Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokeillut kannabista?

Vierailija
05.09.2014 |

Miten vaikutti ja miten eroaa alkoholin vaikutuksesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt muutaman kerran. Siitä tulee sellainen rauhallinen ja vähän leijaileva olo, joka ei yhtään muistuta alkoholihumalaa. Pahinta on se, että tupakoimattomalle ihmiselle savun repiminen keuhkoihin on tuskallista. Kurkku voi olla ilkeän tuntuinen monta päivää. En suosittele kannabista kenellekään, kuten en suosittele mitään muutakaan päänsekoitinta. Selvänä ja kirkkaana on paras.

Vierailija
2/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillut pari kertaa. Tulee rauhallinen, mun mielestä jotenkin veltto tai tahmea olo. Moni sanoo, et raukea olo tulee, mut ei mun mielestä. Monet myös väittää, et ajatukset jotenkin kirkastuu, mut itse en kokenu niin. Enemmänkin kaikki tuntui jotenkin tosi hitaalta. Ei ollut mitenkään järisyttävä kokemus. En ymmärrä hypeä.

Mut sitähän sanotaan et kannabis vaikuttaa eri ihmisiin eri tavoin. Itse oon sosiaalinen ja perusluonteeltani rauhallinen, joten ehkä siksikään ei tehnyt vaikutusta. Monet tuntemani kannabikseen ns.koukuttuneet on just päinvastoin antisosiaalisia ja levottomia selvinpäin - jo ennen käytön aloittamista. Koukuttuneilla tarkoitan niitä, joiden koulu-, työ- ja sosiaaliset suhteet sekä elämänhallinta ontuu, kun elämä keskittyy lopulta kokonaan kannabiksen ympärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa kokeillut ulkomailla, vuosia sitten. En polta joten savun hengittely on vaikeaa, mutta eipä tuota tarvitse paljoa hönkäillä. Ei lainkaan alkoholihumalaa muistuttava kokemus, täysin erilainen ja parempi. Alkoholista tulee sekava, huono ja masentunut olo. Kannabiksesta on tullut rauhallinen, tyyni, hieman ulkopuolinen olo, ajatukset pyörii vinhaa vauhtia päässä ja olen pystynyt mm. tekemään sunnitelmia tulevaisuuteni hyväksi.

Ankeat suomalaiset ajatusmallit omasta kelpaamattomuudesta jne. olen ottanut pössyissä uudelleen tarkasteluun ja päätynyt toisenlaisiin, parempiin, ajatuksiin. Pari kertaa muiden ihmisten kanssa poltellessa olen saanut tosi hyvää naurukannabista ja nauranut tuntikausia muiden kanssa kurkkuni käheäksi. :)

En juo alkoholia humaltumistarkoituksessa, joskus viiniä illanistujaisissa, en myöskään käytä mitään muita huumeita tai lääkkeitä. Joskus ulkomailla ollessani voin pössytellä, Suomessa en viitsi vaarantaa koko (hyvää) elämääni sen takia että jään kannabiksesta kiinni...

Vierailija
4/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö ylläpito merkintöjä siniseen ruutuvihkoon :D

Vierailija
5/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. :)

Vierailija
6/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut opiskelijana useamman kerran. Erittäin miellyttävä päihde, vaihtaisin viinan heti siihen jos olisi laillista. Viinasta minulla helposti menee jollain tapaa "överiksi", tulee joko kiukkukänni, itkukänni tai känni jossa nolaan itseni hölöttämällä liikaa tai halailemalla tms. Kannabiksesta ei koskaan mennyt millään tapaa överiksi. Sitä vaan oli omissa oloissaan erittäin hyvän olon tilassa leijaillen, häiritsemättä ketään.

Minusta tosiaan tuntui kuin olisin jotenkin valaistunut tai päässyt taivaaseen, tuntui että kaikki loksahti mielessä kohdalleen ja yhtäkkiä näin kaiken selkeänä ja kirkkaana, ja kaikki oli mahdottoman kaunista. Jotkut näistä oivalluksista on pysyneet pysyvänä mielessäni, esim. ymmärsin kannabista poltellessani kokemani masennuksen tarkoituksen, ja sen jälkeen minulla on ollut sen asian kanssa rauha, enkä enää ole siitä elämälle katkera tai pelkää uusimista. 

Minulla ei yllättäen polttelukaan tuntunut mitenkään hankalalta vaikken tupakkaa polta, olen vain yläasteella sitä pari kertaa kokeillut enkä tykännyt. Minä en myös kuulu näihin selvän elämän kannattajiin, minä kyllä kaipaan silloin tällöin totaalista pään nollausta jollain päihteellä. Nykyisin teen sen viinalla, koska muita parempia laillisia päihteitä ei ole tarjolla valitettavasti. 

Vierailija
7/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 09:47"]Olen kokeillut opiskelijana useamman kerran. Erittäin miellyttävä päihde, vaihtaisin viinan heti siihen jos olisi laillista. Viinasta minulla helposti menee jollain tapaa "överiksi", tulee joko kiukkukänni, itkukänni tai känni jossa nolaan itseni hölöttämällä liikaa tai halailemalla tms. Kannabiksesta ei koskaan mennyt millään tapaa överiksi. Sitä vaan oli omissa oloissaan erittäin hyvän olon tilassa leijaillen, häiritsemättä ketään.

Minusta tosiaan tuntui kuin olisin jotenkin valaistunut tai päässyt taivaaseen, tuntui että kaikki loksahti mielessä kohdalleen ja yhtäkkiä näin kaiken selkeänä ja kirkkaana, ja kaikki oli mahdottoman kaunista. Jotkut näistä oivalluksista on pysyneet pysyvänä mielessäni, esim. ymmärsin kannabista poltellessani kokemani masennuksen tarkoituksen, ja sen jälkeen minulla on ollut sen asian kanssa rauha, enkä enää ole siitä elämälle katkera tai pelkää uusimista.
[/quote]

Budipäissään näitä "oivalluksia" kyllä syntyy. Tosin olen jälkeenpäin pitänyt niitäkin vain tulkintoina, ne vain tuntuvat blosseissa jotenkin oikealta. Mutta en pitäisi minään totuuksina. Todella mukavaahan se tosin on, jos luulee oivaltaneensa jotain. Ja voi siellä ehkä pieni totuuden siemenkin olla mukana....

Mutta siis monelta kantilta katsoen paljon parempi päihde, kuin alko. (Ei aiheuta agressiivisuutta, ei krapulaa, ei sisällä kaloreita, halvempi, yhteen jointtiin menee max. 5 euron arvosta kannabista). Harmi vain että on laitonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi