Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, miten päästä eroon vainoavasta nettideitistä :(

Vierailija
05.09.2014 |

Järkyttävä tilanne, johon en ole ikinä aiemmin joutunut. Tapasin netissä mukavalta vaikuttaneen miehen, kaikin puolin normaalilta vaikuttanut, työssäkäyvä keski-ikäinen mies.

Tavattiin livenä ja kaikki muuttui. Hän alkoi heti eka treffeillä suunnitella yhteenmuuttoamme. Hän perusteli sen tosi aggressiivisesti, että jos sopiva nainen löytyy, niin ei hän enää siinä vaiheessa ala katselemaan ja jahkailemaan enempää. Mä yritin sanoa, et haluan tutustua kaikessa rauhassa, niin mies sanoi että siinä sitä vasta ehtiikin tutustua, kun asuu yhdessä. Sitten sanoin että en ole hänestä kiinnostunut, niin mies alkoi haukkua mua siitä että niin nopeasti suoralta kädeltä tuomitsen tuntemattoman, ettei ole ihme jos en ikinä löydä ketään, kun en voi antaa edes mahdollisuutta ja että tykkäänkö vain pilailla miesten kanssa. Mua alkoi pelottaa ja seuraavaksi mies syyttikin mua myös siitä, että näytän pelokkaalta, vaikutin hänen mielestään sen vuoksi siltä että olen "epätasapainoinen, ehkä jopa mielenterveysongelmainen" ja alkoi tivata että mitä lääkkeitä käytän.

Nyt hän vainoaa mua tekstarein, joiden sävy vaihtelee anelevasta syyttelevään. Niitä on kolmen päivän aikana tullut yli 100! Olin tietysti tyhmä, kun annoin hänelle oikean numeroni, jota kautta hän on saanut myös osoitteeni selville. Miten tästä eteenpäin, onko jo aihetta ottaa poliisiin yhteyttä? 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan selkeä provo, en usko tähän tarinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi