Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaatteko muut aikuiset koskaan pleikkarilla?

Vierailija
29.08.2006 |

Mietittiin tuossa mieheni kanssa että ollaankohan jotenkin outoja, kun pelataan viela pleikkarilla vaikka ollaan jo yli kolmekymppisiä. Löytyykö muita?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikien kanssa.

nainen, 41 v

Vierailija
2/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa yksin tai kavereidensa kans, mä puran paineitani räiskintäpeleillä kun saan lapset nukkumaan.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelataan yhdessä ja erikseen. Mikäs siinä. Ei telkkaristakaan tule koskaan mitään katsomisen arvoista, eikä sitä aina jaksa itse keksiä itselleen viihdykettä.

Vierailija
4/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä iltasin yhdessä miehen kans kun lapset nukkuus ja joskus lasten kanssa........tällä hetkellä menos resident evil 4(ja tota me ei sit lasten kanssa pelata)aivan huippu peli! minä 25 ja mies 29

Vierailija
5/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittiin että kuinkahan monta kymmentä vuotta tuota harrastusta pystyy vielä jatkamaan ennen kuin alkaa sormet jäykistyä vanhuuttaan :D Nyt viimeksi ollaan pelattu Wormsia ja Shadow of the Colossusta, tuohon viimeiseen jäi kyllä koukkuun...

Vierailija
6/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset seuraa Tosi TV -sarjoja tai Salkkareita, toiset nyplää pitsiä, toiset lukee illat pitkät venäläisiä klassikoita, toiset pelaa tietokoneella ja/tai pleikkarilla (ja toiset tekee mitä milloinkin sattuu huvittamaan).

Mitäs lapsellista pelaamisessa muka on? Nykyään hyvin suuri osa pelien kehittelijöitä ja tekijöitä on niitä koko ikänsä pelanneita aikuisia, jotka tietävät aikuisenkin kohderyhmänsä, ja siksipä nykyään valmistetaan mainioita pelejä ihan aikuisillekin. Enkä nyt tarkoita vaan väkivalta- tai kauhupelejä - kuinka moni 10-vuotias nyt jaksaisi ihastua ja keskittyä vaikkapa nyt ICO:on?

Mulla on tällä hetkellä pelattavana GTA Liberty City Stories.

Vierailija
7/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vaan ainoat pelailijat tuttavapiirissämme. Tutut vähän kummastelee ja on sitä mieltä että eikös se oo aika lapsellista :D Hei 8, oletko pelannut ICO:a? Se kun on samojen tekijöiden kuin tuo Shadow of the Colossus ja mietittiin, pitäisköhän hankkia se peli seuraavaksi. T. Ap

Vierailija
8/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ktoikone oli Spectrum ZX, sitten Vic 20, sitten Commoder 64, 128 jne.

Olemme yksinkertaisesti kasvaneet yhtäaikaa pelikulttuurin kanssa, enkä osaa pitää sitä hävettävänä.

Vierailija
9/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvin tapahtumaköyhä peli tietyllä tavalla. Virkistävä minun mielestäni, vaikkakin joskus turhauttavakin, kun ei aina anna mitään vihjeitä siihen, mitä pitääkään tehdä ja miten, ja minne mennä. Rakastan sen grafiikkaa ja äänimaailmaa.

8

Vierailija
10/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös isä ja äiti pelaa gamecubella. Ei kovin usein mutta tykätään kyllä pelata. :)

Vierailija
11/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hauskaa!

Vierailija
12/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikenlaiset pelit passaapi :) Meillä siis pleikkari ja mun ikivanha nintendo käytössä ahkerasti :)

mamma 26v, pappa 31v ja pelailevat muksut 5v ja 2v 8kk :)

Vierailija
13/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enimmäkseen auto , mopo ja nyrkkeilypelejä . tosi kivaa . ollaan yli 30 ja joskus pelataan kavereidenki kanssa ku istutaan iltaa . sillo on kiva ottaa kisoja

Vierailija
14/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaavat tosin myös PC-pelejä.

Vierailija
15/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelaan PC ja playstation (2) ja mies vaan pleikkaa.

Itsellä PC-pelinä just Sims 2 ja miehen kans pleikalla pelataan urheilu ja ralli pelejä lähinnä.

Vierailija
16/16 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain lapset ja isä pelaa. En ole ikinä pelannut, enkä pelaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme