Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, miten päästä eroon vainoavasta nettideitistä :(

Vierailija
05.09.2014 |

Järkyttävä tilanne, johon en ole ikinä aiemmin joutunut. Tapasin netissä mukavalta vaikuttaneen miehen, kaikin puolin normaalilta vaikuttanut, työssäkäyvä keski-ikäinen mies.

Tavattiin livenä ja kaikki muuttui. Hän alkoi heti eka treffeillä suunnitella yhteenmuuttoamme. Hän perusteli sen tosi aggressiivisesti, että jos sopiva nainen löytyy, niin ei hän enää siinä vaiheessa ala katselemaan ja jahkailemaan enempää. Mä yritin sanoa, et haluan tutustua kaikessa rauhassa, niin mies sanoi että siinä sitä vasta ehtiikin tutustua, kun asuu yhdessä. Sitten sanoin että en ole hänestä kiinnostunut, niin mies alkoi haukkua mua siitä että niin nopeasti suoralta kädeltä tuomitsen tuntemattoman, ettei ole ihme jos en ikinä löydä ketään, kun en voi antaa edes mahdollisuutta ja että tykkäänkö vain pilailla miesten kanssa. Mua alkoi pelottaa ja seuraavaksi mies syyttikin mua myös siitä, että näytän pelokkaalta, vaikutin hänen mielestään sen vuoksi siltä että olen "epätasapainoinen, ehkä jopa mielenterveysongelmainen" ja alkoi tivata että mitä lääkkeitä käytän.

Nyt hän vainoaa mua tekstarein, joiden sävy vaihtelee anelevasta syyttelevään. Niitä on kolmen päivän aikana tullut yli 100! Olin tietysti tyhmä, kun annoin hänelle oikean numeroni, jota kautta hän on saanut myös osoitteeni selville. Miten tästä eteenpäin, onko jo aihetta ottaa poliisiin yhteyttä? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto?

Vierailija
2/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä numero? Vastaa että jos ei lopeta niin otat yhteyttä poliisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:19"]Lähestymiskielto?
[/quote]

Aika raju keino lähteä kolmen päivän viestittelyn jälkeen oikeuteen :D euköhän ihan poliisilla uhkaaminen riitä.

Vierailija
4/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä hänen numeronsa nyt ensimmäiseksi. Minkä sävyisiä tekstiviestit ovat? Jos ne ovat uhkaavia ja häiritseviä niin ilmoita poliisille. Jos alkaa ilmestymään pihalle tms. niin voit hakea lähestymiskieltoa..

Vierailija
5/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni lopettaa kun poliisi soittaa

Vierailija
6/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:20"]

[/quote]

Pelkään että mies suuttuu entistä enemmän, jos uhkailen poliisilla. Hän pyytelee vaan vielä uutta mahdollisuutta ja on viimeksi kirjoittanut että jos lähtisin vielä toisille treffeille, niin hän sen jälkeen vannoo että jättää mut rauhaan, jos en ole kiinnostunut! Oon yrittänyt sanoa ei sekä ystävällisesti, että tiukkaan sävyyn, mut se ei auta, enkä halua enää olla hänen kanssaan puhelimessa.

ap

Vierailija
7/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda numero ja poliisiin yhteyttä! Tee myös uusi facebook tili johon laitat vaikka väärän nimen. Älä reagoi viesteihin mitenkään! Älä missään nimessä vastaa. Jos tulee käymään oven takana, soita heti poliisille. Tommosten hullujen kanssa kannattaa olla tarkkana. 

Vierailija
8/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia hulluja siellä näköjään. Sinnikäs pikku... Ei kai siinä muu kun poliisi tai joku toinen mies voi auttaa. Tuskin yksin pääset eroon noin sinnikkäästä, jos ei kerran puhetta ole tähän mennessä uskonut.

Vierailija
9/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitit :/

Vierailija
10/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:23"]

[/quote]

Pelkään että mies suuttuu entistä enemmän, jos uhkailen poliisilla. Hän pyytelee vaan vielä uutta mahdollisuutta ja on viimeksi kirjoittanut että jos lähtisin vielä toisille treffeille, niin hän sen jälkeen vannoo että jättää mut rauhaan, jos en ole kiinnostunut! Oon yrittänyt sanoa ei sekä ystävällisesti, että tiukkaan sävyyn, mut se ei auta, enkä halua enää olla hänen kanssaan puhelimessa.

ap

[/quote]

No mitä muita vaihtoehtoja sulla on jos mies ei sanaa usko?

