Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16v haluaa halkaistun kielen! :S

Vierailija
04.09.2014 |

Semmoisen käärmekielen, lävistysliikkeet kuulemma tekevät. Yhh puistattaa :S sanoin, että kun täyttää 18v niin saa halkaista ihan mitä haluaa omalla vastuullaan. Nyt kiukuttelee ja tiuskii. Ei mene jakeluun, että ei kukaan lävistäjä tee noin suurta operaatiota alaikäiselle! Yhhyh kaikkea nuoret keksii :S

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna halkasta. se saa kyllä takasi huomaamattomasti toisin kuin

ne normaalit tatuoinnit mistä tuossa puhutte.

ps halkaistulla kielellä saa annettua huippusuikkarin ;)

Vierailija
22/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tyttö kinuaa moista. Mä en sitä ala maksaa ja alaikäisenä jos sen saa teetettyä tulee runtua, mutta 18 täytettyään ottakoon jos haluaa sen vajaan tonnin siihen käyttää ja mulle ei tartte tulla kitiseen, että on kipeä ja myöhemmin, että kaduttaa. Itseppä halkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:30"]Meilläkin tyttö kinuaa moista. Mä en sitä ala maksaa ja alaikäisenä jos sen saa teetettyä tulee runtua, mutta 18 täytettyään ottakoon jos haluaa sen vajaan tonnin siihen käyttää ja mulle ei tartte tulla kitiseen, että on kipeä ja myöhemmin, että kaduttaa. Itseppä halkaisi.
[/quote]

Niin ja mähän oon maksanut jo 6x korvalävistys, 2x huuli ja 1x kulma, hirveän määrän hiusvärejä ja 17-v lahjaksi on luvattu tatuointi, että ihan natsimutsi en ole.

-23

Vierailija
24/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:00"]

Olen aina jämptinä, mutta nyt jotenkin pelottaa. Lävistys tytöltä löytyy ylähuulesta amorinkaaresta. Sanoin varmuuden vuoksi, että jos edes yrittää itse tehdä halkaisua tai käy selkäni takana ottamassa, revin koko kielen irti. Ap

[/quote]

Haluuko se ittelleen ehdoin tahdoin s- ja r-vian?? Outo tyyppi.

Vierailija
25/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia lapsia oikein olette kasvattaneet? Kolme teiniä, joilla opiskelut ja aivan muut asiat ovat tärkeämpiä. Edes tatuointeja eivät ole kyselleet, saati lävistyksiä.

Vierailija
26/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään r- ja s-vikaa tule...

Vierailija
27/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kielen mahdollisesta kokoon kursimisesta halkaisun jälkeen voisin laittaa infoa:

"By removing the skin on the inside of the split and then suturing the tongue back together, it can be induced to "go back to normal." While, to date, no one has gone on record as willingly having undergone such a procedure, it has been forced on some people by new military regulations in the United States. Tongue splitting reversal is far more painful than splitting, takes far longer to heal, and seems more prone to complications.

Because of scarring and other damage done during the reversal operation, permanent damage to tongue mobility is not unheard of, leaving a shortened and narrowed tongue that is not as nimble, which of course damages speech and other activities. In addition, nerve damage from the reversal procedure is more likely than from the initial split, and there have been reports of damage to both touch and taste sensations in tongue splitting reversal procedures.

Reversing a tongue splitting is strongly discouraged—don't split your tongue if you think you might have to reverse it in the future."

Halkaisu itsessään ei ole kovinkaan vaarallinen tai vaivalloinen toimenpide mutta sitä ei todellakaan saa peruttua yhtä helposti kuin esim. kielilävistystä.