Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen voimakkaasti ihastunut lääkäriini.

Vierailija
29.08.2006 |

Ystäväni eivät oikein halua kuunnella vuodatustani tästä aiheesta, joten pakko kirjoittaa tänne.

Olen vuoden verran käynyt tällä lääkärillä, ja koko tämän vuoden hän on pyörinyt mielessäni välillä hyvin intensiivisestikin. Tiedän, että tämä on järjetöntä, sillä mies on naimisissa ja kolmen lapsen isä, ja minullakin on mies ja lapsi. Ikäeromme ei ole mikään suuri, hän nelikymppisenä on muutamia vuosia minua vanhempi. Näen häntä siis määräaikaiskontrollien merkeissä eli säännöllisesti mutta en kovin usein.

En tietenkään tiedä, millainen ihminen hän on siviilissä, mutta en saa häntä mielestäni. Hän yksinkertaisesti vie jalat altani aina, kun näen hänet - kyseisessä miehessä on jokin suorastaan kemiallinen vetovoima, jolle en voi mitään. On hän joskus flirtannutkin kanssani, mutta en tietenkään elättele toiveita siitä, että olisin ainoa. Hänen erikoisalansa on tosin sellainen, että enimmäkseen hoitaa vanhempia ja miespuolisia potilaita, joten ehkä olen hänelle virkistävä poikkeus, parhaassa tapauksessa.

Eilen hän tuli luokseni, kun näki minut käytävällä, ja jäi juttelemaan kymmeneksi minuutiksi kanssani. Oi sitä autuutta...Leijailin koko päivän taivaassa, nyt olen taas alkanut vähitellen laskeutumaan.

Tiedän, että kidutan itseäni tällä tavalla, koska en missään nimessä aio tehdä aloitetta. En voi muuta kuin antaa muutaman " syötin" , ja odottaa, josko niistä jonakin päivänä tulee jotain tulosta. Kokemuksesta olen oppinut, että jos mies on kiinnostunut, hän ennen pitkää tekee aloitteen, mutta naisen ei kannata sitä yleensä tehdä.

Tunteeko kukaan ketään lääkäri-potilas-pareja, tai vastaavia tapauksia, joista on tullut jotain?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en elättele mitään toiveita yhteiselosta tms. Hän on naimisissa kuten minäkin. Hänellä on ollut ainakin yksi ulkopuolinen, mutta on sanonut ettei eroa ennen kuin lapset muuttaneet kotoa pois. No yksi ainakin jo on...

On minua reippaasti vanhempi, mutta ei mikään äijänkäppyrä kuitenkaan.

Ja tämä lääkäri ei todellakaan ole kenenkään tuntemani naisen mieleen, edes lääkärinä :)

Vierailija
22/26 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olisi ap:n omasta fantasiakokoelmasta tämä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olisi kyseessä urologiaan erikoistunut lääkäri...pääkaupunkiseudulla?

Vierailija
24/26 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita...

Vierailija
25/26 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreillä nyt on aina ihailijahaareminsa, moni vielä ylläpitää sitä haaremiaan ihan innostuneesti kun huomaavat potilaan kiinnostuksen. Pönkittävät sillä omaa egoaan. Ei kannata, pää pois p*rseestä nyt!

Vierailija
26/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi