Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töissä iltapäiväkerhossa, kysyttävää?

Vierailija
05.09.2014 |

Kysy vapaasti, mutta yksityiskohtaisiin tietoihin jotka saattavat paljastaa työpaikkani en valitettavasti vastaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksiä, anyone?

Vierailija
2/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tienaat kuukaudessa? Viikkotuntimääräsi? Onko sinulla työparia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 09:53"]

Paljonko tienaat kuukaudessa? Viikkotuntimääräsi? Onko sinulla työparia?

[/quote]

Tienaan sen verran että selviän kuukaudesta, jos ei tule suuria yllättäviä menoja. Viikkotyöaikani on alle 30h. Teen töitä kahden muun ohjaajan kanssa kerhossa.

Vierailija
4/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välipalalla lasta pakotetaan syömään esimerkiksi juustoa leivän päällä vaikka lapsi inhoaa juustoa niin että oksentaa sen mausta? Miksi pelkkä leipä ei riittäisi?

Vierailija
5/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ohjattua toimintaa vai leikkivätkö lapset vapaasti keskenään?

Vierailija
6/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko lapset väsyneitä koulupäivän jälkeen? Oletko itse väsynyt työpäivän jälkeen?

Vierailija
7/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö jo töihin, vai miksi et vastaakaan?

Vierailija
8/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:30"]

Miksi välipalalla lasta pakotetaan syömään esimerkiksi juustoa leivän päällä vaikka lapsi inhoaa juustoa niin että oksentaa sen mausta? Miksi pelkkä leipä ei riittäisi?

[/quote]

Me emme pakota kerhossamme lasta syömään juustoa leivän päällä tai muutakaan siinä leivän päällä jos eivät tahdo. Meille on pääasia että lapsi syö edes jotakin välipalalla, jotta jaksaa olla kerhossa.

Vierailija
9/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:35"]

Onko teillä ohjattua toimintaa vai leikkivätkö lapset vapaasti keskenään?

[/quote]

Meillä on sekä ohjattua toimintaa, että vapaata leikkiä.

Nyt toimintavuoden alussa olemme pyrkineet järjestämään paljon ohjattua toimintaa yhdessä kaikkien lasten kanssa, jotta he tutustuisivat toisiinsa ja ohjaajiin, sekä me ohjaajat myös lapsiin.

Vierailija
10/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:36"]

Ovatko lapset väsyneitä koulupäivän jälkeen? Oletko itse väsynyt työpäivän jälkeen?

[/quote]

Vielä lapset eivät ole vaikuttaneet erityisen väsyneiltä koulupäivän jälkeen, mutta jos he kertovat väsymyksestään annamme heille mahdollisuuden lepoon ja rauhoittumiseen.

Tietysti pientä väsymystä on välillä ilmassa ja se saattaa näkyy levottomuutena monissa lapsissa.

Päivästä riippuu olenko väsynyt työpäivän jälkeen vai en. Jos päivä on ollut täynnä toimintaa ja lapset ovat olleet erityisen villillä päällä olen väsyneempi päivän jälkeen kuin normaalisti. 

Nyt kuitenkin lähden töihin ja vastaan uusiin kysymyksiin illalla! :)

Vierailija
11/16 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:38"]Onko teillä kova meteli, muistelen että joskus oli kun olin kouluilla töissä. Itseäni kiinnostaa työ, mutta korvani tinnittää.

Joutuuko valmistamaan makkaravoileipiä välipalaksi tai haiseeko liharuoat pahasti keittiöstä? Olen hajuhrkkä. myös kemikaalit joilla lasten vaatteet pestään aiheuttaa kuvotusta.

mikä koulutus sulla on?

kiitos
[/quote]

Lapsia meillä on kerhossa se päälle 30 joten kyllähän heistä aina jonkin verran ääntä lähtee. Meillä on kuitenkin sääntönä se että sisätiloissa ei voi huutaa ja riehua, ja pyrimme rajoittamaan äänenkäyttöä sisällä.
Lapsilla on mahdollisuus ulkona sitten huutaa ja kiljua niin paljon kun sielu sietää

Itse en ole hajuherkkä joten en voi vastata oikein siihen haisevatko asiat pahasti. En siis itsw niitä haista.
Mutta lapset, ympäristö ja esimerkiksi askartelussa käytettävät tarvikkeet tuottavat erilaisia hajuja, joten suosittelen harkitsemaan oletko kykenevä työhön.

Olen koulutukseltani nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja.

Vierailija
12/16 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko töissä myös koulun puolella aamupäivisin? Minkä ikäinen olet?

Onko teillä iltapäiväkerholle omat tilat vai joudutteko jakamaan tiloja muiden kanssa tai olemaan esim luokissa, käytävillä tai ruokalassa?

Vierailija
13/16 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:21"]

Oletko töissä myös koulun puolella aamupäivisin? Minkä ikäinen olet? Onko teillä iltapäiväkerholle omat tilat vai joudutteko jakamaan tiloja muiden kanssa tai olemaan esim luokissa, käytävillä tai ruokalassa?

[/quote]

En ole töissä koulunpuolella aamupäivisin ja olen 22-vuotias.

Meillä ei ole omia tiloja vaan joudumme käyttämään luokkatiloja kerhotiloinamme ja välipalalla käymme ruokalassa.

Vierailija
14/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kysyttävää? :)

Vierailija
15/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailisin vielä mielelläni kysymyksiin :)

Vierailija
16/16 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kova meteli, muistelen että joskus oli kun olin kouluilla töissä. Itseäni kiinnostaa työ, mutta korvani tinnittää.

Joutuuko valmistamaan makkaravoileipiä välipalaksi tai haiseeko liharuoat pahasti keittiöstä? Olen hajuhrkkä. myös kemikaalit joilla lasten vaatteet pestään aiheuttaa kuvotusta.

mikä koulutus sulla on?

kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme