[/quote]
Juurikin näin. Sammakkokiintiö tullut täyteen aikaa sitten.
N37
1 sammakko, 0 prinssiä, parisen kymmentä narria. Arvelen jääväni ikisinkuksi ja lapsettomaksi, mutta en jaksa masentua.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:10"]
1 sammakko, 0 prinssiä, parisen kymmentä narria. Arvelen jääväni ikisinkuksi ja lapsettomaksi, mutta en jaksa masentua.
[/quote]
Mikä narri on jos ei se sovi sammakkoluokitukseen...
1 sammakko jolta puuttui suunta elämästä, olisi seurannut minua vaikka maailman ääriin. 1 näennäisesti prinssi, joka paljastuikin narsistisammakoksi. Toinen prinssi joka oli mielestäni se oikea, mutta ei vuosienkaan jälkeen löytänyt uskoa yhteiseen tulevaisuuteen. Kolmas prinssi jonka uskon nyt olevan se oikea ja hän on asiasta samaa mieltä. Eli kolmas kerta (prinssi) toden sanoo? Laskin tähän nämä vähän vakavammat, en mitään satunnaisia treffailuja.
Muutama niitä on ollut, ja taitaa tämä nykyinenkin pikkuhiljaa muuttua sammakoksi. Johan tässä on parikymmentä vuotta oltukin yhdessä.
745.
oli joku tutkimus missä oli laskettu että keskimäärin netistä löytyy kumppani 25% ihmisistä ja oli laskettu että pitää ottaa yhteys keskimäärin 746 ihmiseen ennenkuin se oikea löytyy.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:49"]
745.
oli joku tutkimus missä oli laskettu että keskimäärin netistä löytyy kumppani 25% ihmisistä ja oli laskettu että pitää ottaa yhteys keskimäärin 746 ihmiseen ennenkuin se oikea löytyy.
[/quote]
Mikähän mahtaa olla oikeassa elämässä luku?
Ei yhtään prinssiä, sammakoita laskutavasta riippuen 2-4