Olen 30v nainen ja pelaan videopelejä
Onko muita samanhenkisiä? Minkälaisista peleistä tykkäätte? Itse pelailen lähinnä seikkailu- ja roolipelejä, mutta tappelu- ja partypelit menee esim. puolison kanssa tai isommalla porukalla.
Ja ennen kuin kukaan ehtii tulla valittamaan kuinka pelit ovat lapsellisia ja pitäisi tehdä vain "aikuisten" juttuja, kertokaa mulle mitä ne "aikuisten" jutut on. Mun mielestä pelaaminen vapaa-ajalla ei eroa mitenkään sarjojen/elokuvien katselusta, paitsi että peleissä kuljetat itse sitä tarinaa eteenpäin ja elät siinä maailmassa mukana. Lisäksi monissa peleissä on mukana paljon ongelmanratkaisua ja muuta, jossa oikeasti joutuu ajattelemaan ja käyttämään aivoja päästäkseen eteenpäin.
Kommentit (46)
Pelaan myös tietokonepelejä. Todella koukuttavia. Herään klo 9:00 Pelaamaan.
T. N29
Pelaan itsekin joitakin tietokonepelejä. Nyt on viime aikoina tullut pelattua Abzua, Subnauticaa, ja vuoden 2013 Tomb Raideria.
N33
IHANAA, että on näin paljon aikuisia jotka uskaltavat katsoa mikä tuossa virtualimaailmassa niin viehättää!
Tietokonepelejen avulla voi simuloida erilaisia asioita ja pääsee kokemaan interaktiivisen viihteen eli viihdettä jossa itse voi aktiivisesti muuttaa sisältöä.
Olen m 41 ja pelannut koko elämäni. Aikoinaan aloitin pelaamaan kun halusin lopettaa viinan juonnin ja piti keksiä tekemistä kun muut rällää kadulla, oli hyvä valinta pelata mielummin :D.
Hyvä nyt suomesta pelikansa ! Ehkäpä pelien huumorin myötä ja sosiaalisuuden myötä löytyisi yksinäisille keskusteluseuraa, nyt vanhat ja nuoret ja yksinäiset rohkeasti mukaan pelaamaan, kaikille on tilaa ja kaikkia tarvitaan, eikä ulkonäöllä tai statuksella ole paskanvertaa merkitystä pelimaailmassa, siellä kaikki ovat samalla viivalla :)
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, joka täällä on itseänsä nolaamassa olet kyllä sinä
Lainaamasi henkilö ilmaisi asiansa huonosti, mutta onhan hänellä pointtiakin. Miksi peliketjussa täytyy tuoda pelaajan sukupuoli esiin? Onko naisen pelaaminen parempaa tai erilaista kuni miehen pelaaminen? Onko enemmän eroa pelaajien kesken kuin sukupuolten kesken? mikäli vertaan itseäni ja kavereitani, niin pelimäärissä suuret erot. Vaikka osin tykkäämme samoistakin peleistä, niin pelivalikoimassamme on isoja eroja. Toisen all time hitti peli voi olla toiselle ihan meh tai jopa inhokki.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset eivät pelaa lasten videopelejä. Luultavasti miehennekin (mikäki sellaisen saatte) ovat lyhyita poikia.
Kasvakaa aikuisiksi naisiksi niin saatte pitkän miehen.
Höpöhöpö. Kyllä moni pelaa eikä siinä ole mitään omituista. Monet pelit ovat todella hyviä. Ei siinäkään ole mitään ihmeellistä jos aikuinen tykkää katsoa lasten animaatioelokuvia mitkä ovat monesti myös todella hyviä.
Pelejä on olemassa paljon todella hyviä jokaisessa ikäsuositus luokassa.
Itse olen 42 vuotias mies ja pelaan aina kun ehdin. Tykkään esim. kauhupeleistä ja nyt pelaan Visagea. Välillä myös Days gonea, Red dead redemption 2, joskus Apexia ja sitten pidän myös paljon esim. Uncharted, last of us ja peleistä missä voi itse vaikuttaa tarinaan tyyliin Little hope ja muut sarjan pelit, detroit become human. Beyond two souls oli tosi hyvä myös, bloodborne ym. Sitten kun ostan ps5 niin pelit mitkä eka ostan on demons souls, uusin ratchet & Clank ja tulevan abandoned kauhupelin.
Ennen vihasin battle royale tyylisiä pelejä kunnes addiktoiduin pubgiin jostain kumman syystä. Mutta en Fortnitea en voi sietää enkä Apexia ole jaksanut yrittää. Pubg:ssa onkin sitten kertynyt yli 600 tuntia jo.
Sen lisäksi RPG:t ovat sydäntä lähellä, mutta kaikista eniten odotan seuraavaa WoW:ia. Ashes of Creation onkin jo tähtäimessä.
M33