Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän avioehtosopimuksessa lukee?

Vierailija
29.08.2006 |

Noin niinku pääpiirteittäin...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo uusperheet ovat oma lukunsa on todella tärkeä kohta. Miehelläni on jo täysi-ikäinen lapsi ensimmäisestä liitostaan ja meillä on kaksi yhteistä lasta. Meillä on avioehto, koska en halua että omaisuuteni ja perintöni siirtyisivät mahdollisesti myös hänelle. Ensimmäinen lapsi perii siis vain isänsä ja pennittömän äitinsä (onneksi ei hänen velkojaan) ja yhteiset lapset sitten meidät aikanaan.

Vierailija
22/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole oikeutta minun omaisuuteeni, mutta minulla on avio-oikeus hänen omaisuuteensa.

Näin siitä syystä, että mieheni on yrittäjä, joka vastaa yrityksestään koko omaisuudellaan. Hänen yrityksensä on ollut selvitystilassa jo pian 10 vuotta. Yritys siis menisi konkurssiin jos yrityksesä olisi jotakin omaisuutta, mutta kun ei ole. Miehelläni on myös isot velat.

Olemme molemmat jo eronneet kerran ja miehelläni on perillinen.

Olen omilla palkkatuloillani maksanut asuntomme kokonaan, ja se on myös minun nimissäni. Avioehto takaa, että erotilanteessa puolet siitä ei mene miehelle/ulosottomiehelle, ja kuolematilanteessa miehen ex-vaimolle.

Minulla on avio-oikeus mieheni olemattomaan omaisuuteen siksi, että hän ajattelee, että jos hänellä joskus vielä on omaisuutta niin sen täytyy olla minun ansiotani ja siksi minulla on oikeus puoleen siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän