Mitä mieltä tällaisesta "tapailusta"?
Olemme nyt tapailleet miehen kanssa satunnaisesti n. 2kk, molemmilla lapsia. Tapaamme lasten kanssa yhdessä ja teemme kivoja juttuja lähinnä minun aloitteestani ja kun tapaamme (harvoin) kahdestaan, tapaaminen vähintään päätyy aina seksiin. Ikinä emme käy missään kahdestaan yhdessä, lasten kanssa kylläkin.
Ongelmaksi minulle on nyt muodostunut se, että lähestulkoon kaikki tapaamiset tapahtuvat minun aloitteestani. Mies on aiemmin kirjoitellut somessa kyllä ahkerasti mutta minä olen ehdottanut tapaamiset. Mies kuitenkin suostuu ehdotuksiini ja selkeästi haluaa nähdä eikä ikinä peru tapaamisia.
Nyt kesäloman jälkeen kun arki on alkanut, miehestä ei kuulu arkisin yhtään mitään ja viikonlopuksi (jolloin kummallakaan ei ole lapsia ja voisimme tavata kahdestaan) ei välttämättä voi luvata aikaa minulle koska ei tiedä mitä aikoo tehdä kavereidensa kanssa.
Itse en roiku, en ole itsekään arkisin pitänyt yhteyttä, mutta on alkanut ottaa päähän se että mies ei itse eehdota enää tapaamista niinkuin alussa. Kuitenkin kun tapaamme, on koko ajan kiinni, hellii ja katsoo syvälle silmiini pitkään.
Tapailun alussa kysyin että missä mennään ja mies sanoi ettei ole valmis ajattelemaan mitään vakavaa ja ettei tiedä mitä haluaa vaikka tykkää minusta ja ikävöikin. Ei mitenkään käytä minua hyväksi, on rehellinen ja kertoo aina kyllä rehellisesti jos kysyy jotakin.
Mitä mieltä olette tällaisesta? Nyt odotan Ehdottaako mies ollenkaan tapaamista, itse en aio sitä enää tehdä, koska haluan kokea seurani halutuksi. Onko jollain Kokemusta mitä tällaisista jutuista on tullut että nähdään silloin tällöin ja väliaikoina ei juuri pidetä yhteyttä?
Mainittakoon vielä että mies ei ole vuosiin lastensa äidistä eroamisen jälkeen seurustellut eikä ole Lapsilleen esitellyt ketään tyttöystäväehdokasta ja on hyvin tarkka lapsistaan ja siitä kenet heille esittelee.
Kommentit (24)
Iso osa suomalaisista miehistä kantaa virusta, joka tekee ne aloitekyvyttömiksi roikottajiksi. Tautiin ei ole parannusta, mutta voit toki kokeilla 1) puhua suoraan, 2) raivota, 3) jättää ilman selitystä tai 4) kaikki edellämainitut ja solvaukset päälle. Jos se omaa oloa helpottaa.
Munaton on munaton eikä muuksi muutu. Jos aistit hieman kitkerää sävyä, niin voin valottaa sen verran, että kokemusta on aika monen osalta samantyyppisestä toiminnasta. Kukaan ei ole ryhdistäytynyt, koskaan. On vaan ihmetelty, kun ei flegmaattinen seura maailman tappiin naiselle kelpaa.
Aika monet ihmiset, niin naiset kuin miehetkin, heittäytyy passiivisiksi, jos toinen on hyvä keksimään kivaa tekemistä. Ei tarkoita, ettei haluaisi olla kanssasi. Sinulla vain on enemmän ja parempia ideoita. Mutta ymmärrän kyllä, että sinua aktiivisempana ihmisenä saattaa ärsyttää. Ja jollet kestä toisen erilaisuutta, niin suhteesta tuskin tulee kestävää.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 05:40"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:00"]
Mun täytyy tähän kohtaan sanoa että mies harrastaa paljon kaikkea ja on kovin innokas kokeilemaan kaikkea uutta. On Ns elämänjanoinen. Kokee vain ilmeisesti että parisuhde rajoittaisi liikaa tällaista toimintaa. Itse ajattelen että tuo on hieno piirre miehessä. -ap
[/quote]
Täh?? Mitähän harrastuksia parisuhde rajoittaa?
Ja ovatko vaihtoehdot vaan olla elämänjanoinen vapaa tai kuivettua parisuhteessa?
Ap:n alkuperäiseen kysymykseen: kun mies (tai nainen) sanoo, ettei etsi/halua mitään vakavaa, se tarkoittaa just sitä ettei sitä vakavaa haluta ko. ihmisen kanssa. Ainakaan sillä hetkellä, josko koskaan.
[/quote]
Tämä tuntuu olevan miehellä ne ainoat vaihtoehdot, huonoja kokemuksia edellisestä pitkästä suhteesta. Ei ole kaverista vieläkään kuulunut mitään vaikka tietää että tämä viikonloppu on taas ainut seuraavaan kahteen viikkoon että voimme tavata kahdestaan, kertoo varmasti jotakin..
-ap
Mies ei ole ihastunut tai rakastumassam tapailee naisseuran vuoksi, kun tuntee olevansa sen tarpeessa. Lasten kanssa tapaaminen helpottaa hänen elämäänsä, kun on hauskempaa niin.