Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16v haluaa halkaistun kielen! :S

Vierailija
04.09.2014 |

Semmoisen käärmekielen, lävistysliikkeet kuulemma tekevät. Yhh puistattaa :S sanoin, että kun täyttää 18v niin saa halkaista ihan mitä haluaa omalla vastuullaan. Nyt kiukuttelee ja tiuskii. Ei mene jakeluun, että ei kukaan lävistäjä tee noin suurta operaatiota alaikäiselle! Yhhyh kaikkea nuoret keksii :S

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä yhyy myös siinä vaiheessa kun kersa on 18v. ja menee kielihalkaisuun. Lupaisin sille kymmenen tatskaa ja 20 lävistystä mun kustantamana, jos vaan lupaa olla halkaisematta kieltään.

Vierailija
2/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ottaisi töihin tuollaisen kummajaisen? Ei ainakaan asiakaspalveluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Ole tiukkana ja anna kiukutella. Ole tosi tiukkana! Kelpaisko sille vastineeksi jokin lävistys?

Vierailija
4/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Jos nyt kielensä lävistää, tulee katumaan sitä vielä myöhemmin.

Vierailija
5/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina jämptinä, mutta nyt jotenkin pelottaa. Lävistys tytöltä löytyy ylähuulesta amorinkaaresta. Sanoin varmuuden vuoksi, että jos edes yrittää itse tehdä halkaisua tai käy selkäni takana ottamassa, revin koko kielen irti. Ap

Vierailija
6/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Onneksi tyttö on alaikäinen, ei saa ainakaan liikkeessä halkaistua kieltään. Pysy vaan lujana, yleensä tuollaiset hömpötykset unohtuu jonkun ajan päästä.

Vierailija
7/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan anna lupaa noille teinihömpötyksille... jos lupaisit vaikka kielikorun?

Vierailija
8/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille, että se on jo niiin out. Kuulin tuosta 8-9 vuotta sitten, kun olin itse 14.

Vierailija
9/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kieli poltetaan halki jollain kuumalla langalla,en tiedä miksi en pääse youtubeen ,mutta käyn toisella koneella etsimässä videon jos se sieltä vielä löytyy halkaistusta kielestä.

onko tämä se sama teini mikä kiukuttelee joka viikko eri aiheista,lävistys,tatska,kielen halkaisu?

Vierailija
10/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Siis hyi. Muistan kun itse olin n. 15-v. ja tuo kielenhalkasubuumi oli päällä. Enpä kuullut kenenkään pitävän sitä viehättävänä tai coolina, lähinnä kaikki tuntui kauhistelevan. Rumaahan se on, mutta siihen päälle vielä se tekotapa ja paranemisvaihe, niin kyllä kylmiä väreitä pukkaa. Byök. Toivottavasti tyttö 2 vuoden kuluttua itsekin ajattelee niin. Alaikäisenä ei tule saamaan halkaisua ammattilaisella. Oletko ehdottanut kielikorua? :) (voin kokemuksesta kertoa, että jo sen paraneminen sattuu, ehkä tyttö ei uskaltaisi sen jälkeen enää halkaisuun)

Vierailija
11/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain anna tehdä, laita vastaan vielä vaikka kuinka olisi 18 sitten aikanaan.. Saattaa olla olevinaan hyvä idea nuorena, mutta saattaapa iän myötä alkaa kaduttaa moinen, saako sitä kieltä edes koskaan kursittua takaisin kasaan :S

Terveisin eräs, jonka oli pakko saada naamaan lävistyksiä teininä, nykyään niistä jääneet jäljet harmittavat

Vierailija
13/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielenhalkaisuja tekeviä lävistäjiä on Suomessa aika harvassa ja hintakin on sen mukainen. Minun kaupungissani (kohtuullisen iso) on tasan yksi henkilö joka näitä tekee ja hintaa halkaisulla on 500 euroa. Kieltä täytyy myös käydä halkaisemassa uudelleen n. puolen vuoden-vuoden päästä ensimmäisestä (n. 200 e päälle) sillä kieli kasvaa takaisin kiinni uskomatonta vauhtia.

Itse halkaisu ei näy ulospäin esim. puhuttaessa ollenkaan, ainoastaan silloinkun sitä tarkoituksella esittele. Halkaistu kieli ei ole niin paha kuin äkkiseltään tuntuu, mutta minkään hetken villityksen vuoksi sitä ei todellakaan voi eikä saakaan ottaa. Esim. tämä lävistäjä joka kotikaupungissani operaatiota tekee ei periaatteesta tee alle 20-vuotiaalle ja silloinkin kuulema katsoo tapaus kerrallaan suostuuko hommaan vai eikö.

Vierailija
15/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä maksa tuollaista vaikka olisi 18.

Vierailija
16/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tytön halkaisuttaa kielensä. Samalla kannattaa teroituttaa sellaiset torahampaat.

Vierailija
17/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ennen kuullutkaan tällaisesta, järkyttävää!

Vierailija
18/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:51"]tää ois kiva:

http://www.stara.fi/2014/05/25/mies-teetti-poskeensa-ammottavan-reian/
[/quote]
OKSETUS!!!!!!

Vierailija
20/27 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan :D Ja istuttaa päähän sarvi-implantit.

n16