Vierailija
11/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäväinen ja looginen toiminta toimii hankalien ihmisten kanssa parhaiten. Olet tehnyt toiveesi selväksi ja on hänen ongelmansa jos ei sitä ymmärrä. Pidä pintasi.

Kirjoita selkeäsanainen viesti jossa ilmoitat ettet halua olla hänen kanssaan _missään_ yhteydessä ja jos hän pyynnöstäsi huolimatta jatkaa yhteydenpitoaan, otat poliisiin yhteyttä. Äläkä tämän jälkeen enää reagoi hänen toimintaansa mitenkään.

Säästä kopio kaikesta yhteydenpidosta, myös omista viesteistäsi. Jos mies ei lopeta, ota poliisiin yhteyttä. 

Vierailija
12/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

sano sille että painuu vittuun. kaiken käytöksen jälkeen vaikuttaa sekopäiseltä ja sillä perusteella toisille treffeille ei ole mitään tarvetta eikä toivoa. sano että jos et lopeta HETI viestittelyä haet poliisilta lähestymiskieltoa. 

t. mies  

Vierailija
13/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile antaa sille.

Vierailija
14/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:31"]

Päättäväinen ja looginen toiminta toimii hankalien ihmisten kanssa parhaiten. Olet tehnyt toiveesi selväksi ja on hänen ongelmansa jos ei sitä ymmärrä. Pidä pintasi.

Kirjoita selkeäsanainen viesti jossa ilmoitat ettet halua olla hänen kanssaan _missään_ yhteydessä ja jos hän pyynnöstäsi huolimatta jatkaa yhteydenpitoaan, otat poliisiin yhteyttä. Äläkä tämän jälkeen enää reagoi hänen toimintaansa mitenkään.

Säästä kopio kaikesta yhteydenpidosta, myös omista viesteistäsi. Jos mies ei lopeta, ota poliisiin yhteyttä. 

[/quote]

Tämä on hyvä neuvo.

Minä olen kerran soittanut poliisille ahdistelijan takia. Sieltä nimenomaan neuvottiin, että ahdistelijalle pitää ensin sanoa täysin selkeästi ja yksiselitteisesti, että hän ei enää saa ottaa yhteyttä. Jos ahdistelu jatkuu vielä kiellon jälkeen, voit ottaa yhteyttä poliisiin.

Jaksamista!

Vierailija
15/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa joku kympin arvoinen prepaid nettideittejä varten, jos haluaa numeroita vaihdella.

Vierailija
16/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Kaveri mukaan "treffeille" ja teet nopeasti selväksi, että se on pelottava hyypiö eikä parisuhdemateriaalia.

Vierailija
17/21 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä uskon,koska yks hullu nyt viestitellyt noin 70 kertaa 12 tunnin aikana.Olen suoraan hänelle tekstannut että hän on pelottava ja hullu ahdistelia.Olen vaatinut että jättää mut rauhaan tai käyn poliisin puheilla.

silti soittaa ja tekstaa tauotta.Nyt estin hänen numeronsa.

tällä kahelilla vielä tiedot fonectassa.Nimikirjaimet N.H asuu salossa.

ja minä en edes ole tavannut häntä koskaan

Vierailija
18/21 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät vaan vastaamatta kaikista Porvoon suuntanumeroista (915-) tuleviin puheluihin.

Vierailija
19/21 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:27"]Jätät vaan vastaamatta kaikista Porvoon suuntanumeroista (915-) tuleviin puheluihin.
[/quote]

Ei kun 015..

Vierailija
20/21 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mitään reaktiota hänen suuntaansa, niin hän jossain vaiheessa luovuttaa. Mitä vähemmän olette olleet tekemisissä, sitä nopeammin, koska hän ei ole ehtinyt kehittää "todellista tunnesidettä" sinuun. Tuon saman esityksen hän on taatusti näytellyt monelle muullekin, tietää aina etukäteen mitä seuraavaksi tulee sanomaan eikä enää jaksa edes odottaa niin kauan että se vaikuttaisi spontaanilta... :P Ajattele, millaista olisi olla parisuhteessa noin sairaan kanssa ja kiitä onneasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan