Minkä asian olet oppinut av:n avulla?
Mulle on selvinnyt monet lyhenteet, esim mitä tarkoittaa wt, jssap, kvg jms. Ilman av:tä olisin misaannut paljon. ;-)
Kommentit (66)
Yli 30-vuotiaana lapsen tekevät haluavat väkisin down-lapsen.
On olemassa vain kahdenlaisia ihmisiä: akateemiset ja wt. Välimaastoa ei ole.
No ihan oikeasti, tänään sain tietää täältä että mikä mun kieltä 35 vuotta vaivannut tauti on nimeltään, tai että niille oireille on olemassa oikein nimikin.
Sain tietää myös millä lähtee lasten potasta kusenjämät kun saippualla ja harjalla ei lähtenyt, etikalla liottamalla lähtee!
Olen myös saanut matkoille hyviä vinkkejä.
Mitähän muuta... en nyt näin äkkiä muista, mutta kyllä täältä aina löytyy tieto paremmin kuin mistään.
V-kirjaimella alkava genitaali kuuluu hämmästyttävän monen palstalaisen sanavarastoon täysin normaaliin sanavarastoon kuuluvana sanana.
V-tu, se sano...
V-tti, mitä tapahtui...
Sitten se v-upää teki...
Hämmentävää. Tietenkin on erilaisia perheitä, taustoja, ystäviä ja maailmoja.
Sama kuin 61 sanoo, tuon kiroilemisen olen huomannut. Se alentaa palstan tasoa, vaikka kai täällä joitakin fiksujakin ihmisiä on.
Miesten palstoilla, joilla olen käynyt, osaavat herrat sentään käyttäytyä, myöskin haukkuminen on täällä ihan törkeää.
Jotkut ilmeisesti hoitavat itseään täällä ja antavat palaa, vaikka parempi olisi tilata aika ammattiauttajalle. Tyhmän kuvan antavat itsestään.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:38"]
V-kirjaimella alkava genitaali kuuluu hämmästyttävän monen palstalaisen sanavarastoon täysin normaaliin sanavarastoon kuuluvana sanana.
V-tu, se sano...
V-tti, mitä tapahtui...
Sitten se v-upää teki...
Hämmentävää. Tietenkin on erilaisia perheitä, taustoja, ystäviä ja maailmoja.
[/quote]
En arvosta kiroilevia ihmisiä missään, se on järjen köyhyyttä. Periytyvä pahe.
Sen että lähes kaikki naiset ovat estoutuneita, valittavia ja vinkuvia otuksia. Av-ämmä on osuvampi kuin av-mamma.
Komppi. Tämä oli hyvä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:25"]
- Oli syy aborttiin ihan mikä tahansa, olet murhaaja, mutta siitä huolimatta teiniäidit ovat pohjasakkaa koska eivät ole älynneet abortoida.
- Jos et tee aborttia, olet syy maapallon liikakansoitukseen.
- Jos menet töihin ja lapsi hoitoon ennen kuin lapsi täyttää 3 vuotta, olet huono äiti, mutta jos olet lapsen kanssa kotona, olet yhteiskunnan rahoilla elävä pummi.
- Vauvoja ja lapsia saa haukkua mielin määrin, mutta esimerkiksi homoista tai vammaisista ei saa sanoa mitään pahaa.
- Jos lapsi tarvitsee hoitajaa, muista, että hoitajan tulee olla tuttu, mutta kuitenkaan ei saa pyytää isovanhempia (ovat omansa jo hoitaneet) tai ystäviä ja sukulaisia (moukkamaista).
Nämä nyt tuli näin alkuun mieleen. Katsotaan keksinkö lisää.
[/quote]
Olen oppinut että naiset ovat Jumalasta seuraavat ylöspäin. Ja sen, että aika moni tuntuu asuvan Porvoossa. Sieltäpäin on moni juttu lähtenyt. Porvoolaiset tietävät toistensa jutut.
Siiiis mitä noista supoista?? Nyt on jotain mennyt ohi.
Ap on aina väärässä, aina. Oli kyse sitten mistä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:35"]
Suuren Miesvihan määrän kantturoiden keskuudessa, ja sen että naiset olettavat miehen olevan pohjaton lompakko , jolla loisia mielinmäärin ilman mitään vastinetta.
[/quote]
Ole nyt sinä hullu hiljaa! Ei kai miehet niin tyhmiä olisi että akkaa itselleen ottaisivat jos siitä ei jotain hyötyä olisi. Ja toiseksi, lähes kaikki naiset käyvät töissä, eivätkä tarvitse miestä lompakoksi vaikka olisivat työttömiäkin.
Mitä tahansa kysyn, saan kahta täysin vastakkaista vastausta jokseenkin yhtä paljon.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:42"]
Suuren Miesvihan määrän kantturoiden keskuudessa, ja sen että naiset olettavat miehen olevan pohjaton lompakko , jolla loisia mielinmäärin ilman mitään vastinetta.
[/quote]
Ole nyt sinä hullu hiljaa! Ei kai miehet niin tyhmiä olisi että akkaa itselleen ottaisivat jos siitä ei jotain hyötyä olisi. Ja toiseksi, lähes kaikki naiset käyvät töissä, eivätkä tarvitse miestä lompakoksi vaikka olisivat työttömiäkin.
[/quote]
Miesvihaa ei siis mielestäsi ole?
Ja naiset eivät maksata kaikkea ensitreffeistä alkaen? Montako avausta olet nähnyt, joissa nainen on ilomielin maksanut miehelle mitään ?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:33"]
Mitä kaikkea emättimestä voi tulla ja milloin. Miten vähästä naisilta saa "tapa ittes" juttuja. Joistakin harvinaisista naisten ulkonäkövaivoista myös.
-Mies 29v-
[/quote]
Kiva että sinäkin olet oppinut jotain naiseudesta, sulla kun on ollut siitä hyvin epätavallisia ja erikoisia näkemyksiä. Olen monta kertaa jo heittänyt toivoni sinun suhteesi, mutta jos tosiaan ole kykenevä omaksumaan uutta oppia, niin pysy vaan täällä.
[/quote]Olen ope ja oppilas.
-Mies 29v-
[/quote]
Mitä ajattelet opettavasi naisille? Minulle olet opettanut sen, miten kauas ihminen voi ajautua oman mielensä synkkiin syövereihin, analysoida muita ihmisiä ja ympäristöään koko ajan omien kummallisten kriteeriensä mukaan, ja päätyä täysin päinvastaiseen tulokseen kun kaikki muut ihmiset. Olet todella ainutlaatuinen ihminen, olet keksitty provo tai oikea, kirjoittamiasi asioita ei ihan heikolla mielikuvituksella voisi keksiä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 02:48"]No ihan oikeasti, tänään sain tietää täältä että mikä mun kieltä 35 vuotta vaivannut tauti on nimeltään, tai että niille oireille on olemassa oikein nimikin.
Sain tietää myös millä lähtee lasten potasta kusenjämät kun saippualla ja harjalla ei lähtenyt, etikalla liottamalla lähtee!
Olen myös saanut matkoille hyviä vinkkejä.
Mitähän muuta... en nyt näin äkkiä muista, mutta kyllä täältä aina löytyy tieto paremmin kuin mistään.
[/quote] löytyy. Kirjotat Googleen _ihan mitä tahansa_, ensimmäinen linkki on av:lle.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:42"]
[/quote]
[/quote]
Miesvihaa ei siis mielestäsi ole?
Ja naiset eivät maksata kaikkea ensitreffeistä alkaen? Montako avausta olet nähnyt, joissa nainen on ilomielin maksanut miehelle mitään ?
[/quote]
Kyllä miesviha on hyvin, hyvin harvinaista. Yksittäistä miestä voi joku vihata, ja yleensä ihan aiheesta. KOKO SUKUPUOLEN VIHAAMINEN ON SAIRASTA, ja sinä olet sairas kun vihaat naisia. Kyllä täällä on aika paljon ollut tarinoita myös siitä kuinka miehet kuppaavat rahaa naiselta, jotkut miehet tekevät sitä jopa työkseen.
Miksi se että mies vie naisen treffeille ja maksaa siellä tarjottavat johtuisi jostain miesvihasta? Se on miesten tapa yrittää hurmata nainen, ja olla kohtelias, se on ikiaikainen tapa, ja juontuu niistä ajoista kun naisilla ei saanut edes lain mukaan olla mitään omaisuutta, tai palkkatyötä. Yritätkö väittää, että naiset eivät tee ilomielin miehille palveluksia, kaikenlaisia, enkä tarkoita nyt vain seksuaalisia, naiset haluavat seksiä siinä kuin miehekin. Naiset yleensä tekevät suurimman osan kotitöistä, vaikka kävisivät raskaassakin kokoaikaisessa työssä, naiset kantavat ja synnyttävät lapset, imettävät ja hoitavat myös lapset, jopa aikuisiksi asti. Mies voi vain nauttia lastensa seurasta, vailla mitään vastuuta ja huolta, koska päävastuu ja huoli on aina naiselle. Miehelle perilliset varmasti maksavat rahassa jotain, mutta miesten työmäärä ei yleensä lasten takia lisäänny, samassa työssä tekevät samaa asiaa kuin aina ennenkin.
Miksi sinä et ota huomioon sitä fyysistä työtä mitä naiset tekevät miesten eteen, iloiten tai pakosta? Jos kerran mies on vain lompakko, nainen on vain kotitalouskone ja seksinukke.
Olet ryssä jos et ole venäläisvastainen.